دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / مستند /

(فیلم 18+) زنده زنده کباب شدن کبوتران بیگناه بر روی مشعل المپیک 1988 کره جنوبی در مراسم افتتاحیه 

دوشنبه، 08 مرداد 1403
ساعدنیوز: قبلا رسم بود که در افتتاحیه المپیک چندتا کبوتذ هوا می کردن اما کره ایها در المپیک 1988 سوتی بدی دادن و کبوترها رو زنده زنده روی مشعل کباب کردن و بعد از اون دیگه این رسم ور افتاد. المپیک 1988 در کنار جام جهانی 2002 از نقاط عطف تاریخی در سیاست کره بودند!

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، ایران که در المپیک های 1980 مسکو و 1984 لس آنجلس شرکت نکرده بود تنها به تیم ملی آزادکاران خود امید داشت، در این تیم ناصر زنیل نیا، مجید ترکان، عسگری محمدیان، اکبر فلاح، علی اکبرنژاد، آیت واگذاری، احمد افغان و محمد توپچی حضور داشتند، نفراتی مثل حسین محبی، حسن محبی و علیرضا سلیمانی که از امیدهای مدال ایران بودند در این مسابقات همراه تیم ملی نبودند.

اختلافات، مشکلات در مسابقات انتخابی و بی انضباطی باعث شد علیرضا سلیمانی ها و کاظم غلامی ها و برادران محبی نتوانند به المپیک بروند.

همین علیرضا سلیمانی که به المپیک نرفت یک سال بعد در مارتینی سوئیس قهرمان جهان شد و حسن محبی 2 سال بعد در حالی که 2 سال پیرتر شده بود مدال برنز المپیک را گرفت.

تازه سیامک غفاری کشتی گیر ایرانی الاصلی که ذخیره آمریکایی ها بود حاضر شد با دوبنده ایران در مسابقات شرکت کند، او می توانست در کشتی فرنگی و در 130 کیلو یک مدال برای ایران بگیرد.

در المپیک سئول ورزش ایران به راحتی 3 مدال خود را از دست داد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 08 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) یک شاهکار هنری ایرانی، همه نگاه‌ها را در المپیک به خود جلب کرد / نقاشی «شاه عباس و جوان» در افتتاحیه المپیک 2024 پاریس روی رود سن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
(ویدئو) اجرای زنده و بی نظیر بابک جهانبخش در منزلش / دکوراسیون زیبا و مدرن منزل آقای خواننده
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله
غوغای رحمان و رحیم پایتخت در برنامه احسان علیخانی با یک آهنگ فوق‌العاده زیبای شمالی / دلاروم دلاروم دل نینه آروم از دست عشق تو سرگردون…