دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

(فیلم) ضدحال تاریخی مرتضی پورعلی گنجی به عبدالله روا در حضور سلبریتی های سینمایی در برنامه سرگیجه: تو پرسپولیس حالم خوبه! 

چهارشنبه، 10 مرداد 1403
ساعدنیوز: تو برنامه سرگیجه بین چهارهنرمند که بازی جرات حقیقت هستش قرعه به عبداله روا میفته که بامرتضی پورعلی گنجی تماس بگیره و بگه از شش تیم بالای ایتالیا پیشنهاد خوب داری و بقیه ماجرا....

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، در خلال بازی تدارکاتی پرسپولیس مقابل تیم آسیا ویژنی اکسین تهران علی علیپور در دو، سه صحنه در محوطه جریمه حریف سرنگون شد.

در یکی از این صحنه‌ها که او با دروازه‌بان حریف روی خط هجده قدم درگیر شد و به نظر می‌رسید می‌توانست خطا پنالتی باشد، علیپور دچار مصدومیتی جزئی شد و کادر پزشکی بالای سر او آمد.

نکته جالب اینجا بود که مرتضی پورعلی گنجی که خودش ماه‌ها مصدوم بود و می‌داند که هر مصدومیتی می‌تواند چقدر برای بازیکنان مضر باشد با صدای بلند خطا به علیپور فریاد زد: «علی پا ننداز...عه». در واقع پورعلی گنجی به مهاجم هم تیمی‌اش تاکید می‌کرد به هیچ وجه با بازکینان حریف درگیر نشود و ریسک مصدومیت را به جان نخرد.

در غیاب عیسی آل‌کثیر که تازه از کمند مصدومیت رها شده و البته مهدی عبدی فعلا علیپور مهاجم نوک اصلی سرخ‌ها به حساب می‌آید.


1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 10 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
ترجمه تخصصی کتاب
فوری: اسماعیل هنیه در تهران ترور شد
خلاقیت خنده دار اوستا بنّا در طراحی در اتاق حماسه آفرید+عکس/مغز نیست که معدن طلاست🤣
تبدیل پایان نامه به مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(عکس) پیراهن تابستانی و گلدار مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان، در سفر به شهر خانه‌های رنگی/ انصافا این لباس برای همچین سفری بهترین انتخاب بوده👌