دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(فیلم) اولین تیزر از سریال پایتخت 7 منتشر شد / نقی باز هم دستِ بزن داره! 

یکشنبه، 22 مهر 1403
ساعدنیوز: تیزر کوتاهی از پایتخت 7 برای اولین بار با بازی محسن تنابنده و ریما رامین فر منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، تلویزیون با انتشار ویدئویی از «پایتخت7» و 16 سریال جدید دیگر، از آماده‌سازی و پخش این سریال‌ها در مناسبت‌های مختلف خبر داد.

بر اساس اعلام تلویزیون علاوه بر سریال «هشت‌پا» و «تانک‌خورها» که به تازگی راهی آنتن تلویزیون شده‌اند، سریال «پایتخت7» و 16 سریال دیگر در صف پخش شبکه‌های سیما قرار گرفته‌اند و به مرور روی آنتن تلویزیون خواهند رفت.

از میان این سریال‌ها می توان به پایتخت7، مهیار عیار، ناریا، مسیر اصلی، فراری2، ماه عسل، مهمان‌کشی، بدل، قرارگاه سری نصرت، بوقچی، مارسوجان، رویان، فریبا، روشنایی شب، پردیسان و روزهای روشن اشاره کرد که در مرکز سیمافیلم تولید و در حال ساخت هستند.

این سریال‌ها توسط کارگردانی چون سیروس مقدم، جواد افشار، علی غفاری، احمد و محمود معظمی، مهدی جعفری، سیدجمال سیدحاتمی، محمدرضا خردمندان، علی شاه‌حاتمی و ... در حال تولید هستند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 23 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) حماسه‌آفرینی دختر دانش‌آموز پژمان بازغی/ شوق‌و‌ذوق مادرانه مستانه مهاجر در لحظه اهدای جایزه بهترین بازیگر نوجوان سینمای ایران به نفسش + عکس
ترجمه تخصصی کتاب
تبریکات مجازی بازیگران و هنرمندان به مهران مدیری بابت سالروز تولدش؛ از علی اوجی تا شبنم مقدمی و نعیمه نظام دوست+عکس/ سایتون مستدام اسطوره طنز سینمای ایران
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
مراسم تشییع داریوش مهرجویی و همسرش زیر ذره بین؛ چهره های غمزده و اشک آلود که برای همه غریب بود / رادان ، مدیری ، گلزار ، پیروزفر همه بودند🖤
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نگاهی به خانه ابدی گُلباران شده داریوش مهرجویی و همسرش ، هنرمندان پَر پَر شده / روحشان شاد و یادشان گرامی
فینال هادی چوپان در استیج مستر المپیا 2024: گرگ پارسی سمسون داودا و کریس لانسفورد را محو کرد +فیلم
صحبت های خنده دار حاج آقا قرائتی : یه روحانی میگفت تو ماشین نشسته بودم یه خانم سوپر دولوکس کنار ما نشست، صندلیا پُر بود و همه داشتن می خندیدن!!!
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه