دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

(عکس) پشت پرده کینه رضا پهلوی از مردم ایران به روایت همسرش یاسمین / آقا ما رو دشمن خودش میدونه، چون از ایران انداختیمشون بیرون! 

شنبه، 28 مهر 1403
ساعدنیوز: رضا پهلوی اخیرا شمشیر را از رو برای مردم ایران بسته و حتی کاملا وقیحانه به پای نتانیاهو افتاده که به ایران حمله کند. در بدبختی این شاهزاده بی تاج و تخت همین بس که همسرش پرده از کینه او نسبت به مردم ایران برداشته است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، این شاهزاده بی تاج و تخت بدبخت که از زمان انقلاب اسلامی تاکنون آواره کشورهای بیگانه است، در جریان وقایع سال 1401 به همراه همسرش به اسرائیل رفت تا به قول خودش از طریق اسرائیل به جمهوری اسلامی فشار بیاورد. اما از بد حادثه نتانیاهوی خبیث هم شاهزاده را آدم حساب نکرد و در آبدارخانه و در کنار سطل آشغال از او استقبال کرد.

در اقدام وطن فروشانه ای دیگر این بچه ننر پهلوی ها به پای کثیف نتانیاهو افتاده که به ایران حمله کن. زهی خیال باطل شاهزاده که نه از اسرائیل می ترسیم و نه اینکه تو هیچ وقت به تخت پادشاهی پدرت خواهی رسید.

حالا در پرده ای جدید یاسمن پهلوی همسر رضا پهلوی که به رسوایی اخلاقی با مرد فرانسوی معروف است با انتشار استوری زیر پرده از نفرت شوهرش نسبت به مردم ایران برداشت:


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 28 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خانه مرحوم هاشمی رفسنجانی زیر ذره‌بین؛ از پذیرایی دلباز با چشم نوازی صنایع دستی اصفهان تا تردمیل کوچک و جمع و جور در گوشه اتاق مطالعه+عکس/منزلی باصفا و بزرگ که شما را یاد گذشته می‌اندازد👌
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تست هوش فکری/ فقط افرادی با هوش و استدلال منطقی بالا می‌توانند در 4 ثانیه بگویند کدام قایق زودتر در آب غرق می‌شود
خلاقیت تحسین برانگیز چوپان نمونه برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز متفکر تویی بقیه اداتو درمیارن👌
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
شاهکار خنده دار خوانندگی و نوازندگی هادی چوپان با ویولن/ یه تنه حمله کرد به موسیقی ایرانی😂+فیلم
مروری بر استایل بازیگران زن ایرانی بر روی فرش قرمز جشنواره کَن؛ از لباس حریر سحر دولتشاهی تا لباس سنتی نسیم ادبی و لباس مجلسی گوهر خیراندیش به سبک مادرهای داماد در تالار!+عکس
هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست
ترجمه تخصصی کتاب
وقتی بهرام افشاری با سامسونیت و کراوات رئیس آسانسور بیمارستان میشود +فیلم/ شکمت رو بده تو بی حیا 😁