دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

(ویدیو) مادر زن رضا نیکخواه مهران مدیری رو دعوت کرد خونشون / چند دقیقه بمب خنده با نیکخواه و خانواده او 

دوشنبه، 07 آبان 1403
ساعدنیوز: غلامرضا نیکخواه زادهٔ 1 فروردین 1327 بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان می‌باشد. او دانش‌آموختهٔ رشته علوم سیاسی است و کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال 1345 و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال 1367 با یک نقشِ کوتاه در شبکهٔ 2، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، غلامرضا نیکخواه (زادهٔ 1 فروردین 1327) بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. او دانش‌آموختهٔ رشته علوم سیاسی است و کار بازیگری را با ایفای نقشی در تئاتر در سال 1345 و در زادگاهش بوشهر آغاز نمود و سپس در سال 1367 با یک نقشِ کوتاه در شبکهٔ 2، بازیگری در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

وی با بازی در سریال‌های طنز همچون نوروز 72، پرواز 57، بزنگاه، مرد هزارچهره، قهوهٔ تلخ، ویلای من، جیران و حضور در رئالیتی‌شو جوکر به شهرت رسید.

رضا نیکخواه از سال 1345 در شهر محل تولدش وارد عرصه هنر شده و به ایفای نقش در تئاتر پرداخت. او بعد از چندین سال زندگی در بوشهر، برای تحصیل به تهران مهاجرت کرد.

رضا نیکخواه که در برنامه معینی یاسینی حضور موفقی داشت، با دعوت علی عمرانی برای بازی در برنامه نوروز 72 انتخاب شد، مهران مدیری هم از طریق داریوش کاردان به این برنامه دعوت شد، به همین دلیل آشنایی رضا نیکخواه با مهران مدیری نیز سابقه طولانی دارد.

پس از نوروز 72، رضا نیکخواه در بسیاری از کارهای مهران مدیری مانند سریال‌های طنز «پرواز 57»، «جنگ 77» و «مرد هزارچهره» بازی کرد و به شهرت رسید.

سری جدید مسابقه دورهمی با اجرای مهران مدیری و دعوت از چهره های شناخته شده، هنرمندان و ورزشکاران با رویکردی جدید و نگاهی متفاوت تولید و پخش می شود. این برنامه جمعه و شنبه هرهفته ساعت 23 از این شبکه پخش شده است.

مسابقه دورهمی یک مسابقه تلویزیونی ایرانی است که با اجرای مهران مدیری از سال 1400 پخش آن از شبکه نسیم آغاز شد.

این مسابقه فصل پنجم برنامه دورهمی است که با تغییر کلی نسبت به فصل‌های پیشین و بدون نمایش در قالب مسابقه تلویزیونی برگزار می‌شود این برنامه در حقیقت تقلیدی از مسابقه آمریکایی سامورایی ذهنی است.

در ویدیویی که در این مطلب برای شما همراهان ساعدنیوز تهیه کرده‌ایم، می‌توانید برشی از سری جدید مسابقه دورهمی با اجرای مهران مدیری با حضور رضا نیکخواه بازیگر و هنرمند محبوب کشورمان همراه خانواده‌اش را تماشا کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
همه‌چیز درباره‌ی سرنوشت شوم شهناز، فرزند محمدرضا و فوزیه، دختری که تولدش با خشم و ناراحتی خاندان پهلوی همراه شد/+مجموعه تصاویر از تولد تا روی آوردنش به زندگی هیپی‌گری و کولی‌وار
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نجم‌الدین شریعتی: یکی از جوک‌هایی که برای من ساختند این بود که دلم یه شغل میخواد مثل نجم‌الدین شریعتی، 15 ساله نشسته روی صندلی میگه حاج آقا یه دعا کنن ما آمین بگیم+ویدیو
مهران مدیری: به هزارتا دکتر بگم یه شب دیگه بیاید، خواهر زنم میخواد بیاد؟ حالا خواهرت میترکه یه شب دیگه بیاد؟ / جرو بحث مدیری و همسرش وسط عمل بزرگ در سریال "در حاشیه" +ویدئو
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی