دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

(ویدئو) کشف فسیل دایناسور 233 میلیون ساله 

پنجشنبه، 04 مرداد 1403
ساعدنیوز: پس از بارش‌های سیل‌آسا در ایالت ریو گرانده جنوبی واقع در جنوب برزیل اسکلتی پدیدار شد که دانشمندان محلی می‌گویند یکی از کهن‌ترین فسیل‌های دایناسوری جهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، پس از بارش‌های سیل‌آسا در ایالت ریو گرانده جنوبی واقع در جنوب برزیل اسکلتی پدیدار شد که دانشمندان محلی می‌گویند یکی از کهن‌ترین فسیل‌های دایناسوری جهان است.

دیرینه‌شناسان در آزمایش‌های اولیه این فسیل را مربوط به نوعی دایی با نام Herrerasauridae دانسته‌اند که در 233 میلیون سال زندگی می‌کرده است.

بر اساس سند‌های منتشر شده که در اختیار آسوشیتدپرس قرار گرفته، استخوان‌های این دایناسور نشان می‌دهند که طول این جانور حدود 2 متر و نیم بوده است.

دانشمندان با آزمایش‌های بیشتر متوجه خواهند شد که آیا آزمایش‌های اولیه برای تعیین گونه این جانور درست بوده یا گونه جدیدی پیدا شده است.

دیرینه‌شناسان استخوان‌ها را در ماه مه پیدا کردند. گروه دیگری از دانشمندان نتایج آزمایش‌ها را تأیید نکردند و این نتایج در مجله‌های علمی هم منتشر نشده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 04 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
(تصاویر) حیاط پر گل و گیاه خانه مادری احسان علیخانی با صندلی‌های فلزی سفید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
حیات وحش ؛ شاه مار کبری 5/7 متری و آناکوندای سبز 227 کیلوگرمی/ هیبت این مارها هرکسی رو سنکوپ میکنه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تصاویر دیدنی از دیزاین مجلل جشن تعیین جنسیت برادرزاده‌ی سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری با دیزاین شیک و جذاب/ عمه خانم که دلش پسر میخواست، ببینین نتیجه چی شد
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
نگاهی به کت و شلوار هوگو باس علی دایی با پاپیون مانچینی خوش رنگ در یک مهمانی لاکچری در شاهزاده نشین موناکو/ شیک پوش تر از شهریار فوتبال ایران داریم؟ 😍
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی