ساعدنیوز
ساعدنیوز

10 مورد از موثرترین راهکارهای خانگی برای حذف جوش های صورت

  سه شنبه، 14 فروردین 1403   زمان مطالعه 9 دقیقه
10 مورد از موثرترین راهکارهای خانگی برای حذف جوش های صورت
در این مطلب سعی بر آن داریم که به صورت کاربردی 10 مورد از اصلی ترین راهکارهای جلوگیری از ایجاد و حذف جوش های صورت را که با کم ترین هزینه میتوان در خانه انجام داد را بیان بکنیم.

برای از بین بردن جوش صورت روش‌های متفاوتی وجود دارد، اما بسیاری از افراد تمایلی به استفاده از ترکیبات شیمیایی، تکنیک‌های کلینیکال و داروهای خوراکی ندارند. در چنین مواردی آگاهی از ترکیبات طبیعی موثر برای درمان خانگی جوش صورت بسیار مفید است.

بسیاری از درمان‌های خانگی می‌توانند به متعادل کردن سطح چربی پوست، کاهش التهاب، از بین بردن باکتری‌ها، جلوگیری از بروز آکنه و درمان جوش صورت کمک کنند. این درمان ها شامل اسانس‌های روغنی، گیاهان دارویی، مکمل‌های طبیعی و برخی تغییرات ساده در شیوه زندگی است. در این مطلب، با روش‌های درمان خانگی جوش صورت و مواد طبیعی در دسترس برای از بین بردن جای جوش و روش استفاده از آن‌ها آشنا می‌شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

فشار دادن جوش صورت

همه گیر بودن جوش


تا به حال کسی را دیده‌اید که ادعا کند در عمرش حتی یک جوش هم روی پوست صورت یا دیگر بخش‌های بدنش نزده است؟ چنین ادعایی بیشتر شبیه ادعای معجزه می‌ماند. بیشتر مردم در طول زندگی، عارضه پوستی جوش صورت را تجربه می‌کنند. تقریباً همه افراد در سن نوجوانی به عارضه آکنه مبتلا می‌شوند. ابتلا به آکنه در بزرگسالان هم شایع است.

آکنه معمولاً روی پوست صورت پدیدار می‌شود، اما در بسیاری از موارد ممکن است قسمت‌های دیگر بدن‌تان نیز به آکنه دچار شوند. شدت جوش می‌تواند از یک جوش قرمز التهابی کوچک تا آکنه شدید که منجر به اسکار (جای جوش) می‌شود، متغیر باشد.

به طور کلی، عارضه آکنه زمانی روی پوست شما ظاهر می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شوند و چربی طبیعی پوست، راهی برای خروج پیدا نکند. در واقع، تجمع چربی در زیر منافذ پوست باعث ایجاد برآمدگی و افزایش رشد و تکثیر باکتری‌‌های مولد آکنه می‌شود. و قسمت عمده ای از این جوش ها نیز در اثر سبک زندگی اشتباه و تغذیه و استرس زیاد در زندگی می باشد.

مراقبت از پوست در سنین مختلف

روش‌های خانگی درمان جوش با مواد طبیعی

در ادامه با ترکیبات طبیعی و روش استفاده از آن‌ها برای رفع جوش صورت آشنا می‌شوید.

1. روغن درخت چای


روغن درخت چای، یک ماده ضد قارچ، ضد باکتری و ضد التهاب طبیعی است؛ به این معنی که ممکن است پروپیونی باکتریوم آکنه یا همان باکتری ایجاد کننده آکنه را از بین می برد. خواص ضد التهابی روغن درخت چای به صورتی است که می‌تواند تورم و قرمزی جوش‌ها را نیز کاهش دهد.

شما می‌توانید عصاره درخت چای را به صورت کرم، ژل یا اسانس روغنی، روی آکنه‌هایتان بمالید. اگر از اسانس روغنی استفاده می‌کنید، حتماً ابتدا آن را در یک روغن حامل رقیق کنید. برای این کار دو قطره روغن درخت چای را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل خالص ترکیب کرده و روی جوش بزنید.

روغن درخت چای

2.هاماملیس یا فندق افسونگر


فندق افسونگر، نارون کوهی یا هاماملیس، همگی نام‌های یک گیاه پرفایده و یکی از بهترین داروهای شناخته شده برای از بین بردن جای جوش است. این گیاه یک قابض (استرینجنت) طبیعی است که التهاب و قرمزی را کنترل می‌کند. همچنین، سرعت رشد باکتری‌ها روی پوست را کاهش می‌دهد.

1 قاشق غذاخوری پوست فندق افسونگر را به مدت 30 دقیقه در یک فنجان آب خیس کنید. سپس مخلوط را روی اجاق گاز بگذارید تا به جوش بیاید. پس از آن درب ظرف را ببندید، حرارت را کاهش دهید و بگذارید 10 دقیقه دیگر بجوشد.

سپس مخلوط را از روی حرارت برداشته و اجازه دهید به مدت 10 دقیقه بماند تا خنک شود. مایع را صاف کرده و در ظرف دربسته‌ای نگهداری کنید. شما می‌توانید از این ماده 1 تا 2 بار در روز (یا به صورت دلخواه) با استفاده از توپ پنبه‌ای روی پوست تمیز، استفاده کنید.

اگر تهیه و یا استفاده سنتی از این گیاه برایتان سخت است، می توانید از ژل، دستمال مرطوب و سایر محصولاتی که حاوی هاماملیس هستند، استفاده کنید.

شکوفه های درخت فندق افسونگر

3. روغن جوجوبا


روغن جوجوبا، یک ماده طبیعی مومی است که از دانه‌های درختچه جوجوبا استخراج می‌شود. مواد مومی موجود در روغن جوجوبا به ترمیم پوست آسیب‌دیده کمک می‌کنند؛ به این معنی که این مواد می‌توانند در تسریع بهبود زخم‌ها (از جمله آکنه و آسیب‌های ناشی از آن) نیز موثر باشند.

برخی از ترکیبات موجود در روغن جوجوبا ممکن است به کاهش التهاب پوست کمک کنند؛ به این معنی که آن‌ها می‌توانند قرمزی و تورم اطراف جوش‌ها، جوش‌های سر سفید و سایر ضایعات پوستی ملتهب را کاهش دهند.

اگر برایتان مقدور است، اسانس روغنی جوجوبا را با ژل، کرم یا ماسک صورت خاک رس مخلوط کرده و آن را روی آکنه بمالید. در غیر این صورت، چند قطره روغن جوجوبا را روی پنبه ریخته و به آرامی روی آکنه‌ها مالش دهید.

میوه و روغن گیاه جوجوبا

4) روغن زیتون


خواص روغن زیتون بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این روغن نه تنها برای سلامت بدن مفید است، بلکه یک درمان خانگی جوش صورت هم به حساب می‌آید. از آنجایی که روغن زیتون دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد التهاب است، به درمان جوش کمک می‌کند.

زمانی که پوست مرطوب است جوش و جای آن، سریع‌تر از زمانی که پوست خشک است، بهبود پیدا می‌کند. روغن زیتون برای این موضوع عالی است، چراکه موجب آبرسانی پوست می‌شود. این روغن منافذ پوست را نمی‌بندد. البته، اگر به خوبی آن را پاک کنید.

2 قطره روغن زیتون را روی صورت خود بزنید. سپس، یک حوله گرم و مرطوب را به آرامی روی صورت‌تان قرار دهید تا منافذ پوست را باز کند و روغن وارد پوستتان شود. در پایان، صورت خود را با آب ولرم و یک پد خشک تمیز کنید. اگر هنوز روغنی روی پوست باقی مانده است، به آرامی جذب خواهد شد.

روغن زیتون

5. لیمو ترش


لیمو، سفیدکننده‌ای طبیعی است که به کمرنگ شدن جای انواع زخم روی پوست شما کمک می‌کند. لیمو سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد، رشد سلول‌های جدید را افزایش می‌دهد و خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.

برای استفاده از لیمو بعنوان پاک کننده جوش های خود میتوانید از روش های زیر استفاده کنید:

  • با نوک انگشتان خود یا با پنبه، آب لیموی تازه را به طور مستقیم روی آکنه و جای جوش بمالید. حدود 10 دقیقه منتظر بمانید، سپس، صورت خود را با آب بشویید. این کار را یک یا دو بار در روز تکرار کنید.

  • مقادیر مساوی آب لیمو و عسل را با هم مخلوط کنید. این مخلوط را با پنبه یا گوش پاک‌کن روی جای جوش بمالید. حدود 10 تا 15 دقیقه صبر کنید. سپس، آن را با آب بشویید و به آرامی صورت خود را خشک کنید. روزی یک بار از این روش استفاده کنید.

  • یک قاشق چای‌خوری آب لیمو را با یک قاشق چای‌خوری روغن ویتامین E مخلوط کنید. آن را قبل از خواب، روی جای جوش‌ها بزنید. صبح روز بعد آن را بشویید. این کار را هر شب تکرار کنید.

نکته: بهتر است در استفاده از آب‌لیمو در ناحیه زیر چشم، محتاط باشید. پوست این ناحیه بسیار ظریف و آسیب‌پذیر است و ترکیبات اسیدی می‌توانند به آن آسیب برسانند.

لیمو ترش

6. چای سبز


چای سبز، حاوی غلظت بالایی از گروهی از آنتی اکسیدان‌های پلی فنول، به نام کاتشین‌ها است. به همین دلیل یک درمان خانگی جوش صورت محسوب می‌شود. در منافذ پوستِ بیشتر افرادی که به آکنه مبتلا هستند، بیش از حد سبوم یا چربی طبیعی وجود داشته و آنتی‌اکسیدان کافی وجود ندارد.

آنتی اکسیدان‌ها، به بدن کمک می‌کنند که مواد شیمیایی و مواد زائدی که ممکن است به سلول‌های سالم آسیب برسانند را تجزیه‌ کند. چای سبز به پاک کردن برخی از ضایعات و آلودگی‌های جمع شده در جوش‌های سر باز، کمک می‌کند.

شما می‌توانید با نوشیدن چای سبز یا استفاده از عصاره آن روی پوست، از خواص این ماده بهره‌مند شوید.

چای سبز

7. سیب زمینی


نشاسته زیاد، جای جوش و لکه‌های پوست را محو می‌کند. سیب زمینی سرشار از نشاسته است. برای از بین بردن جای جوش‌های خود با استفاده از سیب زمینی میتوانید به دو حالت زیر عمل کنید:

  • سیب زمینی را رنده کنید. سپس، با کمک پارچه آب آن را بگیرید و تفاله‌ها را جدا کنید. آب سیب زمینی را روی جای جوش های خود بمالید. بگذارید 20 دقیقه بماند. بعد آن را بشویید.

  • یک برش ضخیم از سیب زمینی را به مدت یک دقیقه به آرامی روی پوست خود بمالید. بگذارید آب سیب زمینی 15 تا 20 دقیقه روی صورت شما بماند. بعد پوست خود را بشویید.

نشاسته سیب زمینی

8. روغن نارگیل


حتماً از خواص روغن نارگیل برای سلامت و زیبایی پوست و مو شنیده‌اید. خوشبختانه، تحقیقات علمی هم این نکته را تأیید می‌کنند. این روغن منبعی غنی از ویتامین E و اسیدهای چرب است و به همین دلیل می‌تواند جای جوش را از بین ببرد. استفاده از روغن نارگیل به حفظ سلامت پوست و درمان جوش نیز کمک می‌کند.

برای استفاده از روغن نارگیل بعنوان از بین برنده خانگی جوش های خود میتوانید به روش های زیر عمل کنید:

  • روغن نارگیل را گرم کنید و روی جوش‌های خود بمالید. به مدت 5 تا 10 دقیقه جای جوش‌ها را با ملایمت ماساژ دهید. یک ساعت صبر کنید و بعد آن را با آب ولرم بشویید.

  • دو قطره روغن اسطوخدوس را با یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل مخلوط کنید. آن را روی محل مورد نظر خود قرار دهید و یکی دو دقیقه ماساژ دهید. بگذارید 20 تا 30 دقیقه روی پوستتان بماند. بعد آن را با آب ولرم بشویید. تا چند هفته متوالی، روزی یک یا دو بار از این روش استفاده کنید.

روغن نارگیل

9. درمان جوش صورت با یخ


برخی افراد به صورت سنتی برای کاهش التهاب، قرمزی و درد جوش‌های چرکی و قرمز، از یخ استفاده می‌کنند. البته درمان جوش با یخ را نمی‌توان یک روش علمی دانست، زیرا برطرف‌کننده کامل جوش نیست. بلکه همان‌طور که گفته شد با ایجاد سرما، و کاهش جریان خون در ناحیه مورد نظر، از شدت التهاب جوش می‌کاهد. طبیعتاً این روش برای جوش‌های غیرالتهابی مانند جوش‌های سرسفید یا سرسیاه بی‌اثر است.

یخ همچنین با کاهش جریان خون در ناحیه جوش، آن ناحیه را بی‌حس کرده و به طور موقتی درد آن را کاهش می‌دهد. البته استفاده از یخ روی پوست نکات مهمی دارد، از جمله دقت برای پیشگیری از سرمازدگی پوست یا ایجاد کهیر سرما. به این منظور، هیچ‌گاه یخ را مستقیماً روی پوست قرار ندهید.

یخ درمانی

10. استفاده از انواع ماسک های طبیعی


ماسک خانگی برای جوش بهترین گزینه درمانی به حساب می‌آید. از طرفی از بین بردن جوش صورت با استفاده از ماسک‌های طبیعی برای پوست فواید بسیار زیادی دارد. کمک به جوانسازی پوست، کمک به تامین رطوبت مورد نیاز پوست، کمک به کنترل ترشح چربی در پوست و… از جمله مزایای استفاده از ماسک‌های خانگی به حساب می‌آید. بهتر است تا در این بخش با چند ماسک طبیعی خانگی برای درمان جوش و آکنه آشنا شوید.

  • ماسک آووکادو و عسل

یک عدد آووکادو رسیده را له کنید و با 1 قاشق عسل طبیعی و نصف لیمو ترکیب کنید. در صورتی که پوست حساس و ملتهبی دارید از آبلیموی کمتری استفاده کنید. این ماسک را به مدت 5 تا 10 دقیقه روی پوستتان قرار دهید.

آووکادو و عسل

  • ماسک زغال

یکی از بهترین و موثرترین روش های از بین بردن جوش صورت، استفاده از ماسک ذغال است. ا قاشق غذاخوری زغال فعال را با 1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا یا عسل مخلوط کنید و 1 قطره اسانس درخت چای را به آن اضافه کنید. این ماسک را حدود 10 تا 15 دقیقه روی پوستتان قرار دهید.

ذغال و عسل

  • ماسک آلوئه ورا

2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه‌ورا را به همراه یک عدد سفیده تخم‌مرغ و 2 قطره اسانس درخت چای را با هم ترکیب کنید و برای 10 دقیقه روی پوستتان قرار دهید.

آلوئه ورا

  • ماسک پوست انار

برای از بین بردن جوش صورت کافیست تا 2 قاشق چای‌خوری پودر پوست انار را با مقداری گلاب مخلوط کنید تا یک ماده خمیری شکل به دست بیاید. سپس آن را روی پوستتان بگذارید. پس از 5 تا 10 دقیقه ماسک را از روی پوستتان بشویید.

پودر پوست انار

  • ماسک سفیده تخم مرغ

مقداری نشاسته، گلاب و سفیده تخم‌مرغ را با هم ترکیب کنید تا غلظت آن به گونه‌ای باشد که نه خیلی رقیق و نه خیلی خمیری شکل باشد. سپس آن را به مدت 10 دقیقه روی پوستتان قرار دهید.

ماسک صورت  سفیده تخم مرغ

تجربه های خوب و تاثیر گذار شما برای رفع جوش های صورت چیست؟ لطفا با ما به اشتراک بگذارید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (78 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (75 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (30 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (28 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (25 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (22 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (16 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (13 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل عقرب سیاه/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس خلاقیت منحصربفرد یک ایرانی برای ساختن قلیان با آفتابه حماسه آفرید/ این عتیقه فروشی نیست+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل عباس کاکاوندی، بازیگر داعشی سریال پایتخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس 4 زنگ خطر که باید قبل از خشک شدن گیاهان به آن توجه کنید موثرترین روش های از بین بردن جوش سر سیاه بینی در خانه چرا ابروهام رنگ فیبروز و هاشور رو نمیگیره (ویدئو)سکانس خنده دار خواستگاری قل مراد از فروغ در سریال باغ مظفر/شفیعی جم باز هم ملت رو از خنده روده بر کرد خلاقیت هوشمندانه اُوستا نقّاش برای رنگ آمیزی3 بعدی اتاق کودک/ وقتی استعداد تو خون آدم باشه میشه همین+ عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد 48 سالگی و 2طبقه کریم باقری/ شیک در عین سادگی+ عکس خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد عکسی از خانه ابدی علی طباطبایی و پدربزرگش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده؛ انفجار مخزن! +ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فریبا نادری: همسرم منو نمیگرفت تا اینکه گریه و زاری کردم گفتم من جوونیمو برات گذاشتم+ویدئو مادرانگی و بچه داری کیوت حدیث میرامینی، روشنکِ سریال دلنوازان/ ماشالا چه بچه بانمکی+عکس صحبت های خنده دار آقای قرائتی: به رهبر گفتم برای بچه های مدرسه پول بدیم طلبه بیاد نماز بخونه گفت نمیخواد نماز برای خداست گفتم پول تاکسیشو باید بده +ویدئو😂👌 خلاقیت خنده دار مهندس ایرانی در پیوند موفقیت آمیز پیکان به پرشیا حماسه آفرید+عکس/ شرکت بنز باید سازنده اینو استخدام کنه تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...