دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

"لیلا اوتادی و خاله شادونه" توی صدا و سیما فوتبال بازی می‌کنن!😐😂 / پیش بینی باورنکردنی نتیجه پنالتی توسط "سعید فتحی روشن" در برنامه «عمارت»👌 

چهارشنبه، 02 آبان 1403
ساعدنیوز: برنامه «عمارت»، با حضور مهمانانی ویژه از هنرمندان و ورزشکاران روز‌های چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه هر هفته ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ امیر جوادزاده تهیه کننده برنامه «عمارت» با حضور در استودیو شبکه خبر در بخشی از سخنانش درباره شکل گیری این برنامه گفت ایده برنامه «عمارت» از برنامه‌هایی که ما در عید نوروز و یلدا می‌ساختیم و استفاده‌هایی که از سعید فتحی روشن در این برنامه ها شده که با استقبال زیادی روبه رو بوده به این نتیجه رسیدیم که یک برنامه‌ای با موضوع تردستی و شعبده بازی طراحی کنیم که مخاطب هم دوست دارد و این ایده جدیدی بود و شبیه این برنامه در برنامه های خارجی هم وجود نداشت.

جوادزاده درباره اسم این برنامه گفت: درباره اسم برنامه خیلی فکر کردیم، اسامی مختلفی پیشنهاد شد، در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که چون این برنامه در یک مهمانی و دورهمی در یک عمارت برگزار می شود، اسم برنامه عمارت انتخاب شد.

وی گفت: خط کلی برنامه به مهمانان گفته می شد، می‌گفتیم این قسمت موضوع مثلا پرواز است ولی این طور نبود که با مهمانان از قبل هماهنگ شده باشد. مهمانان از کلیات برنامه آگاه بودند ولی هر چیزی که اتفاقا می افتد چیزی بود که داخل صحنه اتفاق می افتد.

جوادزاده در پاسخ به این سوال که چرا بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون عضو ثابت اند گفت: این که برنامه حول یک مهمانی قرار بود صورت بگیرد نیاز داشت به یک جمع گرم و صمیمی که اینها بتوانند یه تعاملی با مجری برنامه داشته باشند، چون این برنامه یک مدل جدیدی بود و تا حالا شبیه این برنامه نداشتیم. احساس کردیم که مخاطب شاید بیشتر این را دوست داشته باشد.

وی افزود: یکی از نقاط قوت برنامه حضور تماشاگران است. خیلی کار سختی بود ما نزدیک به 400 نفر تماشاگر داشتیم در استودیویی که برنامه را ضبط می‌کردیم و برنامه هم برنامه سنگین و زمانبری بود و تماشاگران هم باید ساعت‌ها می‌نشستند که این کار خسته کننده بود ولی چون دوست داشتند و لذت می‌بردند از اتفاقاتی که در صحنه می‌افتد این زمان طولانی مدت را می نشستند. حسن این برنامه این بود که تماشاگر مستقیم می‌دید که اتفاقات داخل صحنه می‌افتد و حتی بعضی وقت‌ها در قسمت‌های مختلف از خود تماشاگر استفاده کردیم.

جوادزاده افزود: هدف کلی از ساخت این برنامه این بود که بعد از سرگرمی که می‌خواستیم برای مخاطب اتفاق بیفتد این بود که مردم متوجه شوند که اینها چیز‌های ماورای و عجیب نیست، بلکه یک سری فن، ترفند و توانایی است که بعضی از آدم‌ها بلد هستند.

برنامه «عمارت» در قالب یک دورهمی شبانه در یک فضای مهیج و جذاب با حضور تماشاچیان و مهمانانی از جمله پژمان بازغی، وحید شمسایی ،ملیکا زارعی و لیلا اوتادی همراه با گرداننده این محیط دوستانه، سعید فتحی روشن روی قاب شبکه سه سیما می رود.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.



پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش
پاسخ رهبر معظم انقلاب به سوال چالشی: دف زدن توسط زنان در عروسی ها چه حکمی دارد؟
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار