دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

زوج عجیبی که عاشق سرقت دوچرخه بودند 

شنبه، 10 تیر 1402
کد خبر: 346426
ساعدنیوز: یک زن و شوهر مشهدی دوچرخه مردم را می‌دزدیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح جزئیات این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر حضور و رفتارهای مشکوک مردی جوان در یکی از باغ ویلاهای دور افتاده در محدوده بلوار شاهنامه، موضوع در دستورکار ماموران انتظامی پاسگاه فردوسی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی نامحسوس این باغ ویلا مشخص شد متهم به همراه همسرش به تازگی به این محل آمده و با انتقال دوچرخه‌های مسروقه به داخل باغ به وسیله یکدستگاه خودروی زانتیا، آنها را به رنگ دیگری رنگ آمیزی کرده و در سطح شهر مشهد با ارائه سند جعلی به فروش می‌رساند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: تیم رسیدگی‌کننده پرونده پس از کسب مجوزهای لازم روز گذشته در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و در بازرسی از داخل این خانه باغ 101 دستگاه انواع دوچرخه در سایزهای مختلف، 2 دستگاه پمپ بزرگ باد، 3 عدد پیستوله رنگ آمیزی، 8 قوطی انواع رنگ روغنی، تعداد زیادی زنجیر و قفل بریده شده، تعدادی سند فروش دوچرخه به همراه یک عدد مهر جعلی فروشگاه و مقادیر کمی مواد مخدر صنعتی کشف کردند و متهم نیز که فردی سابقه‌دار و دارای حبس تعلیقی بود، دستگیر شد.

به گزارش معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی مشهد، نگهبان با اشاره به شناسایی 5 نفر مالباخته در این رابطه خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای کشف دیگر جرایم و همدستان احتمالی متهم و نیز شناسایی مالباختگان همچنان ادامه دارد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ترجمه تخصصی کتاب
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی متن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب