دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

ضرورت پیگیری اجرای تفاهم‌نامه‌های تأمین مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری 

دوشنبه، 17 آذر 1399
کد خبر: 119872
ساعد نیوز: مدیرکل بنیاد آذربایجان‌شرقی با اشاره به انعقاد دو تفاهم‌نامه مهم و مؤثر در راستای تأمین مسکن و شغل ایثارگران در سطح استان گفت: پیگیری اجرا و انجام سریع مفاد این دو تفاهم‌نامه قدم بزرگی در حل مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر خواهد بود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: عباس پورحسن در دیدار با «روح الله متفکرآزاد» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، پیگیر مسائل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شد و با بیان اینکه بنیاد در تکریم جامعه ایثارگری و ارائه خدمات به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی، عامل و الگویی شایسته برای ادارات و سازمان های دیگر است گفت: ادای دین به ایثار و جان فشانی بی دریغ جامعه ایثارگری یک تکلیف شرعی بر تمامی مردم و به ویژه مسئولان است.
مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی با اشاره به انعقاد دو تفاهم نامه مهم و مؤثر در راستای تأمین مسکن و شغل ایثارگران در سطح استان گفت: پیگیری اجرا و انجام سریع مفاد این دو تفاهم نامه قدم بزرگی در حل مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر خواهد بود که همکاری و یاری نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، انجام و به نتیجه رسیدن این امر مهم را میسر خواهد کرد.
پورحسن با اشاره به برخی نکات در قوانین ایثارگران معزز، دقت بیش ازپیش مجلس را در سهل الوصول شدن ارائه خدمات به جامعه ایثارگری و پیگیری جدی تغییر وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در سازمان ها و ادارات در راستای نیل به هدف «اشتغال پایدار» را خواستار شد.
وی از تلاش و پیشنهادهای کارآمد روح الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در خصوص نگرش و بررسی دوباره بر بودجه بندی ادارات در امر تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اشاعه فرهنگ غنی ایثار و شهادت قدردانی کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه