دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(ویدیو) عصبانیت شدید ولی خنده‌دار مریم امیرجلالی از رضا عطاران / مریم امیرجلالی: هر چی خاک بابای سهیلاست میخوام عمر تو نباشه + سکانس برتر از سریال طنز «ترش و شیرین» 

یکشنبه، 06 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید سکانسی از سریال طنز «ترش و شیرین» که مریم امیرجلالی به شدت از دست رضا عطاران عصبانی شده است را مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، مریم امیرجلالی در تاریخ 29 آذر 1326 در ملایر و در یک خانواده لر زبان متولد شد. مریم امیرجلالی چهارخواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند یکی مانده به آخر خانواده است. درباره پدر و مادر امیر جلالی در این حد میدانیم که پدرش بازنشسته ارتش است.

شروع فعالیت هنری امیرجلالی از سال 1366 بوده ولی ورودش به بازیگری طی یک آشنایی رقم خورد. آشنایی او با مینا جعفرزاده و بهمن زرین پور باعث شد وارد دنیای هنر شود. امیرجلالی سال 1373 وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی آقای بهمن زرین پور ایفای نقش نمود.

مریم امیرجلالی در ترش و شیرین نقش نصرت همسر جهان(حمید لولایی) را کنار هنرمندانی چون رضا عطاران، آناهیتا همتی، مجید صالحی و... بازی کرده است. ترش و شیرین یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سروش صحت و محمدرضا آرین داستان زنی به نام «نصرت خانم» است که فرزندانش را بعد از شوهرش به تنهایی بزرگ کرده است و به کار ترشی فروشی مشغول است.

ترش و شیرین یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا عطاران و نویسندگی سروش صحت و محمدرضا آرین است که در نوروز 1386 از شبکه سه پخش شد.

سریال «ترش و شیرین» داستان زنی به نام «نصرت خانم» است که فرزندانش را بعد از شوهرش به تنهایی بزرگ کرده است و به کار ترشی فروشی مشغول است. پس از مدتی با تمام شدن مهلت اجاره خانه مشکلاتی به وجود می آید. او با مردی آشنا می شود که زندگی اش به کلی تغییر می کند.



6 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
صف طولانی عاشقان بهروز تابانی شیرشاه ایرانی در ماسل شوی دبی +فیلم/ رقیب تبریزی هادی چوپان بچه معروف بدنسازی ایران شد
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
رجزخوانی سنگین هادی چوپان برای اسرائیل با ادیتی زیبا از مستر المپیا و ترانه اهورایی "ای ایران" +فیلم/ گرگ پارسی: سربلند باشد ایران و فرزندانش
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه