دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

ظریف: قدرت رییس‌جمهوری یاغی در راه‌اندازی جنگ هسته‌ای نگران کننده است 

پنجشنبه، 18 دی 1399
کد خبر: 127949
ساعد نیوز: وزیر امور خارجه در حساب کاربری توییتر خود نوشت: قدرت بدون کنترل رییس جمهوری یاغی در راه‌اندازی جنگ هسته‌ای مساله نگران کننده‌ای است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا: محمدجواد ظریف در این توئیت آورده است: رییس جمهوری یاغی که علیه مردم خود کینه جویی می کند، در طول چهار سال گذشته، به مراتب علیه مردم ما و دیگران اقدامات بدتری را انجام داده است.

وزیر امور خارجه در ادامه این توئیت نوشت: مساله نگران کننده این است که همین فرد از قدرت بدون کنترل در راه اندازی جنگ هسته ای برخوردار است؛ این یک نگرانی امنیتی برای تمام جامعه بین المللی است.

شب گذشته و تنها ساعتی بعد از پایان سخنرانی ترامپ، نشست مشترک کنگره با ریاست مایک پنس آغاز شد. اما در همان ساعات اولیه و در حالی که نمایندگان در حال تایید آرای الکترال کالج بودند، حامیان ترامپ به ساختمان کنگره حمله کردند.

توقف نشست مشترک مجلس نمایندگان و سنای آمریکا برای شمارش آرای گزینشگران انتخابات ریاست جمهوری که با یورش هواداران دونالد ترامپ به داخل ساختمان کنگره متوقف شد واکنش های بین المللی را در پی داشت و بسیاری از سران و مقامات عالی جهان ضمن سرزنش اقدام ترامپ و هوادارانش در به راه انداختن شورش، نسبت به وقایع واشنگتن ابراز نگرانی کردند.

در جریان این شورش، دست کم چهار نفر کشته و ده ها نفر هم زخمی شدند که تعدادی از آنها از نیروهای پلیس هستند. دست کم ۵۳ نفر هم در جریان شورش بازداشت شدند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی