دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

(ویدیو) پیام مهم هادی چوپان گرگ پارسی برای مردم ایران زمین / از من به تو نصیحت در ثانیه زندگی کن ! 

سه شنبه، 16 مرداد 1403
ساعد نیوز : نصحیت شنیدنی هادی چوپان برای فارسی زبانان ایران و جهان را می بینید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، هادی چوپان (زادهٔ 4 مهر 1366) بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است. او از سال 1379 ورزش پرورش اندام را آغاز کرد و سال 1390 تا 1395 عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده است. او تنها ایرانی و دومین آسیایی پس از سمیر بنوت است که توانسته قهرمان مستر المپیا شود.

نخستین حضور چوپان در مستر المپیا مربوط به سال 2019 بود. او در مستر المپیا 2022 موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. چوپان در سال بعد موفق به دریافت مقام دوم مستر المپیا شد. تنها بدن‌ساز ایرانی که پیش از چوپان توانسته بود از ایران به مستر المپیا رفته و رقابت کند، بیت‌الله عباس‌پور بود که هفدهمین مرد مستر المپیا در سال 2013 لقب گرفت.

هادی چوپان در 1366 در روستای ابنو شهرستان سپیدان، استان فارس زاده شد. چوپان در کودکی به فیلم‌های رزمی و بازیگری آرنولد علاقه‌مند بود. در 13 سالگی اولین بار در یک باشگاه ورزشی ثبت‌نام کرده است. او در ابتدا ورزش کشتی و ورزش‌های رزمی را شروع کرد، بعد از آسیب دیدگی در ورزش رزمی با تشویق مربی کشتی خود به فعالیت در پرورش اندام روی آورد. سال 1379 شروع بدن‌سازی‌اش با 47 کیلو وزن از باشگاه پارس متعلق به جمشید اوجی بوده است و اولین مدال ملی خود را در سال 84 در 18 سالگی به‌دست‌آورد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 16 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدیو) حیاط پر گل و سبزه خانه‌ی باصفای عمو‌پورنگ، داریوش فرضیایی/ چه مبلمان خوشرنگی! اصلا فکرشو میکردین عمو‌پورنگ اینقدر باسلیقه و مرتب باشه؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت!
چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(فیلم) ویدئوی پربازدید شده از پاک کردن تتوی زن، زندگی، آزادی از روی دست!
(فیلم) پربازدیدترین ویدئوی این روزهای تیک تاک در مورد ترس اسرائیل از حمله موشکی ایران / از قدیم گفتن سگ رو چه بزنی چه بترسونی 😂
چهره غمزده و چشمان اندوهگین هنرمندان در مراسم سالگرد درگذشت آزاده نامداری+عکس/ از علیرضا قربانی و رضا رشیدپور تا نیما کرمی و حسین رفیعی