دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(فیلم) ویدئوی پربازدید شده از پاک کردن تتوی زن، زندگی، آزادی از روی دست! 

سه شنبه، 16 مرداد 1403
ساعدنیوز: ویدئویی اخیرا در فضای مجازی وایرال شده است که نشان می دهد یک نفر که شعار زن زندگی آزادی را روی دستش تتو کرده، از کرده خود پشیمان شده و در حال پاک کردن آن به کمک لیزر است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از ایرنا، روز 22 شهریور ماه مهسا امینی، دختر کرد سقزی 22 ساله که به همراه خانواده به تهران آمده بود، توسط گشت ارشاد جلب و به کلاس توجیهی فرستاده شد، اما طبق اطلاعیه پلیس، «ناگهان دچار عارضه قلبی» و به بیمارستان کسری منتقل شد. همان زمان خبر و تصویر به کما رفتن او منتشر شد، اما مهسا امینی، 25 شهریور جان باخت.

با انتشار خبر فوت مهسا امینی، مقابل بیمارستان کسری تجمع اعتراضی برگزار شد. بامداد 26 شهریور پیکر خانم امینی به زادگاهش منتقل شد و در سقز با حضور شماری از مردم به خاک سپرده شد؛ در این مراسم بود که علاوه بر فضای اعتراضی، شعار «زن، زندگی، آزادی» سر داده شد. سه روز بعد نیلوفر حامدی، خبرنگار روزنامه شرق و الهه محمدی، خبرنگار روزنامه هم میهن که گزارش‌هایی درباره مهسا امینی و خاکسپاری او نگاشته بودند، بازداشت شدند. در این فضا شبکه‌های اجتماعی و برخی شبکه‌های فارسی زبان نیز به خشم عمومی دامن زدند و موجی از اعتراض در کشور شکل گرفت؛ اعتراضاتی که ابتدا از سقز و سنندج آغاز شد، بعد به دانشگاه‌ها رسید و دیگر مراکز و خیابان‌های شهرهای مختلف کشور را هم فرا گرفت. محتوای شعارها هم از موضوع حجاب و گشت ارشاد به مقابله با نظام کشیده شد و با اغتشاش، آتش زدن برخی اماکن و درگیری همراه شد.

حالا بعد از گذشت 2 سال از اتفاقات سال 1403، ویدئویی وایرال شده است که نشان می دهد که فردی که شعار زن زندگی آزادگی را روی دستش تتو کرده بود پشیمان شده و آن را به کمک لیزر پاک می کند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 16 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سکانس دیده‌نشده‌ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و مهران مدیری در اولین و آخرین فیلم مشترکشان / بعد از 10 سال چرا این‌دوتا چرا هیچ تغییری نکردن؟
ویدیو/ سکانسی خنده‌دار از بازجویی "نیما شعبان‌نژاد" هوشمند سریال "هیولا"/ قابل توجه وکلای محترمی که مجازی درس خوندن، میگه یه چیزی هست تقاضای اونو دارم! فقط قیافۀ بازپرس
یادی کنیم از سلام نظامی معنادار هادی چوپان به آرنولد شوارتزینگر و همسرش بر روی استیج در آمریکا/ قهرمان فیلم های اکشن هالیوودی دهه شصت عاشق گرگ پارسی +عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
ترجمه تخصصی کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(تصاویر) عجیبترین حیوانات واقعی و بامزه که شبیه نقاشی‌های کودکان هستند/فقط اون دلفین نهنگی پوزه کوتاه و قورباغه بارانی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه