دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(فیلم) تصادف وحشتناک جواد عزتی با یک موتورسوار در خیابان / موتوریه شکایتی هم نداشت! 

یکشنبه، 27 خرداد 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از تصادف وحشتناک جواد عزتی با یک موتور سوار را ببینید. گویا این تصادف سکانسی از سریال زخم کاری 3 است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، محمدجواد عزتی (زادهٔ 20 دی 1360 در تهران) یکی از پول‌سازترین بازیگران برجسته سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است که با اجرای نقش‌های کمدی و دراماتیک شناخته شد. عزتی، فارغ‌التحصیل دانشگاه سوره، کار حرفه‌ای خود را از سال 1375 در تئاتر آغاز کرد و در سال 1379 پا به عرصه آثار تلویزیونی گذاشت. در دههٔ 1380 با حضور در سریال‌های مهران مدیری از جمله قهوه تلخ به‌عنوان بازیگر کمدی به شهرت رسید. در سال 1402 فیلم سینمایی تمساح خونی را کارگردانی کرد. از هنرنمایی‌های عزتی می‌توان به فیلم‌های سینمایی پرفروش نظیر ماجرای نیمروز، اکسیدان، لاتاری، آینه بغل و هزارپا و همچنین سریال زخم کاری اشاره کرد.

زخم کاری یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است که فصل اول آن بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. فصل دوم این سریال با نگاهی به نمایشنامه هملت نوشته ویلیام شکسپیر و طراحی قصه محمدحسین مهدویان نوشته شده است. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند 1399 آغاز گردید و تا تیر 1400 به‌طول انجامید. فصل نخست در 14 خرداد 1400 به نمایش درآمد و در 19 شهریور متشکل از 15 قسمت به پایان رسید. فصل دوم با نام بازگشت در 17 شهریور 1402 آغاز به پخش کرد.

فصل اول زخم کاری نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین 20 میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی و جایزه بهترین بازیگر زن درام برای آزادی‌ور شد. فصل دوم این سریال با واکنش‌های ضد و نقیضی همراه شد. فصل سوم زخم کاری در سال 1402 در حال تولید است و برای پخش در سال 1403 آماده می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 09 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍
(فیلم) چرا قاضی زاده هاشمی سه سال پیش سفره را روی فرش تکاند؟ / به من حتی پیشنهاد بازیگری داده شد!
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍
(ویدئو) عاشقانه‌های اکرم بانو و علیرضا بیرانوند زیر باران در شب‌های دل‌انگیز تابستانی و ویلای فوق العاده لاکچری و باصفا!
انگشترهای طلای دخترانه و ظریف در مدل‌های لاکچری
فیلم+ دوبله جذاب و متفاوت آشا محرابی وسط برنامه به همراه مهران غفوریان/ چقدر خوب و حرفه ای دوبله کرد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(تصاویر) استتار حسن یزدانی و ورزشکاران معروف در حرم امام رضا/ باز میثم زارع باکلاس تر استتار کرده/ تشبیه خنده دار ترفندهای استتاریشون به شخصیتهای کارتونی و سریالها🤣
(عکس) تغییر چهره باور نکردنی «ابرا» سریال یاغی / الیکا ناصری واقعا چقدر فرق کرده
هزینه چاپ یک کتاب