دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

(عکس) حضور علی دایی در رستوران پر زرق و برق فریبا نادری، با لوسترهای کریستالی بزرگ، سقف آینه کاری شده و علم/ شمام یاد حرم امام رضا افتادین؟ 

سه شنبه، 29 خرداد 1403
ساعد نیوز: فریبا نادری در صفحه شخصی خود عکسی بهمراه علی دایی در رستورانش منتشر کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی_خبری ساعد نیوز، علی دایی (زادهٔ 1 فروردین 1348) بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال اهل ایران است. دایی در رده باشگاهی، علاوه بر بازی در لیگ ایران، سابقه حضور در لیگ‌های قطر، آلمان و امارات را نیز داشته‌است.

دایی با زدن 108 گل در 148 بازی ملی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال ایران و دومین گلزن برتر جهان در رده ملی، شناخته می‌شود. او در نظرسنجی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و برنامهٔ تلویزیونی 90 به ترتیب با کسب «59 درصد» و «73 درصد» آراء مخاطبان، به عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌های آسیا[6] و بهترین مهاجم بعد از انقلاب 1357 در ایران انتخاب شد. دایی با ثبت 14 گل، رکورد بیشترین گلزنی در تمام ادوار جام ملت‌های آسیا را در اختیار دارد.

دایی در سال 1385 به عنوان بازیکن-مربی باشگاه سایپا، پا به عرصه مربیگری گذاشت. او در اسفند 1386 نیز به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد.

فریبا نادری، بازیگر سریال "ستایش"، که چند وقتی است رستوران خود را افتتاح کرده است با انتشار عکسی از حضور علی دایی در رستورانش ابراز خوشحالی کرد و با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: هنوزم اگه فوتبال رو دوستِ دارم به خاطرِ خاطره‌های زیبا و روشنیِ ک. در دوران نوجوانی از بازیِ شما و غیرتتون توی زمین چمن در ذهنم باقی و جاریِ. دیشب علی دایی قدم روی چشمِ دلی جانی‌ها گذاشتید. از اینکه همراه خانوادهِ نازنین و در کنارِ ما افطار کردید، کلی خوشحال ام و ممنون. پ. ن: ببخشید اگه این همه خستهِ ام در عکس. از ساعت 6 صبح بیدار بودم و سرِ فیلمبرداری.

در ادامه تصاویری از دکوراسیون رستوران خانم نادری و همسرش را مشاهده خواهید کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
ویراستاری تخصصی مقاله
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه