دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

زنی که روزی 4 رول دستمال توالت می خورد 

پنجشنبه، 05 مرداد 1402
کد خبر: 350215
ساعد نیوز: کینا در 20 سال گذشته حدود 6 هزار و 350 کیلو دستمال کاغذی خورده است. این عادت برای او سالانه 2 هزار و 700 دلار هزینه‌ دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از عصر ایران، خوراکی میان‌ وعده روزانه کینا، دستمال‌های کاغذی توالت است که هر جا برود همراه خود دارد. او می‌گوید، « صبح‌ها از همان ثانیه‌ای که از خواب بیدار می‌ شود، شروع به خوردن دستمال کاغذی می‌کند.»

کینا در 20 سال گذشته حدود 6 هزار و 350 کیلو دستمال کاغذی خورده است. این عادت برای او سالانه 2 هزار و 700 دلار هزینه‌ دارد.

کینا می‌گوید، « وقتی دستمال کاغذی می‌خورم، دقیقا همان احساس رضایتی را دارم که هر کس دیگر، مثلا غذای شب عید خود را می‌خورد. قسمت خوب قضیه هم این است که کالری دستمال کاغذی صفر است و با مصرف آن چاق نمی‌شوم.»

کینا در این دو دهه که دستمال کاغذی می‌خورد، دستمال کاغذی‌های متعددی را امتحان کرده است و اکنون او ترجیح می‌دهد، دستمال‌های یک لایه را که خوردن آنها راحت‌تر هست مصرف کند.

کینا موقع خوردن دستمال کاغذی به نگاه‌های حاکی از تعجب اطرافیان خود، حتی زمانی‌که برخی از افراد از او فیلم می‌گیرند، اهمیتی نمی‌دهد. او می‌گوید، «کار من اصلا عجیب نیست، رفتار دیگران در برابر این عادت من عجیب است.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
ترجمه تخصصی کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس