دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

"رضا عطاران" به دختره شماره میده!😐 / سر پیری و معرکه گیر؛ برشی از سریال «دفتر یادداشت» + ویدیو جذاب و دیدنی 

سه شنبه، 01 آبان 1403
ساعدنیوز: شما در این مطلب می‌توانید برشی از سریال «دفتر یادداشت» را با هنرمندی "رضا عطاران" مشاهده کنید.

به گزارش سرویس هنر و رسانه ساعدنیوز، رضا عطاران زادهٔ 20 اردیبهشت 1347 بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس کشورمان است. او در رشتهٔ اقتصاد دیپلم خود را دریافت کرد و برای ادامهٔ تحصیل به دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. با این حال پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما روی آورد. آغاز فعالیت عطاران به‌عنوان بازیگرِ تئاتر در دههٔ 1360 بود. حضور عطاران در تلویزیون با مجموعهٔ «بیداران» آغاز شد، اما پیشرفت بازیگری او به همکاری با مهران مدیری در دو مجموعه «پرواز 57» و «ساعت خوش» مربوط می‌شود.

عطاران دیپلمش را در رشتهٔ اقتصاد در مشهد دریافت کرد و برای ادامهٔ تحصیل در رشتهٔ طراحی صنعتی به دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران رفت. او پس از مدتی تحصیل را رها کرد و به سینما و بازیگری رو آورد. وی در مصاحبه‌ای انتخاب این رشته دانشگاهی را صحبت خانواده و فامیل دانست و این نکته را نیز بیان کرد که رشته طراحی صنعتی را به نوعی تنها به دلیل بودن در دانشکدهٔ هنرهای زیبا انتخاب کرده‌است.

آغاز فعالیت عطاران به بازی در تئاتر حسن حامد در دهه 1360 مربوط می‌شود. او کارش را با حامد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد و در سال 1361 برای گروه کودک صدا و سیمای مشهد مشغول به کار شد. عطاران در بخش نمایشی برنامهٔ رنگین کمان حضور داشت. همکاری عطاران با حامد تا سال 1371 ادامه داشت. عطاران می‌گوید که حامد بیشترین تأثیر را بر او گذاشت.

اولین تجربهٔ عطاران در سینما، بازی در فیلم «کلید ازدواج» به کارگردانی داوود موثقی است. او در این فیلم با علیرضا خمسه و نادر سلیمانی هم‌بازی شد. این فیلم توسط افشین سرفراز نوشته شده و در مورد مردی است که قرار است جنس قاچاقی را برای تحویل به یک باند به تهران بیاورد.

«دفتر یادداشت» مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر طنز و جنایی ساخته سال 1402 به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه‌کنندگی حسین اکبری است. دفتر یادداشت اولین تجربه بازیگری رضا عطاران در سریال نمایش خانگی پس از 10 سال است. نخستین قسمت از این سریال، جمعه 26 آبان 1402 در بستر فیلم‌نت پخش شد. رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، داریوش کاردان و آزیتا حاجیان از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

شما در این مطلب می‌توانید برشی از سریال «دفتر یادداشت» را با هنرمندی "رضا عطاران" مشاهده کنید.

برای مشاهده سایر مطالب مربوط با هنر و رسانه با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل سابمیت مقاله
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(ویدئو) امین حیایی تندیس طلایی جوکر را با خودش به خانه برد و جایزه مالی را اهدای ساخت مدرسه کرد/ فقط تحسین و تشویق حامد آهنگی و غلامرضا نیکخواه
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو