دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

(عکس) قدیمی‌ترین عکس از جاده هزار چم؛ وقتی که اردوی همایونی از آن می‌گذشت 

پنجشنبه، 14 تیر 1403
ساعد نیوز: دیدن قدیمی‌ترین عکس از جاده هزار چم خالی از لطف نیست. انتشار این عکس‌ها که گفته می‌شود دسترسی به آنها برای بسیاری از پژوهشگران تا کنون دشوار بوده، برای کاربران شبکه‌های اجتماعی بسیار جذاب بوده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرادید، دیدن قدیمی‌ترین عکس از جاده هزار چم خالی از لطف نیست. انتشار این عکس‌ها که گفته می‌شود دسترسی به آنها برای بسیاری از پژوهشگران تا کنون دشوار بوده، برای کاربران شبکه‌های اجتماعی بسیار جذاب بوده است.

به تازگی یک فایل دیجیتالی شامل بیش از سه هزار قطعه عکس از مجموعه آلبوم‌خانه کاخ گلستان و از منبعی ناشناس در فضای مجازی منتشر شده است؛ مجموعه عکس‌هایی که بیشتر آنها برای نخستین بار است دیده می‌شود و تصویری واضح از زندگی مردم و دربار در دوره تاریخی قاجار را به نمایش می‌گذارد.

انتشار این عکس‌ها که گفته می‌شود دسترسی به آنها برای بسیاری از پژوهشگران تا کنون دشوار بوده، برای کاربران شبکه‌های اجتماعی بسیار جذاب بوده است.

یکی از این عکس‌ها عکسی بسیار قدیمی عکسی از جاده هزار چم است. در توضیح عکس نوشته شده است که اردوی همایونی در حال گذر است و مشخص است که عکس به دوره قاجار برمی‌گردد.

گردنه هزار چم، گردنه ای فوق العاده و بسیار زیبا بوده که پل ارتباطی بین تهران به کجور به حساب میاید و در میان بخش شمالی بلوک طالقان واقع شده است.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 14 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رانندگی ژوزه مورایس با یک پورش لاکچری آخرین سیستم در پرتغال با موزیک شادمهر عقیلی +فیلم/ سرمربی سپاهان کنار شیدا فارغ از هفت دنیا
ترجمه تخصصی کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
نگاهی به تم طوسی و سفید جشن تولد همسر پولدار فریبا نادری با حضور دختر مو بلوند و بامزه شان+عکس/ از کیکی دوطبقه تا دیزاینی ساده اما شیک😍
پست احساسی از جنس دلتنگی عمیق و بی‌قراری مرجانه گلچین در سالگرد فوت مادرش+ویدیو / روحش شاد
خاطره شنیدنی روحانی ایرانی از خرید کُت شلوار/روحانی: تُف به مال دنیا ، فروشنده: باید دَرِش بیاری!!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویدیو/ کنایۀ کشندۀ استاد محسن قرائتی به برخی دانشجویان/ بعضی از جوونا فقط عمه‌شون بمیره میان مسجد!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب