دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

زنی که شیوه ی دزدیش منحصربه فرد بود 

سه شنبه، 19 تیر 1403
کد خبر: 396406
ساعدنیوز: فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک سارق خانم کله پست های مخابراتی در محدوده "امین آباد" و کشف 7 پرونده سرقت، خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از صد، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرماندهی انتظامی شهرستان ری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کله پست های مخابراتی در محدوده "امین آباد" در هفته های اخیر که باعث اخلال در خطوط تلفن و اینترنت منطقه شده بود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 173 این فرمامندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری امین آباد با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی به دست آوردند متهم با استفاده از اره آهن بر باجه های مخابراتی را تخریب و کله پست های مخابراتی را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری امین آباد با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی، در نهایت در 16 تیر ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را که یک زن بود، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده "امین آباد" مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهم حدودا 35 ساله پس از انتقال به مقر انتظامی به 7 فقره سرقت کله پست های مخابراتی در محدوده "امین آباد" اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات جهت تکمیل پرونده و شناسایی سایر همدستان تحویل پلیس آگاهی شهرستان گردید.

  برچسب ها: دزدی زن جوان

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
هزینه چاپ یک کتاب
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره