دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(ویدئو) لحظه شکار یک مار توسط تمساح 

جمعه، 17 شهریور 1402
ساعد نیوز: در این ویدئو مار بی خبر در حال شنا توجه تمساح در کمین را به خود جلب می‌کند. قبل از اینکه مار متوجه خطر قریب الوقوع شود، تمساح با حرکتی سریع طعمه را گرفت و خورد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، در صحنه‌ای غیرمنتظره یک مار توسط یک تمساح شکار شد. ویدئویی که توسط کریستی گارزا ضبط شده تمساح در حال تعقیب و گرفتن سریع یک مار در حال شنا دیده شد.

کریستی که با خانواده‌اش در خانه ساحلی اوقات خوبی را سپری می‌کرد، از این منظره نادر غافلگیر شد. در بیش از 40 سال زندگی، او هرگز یک تمساح و یک مار را به طور همزمان در آب ندیده بود.

در این ویدئو مار بی خبر در حال شنا توجه تمساح در کمین را به خود جلب می‌کند. قبل از اینکه مار متوجه خطر قریب الوقوع شود، تمساح با حرکتی سریع طعمه را گرفت و خورد.

تمساح‌ها شکارچیان فرصت طلب با رژیم غذایی متنوع هستند. آن‌ها هر چیزی را که می‌توانند صید کنند مصرف می‌کنند، از ماهی، لاک پشت، مارمولک و مار گرفته تا پستانداران کوچک، پرندگان آبزی و حتی تمساح‌های دیگر. این خزندگان عمدتاً شبگرد هستند و بیشتر بین غروب و سحر فعال هستند. با این حال، وجود طعمه‌های نزدیک می‌تواند به راحتی ماهیت شبانه آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد.

تمساح‌ها که با حدود 80 دندان تیز مسلح هستند، از استراتژی‌های مختلف شکار استفاده می‌کنند. آن‌ها ممکن است از رویکرد بنشین و منتظر باش استفاده کنند، به نظر غیرفعال بنظر می‌رسند، اما آماده هستند تا به طور ناگهانی طعمه خود را شکار کنند.

ویدئوی کریستی بر تعادل پیچیده طبیعت و رقص مداوم بقا تأکید می‌کند. همانطور که ما از چنین برخورد‌هایی شگفت زده می‌شویم، احترام گذاشتن و درک نقش هر گونه در حفظ تعادل اکوسیستم ما ضروری است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌