دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

زورگیری راننده پراید از مسافرانش در شمال پایتخت 

پنجشنبه، 16 بهمن 1399
ساعد نیوز : رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری راننده خودروی سواری پراید که از مسافرانش زورگیری کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی بیان داشت: ۲ مرد جوان از تبعه افغانستان به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه و اظهار داشتند، ساعت ۱۰ شب بیست و نهم دی ماه در خیابان شریعتی سوار بر یک دستگاه خودروی پراید شده ایم که پس از طی مسافتی راننده خودرو با تهدید سلاح سرد، مبلغ ۱۵ میلیون ریال وجه نقد از ما زورگیری و پس از پیاده کردن به سرعت از محل گریخت.

وی با اشاره به اینکه تیمی از کارآگاهان در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودرو، موفق شدند شماره پلاک خودروی سواری پراید را شناسایی کنند، افزود: با دستور قضائی مخفیگاه مالک خودرو، وی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه یکم پلیس آگاهی هنگامی که با شاکیان مواجهه شد به جرم ارتکابی اعتراف کرد

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ابراز داشت: متهم در بازجوئی های پلیس اظهار کرد، به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارد و برای تامین هزینه های اعتیاد از شاکیان زورگیری کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، متهم به دادسرای ناحیه ۳۴ تهران معرفی و با اخذ دستور قضائی متهم برای شناسایی سایر سرقت ها تحت نظر این پایگاه قرار دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
سابمیت مقاله چیست؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی