دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

"رعنا آزادی‌ور" روانشناس خودشو کتک زد! / روانشناسی هم سختیای خودشو داره😅 + سکانس برتر از «زخم کاری» 

دوشنبه، 30 مهر 1403
ساعدنیوز: سکانسی از سریال پرطرفدار «زخم کاری» با هنرمندی "رعنا آزادی‌ور" را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، رعنا آزادی‌ور زادهٔ 17 فروردین 1362 بازیگر کشورمان است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال 1382 با فیلم مارمولک آغاز کرد و برای بازی در درباره الی نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران شد. او برای بازی در زخم کاری برندهٔ جایزهٔ حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.

وی با بازی در فیلم مارمولک کمال تبریزی، فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی فریدون جیرانی، 1385 برای بار نخست، بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزهٔ سفر این زوج‌ها به شمال، درگیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان همراه با سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. او در سال 1400 در سریال زخم کاری در شبکه نمایش خانگی در نقش سمیرا به بازی پرداخت که مورد توجه قرار گرفت.

رعنا آزادی‌ور بازیگر نقش سمیرا در سریال زخم کاری کارنامه پرباری در سینما و نمایش خانگی دارد. او بازی در سینما را با فیلم مارمولک آغاز کرد و از همان فیلم توانست در مسیر حرفه‌ای سینما به شهرت برسد. آزادی‌ور در طول بیش از دو دهه فعالیت در سینما این شانس را داشته است که با کارگردان‌های نامی همکاری کند و در این میان فیلم‌های مطرحی را در کارنامه بازیگری‌اش به ثبت برساند.

شاید بتوان مهم‌ترین و بهترین کاراکتری که رعنا آزادی ور در طول دوران حرفه‌ای‌اش تا این لحظه بازی کرده را به شخصیت سمیرا در سریال زخم کاری اطلاق کرد. شخصیت فم‌فتال که ولع ثروت و قدرت به او امکان هر گونه جنایتی را می‌دهد. در فصل دوم سریال زخم کاری سمیرا با حفظ همان روحیه پس از حذف مالک به سراغ مهره اصلی مافیای اقتصادی رفته و با طلوعی ارتباط برقرار کرده است. بدون شک می‌توان سمیرا را جزو شخصیت‌های برگزیده آثار نمایشی دانست که بخش مهمی از این شخصیت‌پردازی به بازی قابل توجه آزادی‌ور بر می‌گردد و توانایی او در درک درست نقش و اجرای به موقع آن.

سکانسی از سریال پرطرفدار «زخم کاری» با هنرمندی "رعنا آزادی‌ور" را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 30 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نگاهی به لباس عروس هنرمندان زن ایرانی با طراحی خلاقانه و شیک/ اصیل، زیبا و باحجاب+عکس
هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست
سحر زکریا : من از مهران مدیری دلخورم ، آقای مدیری که برای بچه های سر چهار راه نارحت می شید من یک سر چهار راهی هستم و کمک می خوام
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
(ویدئو) سفری در زمان به دهه 60 و 70/ خاطرات نوستالژیک ایرانی‌ها از کتاب‌های مدرسه و دفتر طرح فیل گرفته تا کُپُن سهمیه‌ای و بخاری نفتی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تیپ و استایل مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال کیمیا از سارافون 4 خونه تا موهای خرگوشی و لبخند شیطنت آمیز +عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی