دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(عکس) استایل مونوکروم و جسورانه رویا جاویدنیا، بازیگر نقش مادر ارغوان در سریال بازنده در 59 سالگی همراه با ترکیب درست با اکسسوری‌های شیک و جذاب 

دوشنبه، 23 مهر 1403
ساعدنیوز: رؤیا جاویدنیا متولد 10 مرداد 1344 در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است. او فعالیت در سینما را از سال 84 و فعالیت در تلویزیون را از سال 87 آغاز کرده و با سریال‌های سایه‌بان و دل‌دار به اوج شهرت رسید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، رویا جاویدنیا متولد 10 مرداد 1344 در تهران، بازیگر است. فارغ‌التحصیل لیسانس رشته هنرهای تجسمی شاخه سفال‌گری می‌باشد. با فیلم عصر جمعه در سال 84 وارد سینما شد. در سال 91 فیلم گس به کارگردانی کیارش اسدی زاده را بازی کرد که این فیلم در جشنواره رم 2013 جایزه بهترین مجموعه بازیگران را دریافت کرد. با سریال وضعیت سفید وارد قاب تلویزیون شد و با سریال‌های سایه‌بان و دلدار به شهرت رسید.

این بازیگر 59 ساله انتخاب‌های جسورانه و ریسک پذیری برای استایل‌هایش دارد که خیلی شیک ست می‌کند و پایبند به سن نیستند، که شاید ما در ایران زیاد با این مورد مواجه هستیم و همین باعث شده جذاب‌تر باشند. در کنار این‌ها مشخص است که ورزش و رژیم غذایی درستی دارند.

در این مراسم استایل مونوکروم مشکی که شامل کت ترند با شلوار واید تا مچ پا بر تن دارند که با یک کمربند استایلشان از یکنواختی خارج شده است:


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 23 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
انتقاد تند یوتیوبر کانادایی از قهرمانی سمسون داودا در مستر المپیا 2024: آبدار بود و ژنیکو داشت، او لایق قهرمانی نبود
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
انگشترهای رهبر معظم انقلاب زیر ذره بین ؛ از انگشتر فیروزه نیشابوری تا انگشتر عقیق کبود یمنی/ حقا که دستان با صلابت رهبری زینت بخش انگشتران اند
خواب یک زندانی درباره رهبر معظم انقلاب /این عکس از رهبری به 30 سال قبل برمی گردد
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری