10 روش پرسود کسب درآمد از موبایل!

  شنبه، 25 تیر 1401   زمان مطالعه 14 دقیقه
10 روش پرسود کسب درآمد از موبایل!
خب حالا چه روش هایی وجود داره که ما رو به درآمد ماهیانه 15 تا 200 میلیون (یا حتی 1 میلیارد تومن) برسونه؟ توی این توضیح ما تمامی روش های کسب درآمد از موبایل در ایران رو به صورت کامل بررسی و به شما آموزش دادیم. با ما همراه باشید. در مقاله کسب درآمد با موبایل با بهترین روش های کاملا عملی همراه با معرفی پیش نیازها آشنا میشید.

آیا میشه فقط با یه گوشی و بدون داشتن سرمایه اولیه، چند برابر حقوق یه کارمند درآمد داشت؟ اکثر ما بیشتر وقتمون رو مشغول گشتن در اینترنت و کار کردن با تلفن همراهمون هستیم. اما اگه بتونیم با همین گوشی کلی پول در بیاریم و به استقلال مالی برسیم چطور؟ به طور کلی راه های خیلی زیادی برای کسب درآمد با گوشی هستش. اما متاسفانه خیلی از این راه ها (به دلیل عدم دسترسی به ساخت حساب بانکی بین المللی) برای ما ایرانیا در دسترس نیستش!

کار با موبایل

کسب درآمد با گوشی، راهی موثر برای دست یافتن به امنیت مالی است. گوشی های هوشمند به ابزاری ضروری در زندگی روزمره تبدیل شده اند، حتی شرکت های بزرگ در حال تغییر جهت فعالیت خود به سمت تولید یا استفاده از برنامه های موبایل هستند. چون تعداد افراد دارای تلفن همراه، بیشتر از تعداد افرادی شده که مسواک دارند!

چگونه با گوشی کسب درآمد کنیم؟

روش های کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری کاملاً عملی و واقعی هستند. می توانید روی تخت خود دراز بکشید، در حالی که از رفت و آمدهای خسته کننده در خیابان های پرترافیک با اتوبوس خلاص شده اید. اما بدانید که میزان درآمد از گوشی در اکثر روش ها در حد درآمد یک کار پاره وقت است. بعد از فراهم کردن اینترنت پرسرعت به همراه یک گوشی تلفن همراه خوب، اولین قدم برای شروع درآمد در گوشی، نصب برنامه ها و اپلیکیشن های خاص با ثبت نام است. ممکن است لازم باشد شماره تلفن همراه خود را جهت اهراز هویت تایید کنید، حتما این کار را انجام دهید چرا که در آینده حساب شما مسدود می شود.

کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری

شما در آستانه یادگیری روش های کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری و حاشیه ها هستید. بد نیست بدانید که در حال حاضر، میلیون ها نفر از طریق اینترنت، با گوشی یا کامپیوتر کسب درآمد می کنند. این را می دانیم که شما احتمالا چندین مقاله مشابه را تا به حال مطالعه کرده اید، اما این جا متفاوت است. ما ترجیح می دهیم که بدون سرمایه گذاری آنلاین، پول در بیاورید و این خواسته قلبی و عقلانی همه ماست، چرا که قانونی و بدون ریسک پیش خواهیم رفت.

روش های کسب درآمد با گوشی

شما در حال حاضر رئیس خود هستید و می توانید راحت و راحت در خانه، پارک، مترو و… کار کنید. با پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر، مردم مایل به انجام بسیاری از کارها از طریق اینترنت هستند. آنها رویای دست یافتن به ثروت، پول زیاد و اوقات فراغت را در سر می پرورانند، اما واقعیت این است که هر کس با تلاش خود تعیین می کند که چه مقدار پول می خواهد از طریق اینترنت کسب کند. روش های کسب درآمد با گوشی بی شمار هستند و انتخاب اغلب آسان نیست. اما شما تعداد محدود یا یکی را باید انتخاب کنید و سعی کنید در آن مهارت داشته باشید، مطمئنا حرفه ای و متخصص بودن در یک شغل بهتر از مبتدی بودن در چندین شغل است.ما روش های گیرایی را برای شما لیست می کنیم که از لحاظ درآمد تست شده و بسیار کاربردی هستند، این که شما کدام را به عنوان منبع درآمد خود برمی گزینید کاملا اختیاری و برحسب علاقه، مهارت و اهداف شماست.

1- تعمیر گوشی

تعمیر گوشی بی شک اولین و یکی از بهترین روش های کسب درآمد با گوشی است، اما چرا؟؟!! چون گوشی یک وسیله ارتباطی فراگیر و کاربردی است. تقریبا از بچه گرفته تا سالمند، همه موبایل دارند یا از آن استفاده می کنند. این دستگاه خراب می شود، می افتد و می شکند یا از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری احتمالا به مشکل برمیخورد. هر کسی هم با این اوضاع قیمت بالا و سر به فلک کشیده دلار و کالا، توان تعویض و خرید زود هنگام را ندارد، پس قطعا تعمیر موبایل راه حل اول رفع این مشکل خواهد بود. اگر از قشر جوان هستید و یک گوشی خوب خریده اید یا در دست دارید، هدفتان نیز از خواندن این مقاله، کسب درآمد دائمی و تمام وقت است تا بتوانید به عنوان یک شغل مطمئن برای آینده خود سرمایه گذاری کنید، حرفه تعمیر گوشی را یاد بگیرید. روش های دیگری که بیان خواهیم کرد، عموما برای شغل پاره وقت مناسب هستند و می توانید آنها را به عنوان راه های مکمل درآمد زایی با گوشی تست کنید.

تعمیر موبایل

تعمیر موبایل یک فرصت عالی برای شروع و راه اندازی یک شغل درآمد زا با آینده ای روشن است. برای این کار ابتدا باید به درک عمیقی از انواع تلفن های هوشمند، اجزای داخلی و طرز کارشان برسید. برای رسیدن به این دانش باید در دوره های معتبر و مختلف تعمیر موبایل شرکت کنید و یا به عنوان یک کارآموز در کنار یک متخصص کار کنید و ماهر شوید تا به درآمد خوبی برسید. مطمئنا بی کار هم نخواهید ماند. اگر نه می خواهید فقط با موبایلی که در دست خودتان است پول دربیاورید و در فکر تعمیر و فروش گوشی و … نیستید، شما را با متنوع ترین و واقعی ترین روش های کسب درآمد با گوشی در قسمت های بعدی این مقاله آشنا می کنیم تا از طرق مختلف قادر به درآمدزایی شوید.

2- کسب درآمد با گوشی از تلگرام

تلگرام یکی از برترین شبکه های اجتماعی است که ماهانه بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد، اما بدیهی است تعداد کاربران تلگرام به اندازه کاربران اینستاگرام، فیس بوک و توییتر نیست. تلگرام اخیراً ویژگی های خود را به روز کرده است و با انجام این کار، افراد بیشتری متمایل به استفاده از آن شده اند. افراد به دلایل مختلف از جمله برقراری ارتباط، تفریح​​، یادگیری، ارسال عکس و فیلم، کسب درآمد و … از تلگرام استفاده می کنند. امروزه افراد زیادی از شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و این فرصت خوبی را برای همه فراهم می کند تا از طریق شبکه های اجتماعی درآمد کسب کنند. اگر شما علاقه مند به استفاده از تلگرام هستید و به دنبال راهی برای کسب درآمد از طریق آن هستید، به خواندن ادامه دهید!

تلگرام

یکی از ساده ترین راه های کسب درآمد در تلگرام ایجاد کانال و به دست آوردن اعضا است. هرچه کانال شما افراد بیشتری داشته باشد، بهتر است. افراد بابت تبلیغات در مورد خدمات یا محصول خود در کانال تلگرام به شما پول می دهند، بنابراین با داشتن افراد زیاد در کانال تلگرام خود، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. در تلگرام محدودیتی برای تعداد افرادی که می توانند به کانال شما بپیوندند وجود ندارد. بهترین ویژگی تلگرام رایگان بودن آن است.

3. همکاری در فروش

چگونه با گوشی درامد داشته باشیم؟ اولین روش درآمدزایی با گوشی افیلیت مارکتینگ است. یکی از جدیدترین و مدرن ترین مدل های کسب درآمد نیز، مدل همکاری در فروش است که در بین انواع کار با گوشی محبوبیت چشمگیری دارد. به این شکل که شما به وسیله یک برند که سیستم همکاری در فروش ارائه می دهد، کار خود را شروع میکنید اما چطوری؟ همکاری در فروش به این شکل است که یک برند، محصولاتی دارد و پشتیبانی و ارسال محصول نیز به عهده شرکت است. صرفا کافی است تا برای آن محصول تبلیغات انجام دهید و آن محصول را بفروشید. سپس در ازای فروش خود کمیسیون دریافت میکنید.

فروش

این کار چه مزیت هایی برای افراد مختلف دارد؟

  • درآمد نامحدود (هر چقدر بیشتر فروش داشته باشید، کمیسیون شما نیز بیشتر خواهد بود)
  • عدم نیاز به پشتیبانی محصول، سرمایه اولیه، دردسرهای تولید، انبار و ….
  • ساده و راحت بودن کار و عدم نیاز به تخصص خاص
  • درآمدزایی به صورت 24 ساعته
  • امکان کسب درآمد برای نوجوانان فقط با یک گوشی

فقط یادتان باشد که حتما با سیستم های همکاری در فروش معتبر کار کنید تا بتوانید درآمد مناسبی داشته باشید. البته یادتان باشد که اینطوری هم نیست که بدون هیچ گونه تلاشی پول از آسمون برای شما بیاد!!باید وقت بگذارید، آزمون و خطا کنید، از کارشناسان اون سیستم سوال کنید و اطلاعات به دست بیاورید تا بتوانید به یک درآمد مناسبی برسید وگرنه قاعدتا موفق نخواهید شد. اما بعضی از افراد ممکن است بگویند که خب این که نیاز به کامپیوتر دارد! اما جواب منفی است. یکی از خوبی های این ایده کسب و کار اینترنتی این است که با موبایل هم میتوانید درآمدزایی داشته باشید. در واقع شما به راحتی میتوانید محصولات ارائه شده توسط آن شرکت را به راحتی در اینستاگرام، تلگرام، روبیکا و …. بفروشید. کسب درآمد از روبیکا و اپلیکیشن هایی مانند اون به راحت ترین راه های درآمدزایی تبدیل شده اند.

4. کسب درآمد با گوشی از تولید محتوای ویدیویی

کسب درآمد اینترنتی با گوشی از طریق تولید محتوا ویدئویی از اون ایده هایی است که امروزه خیلی استفاده میشه. فکر کنید که توانایی رقص داشته باشید. به راحتی و صرفا با ویدیو گرفتن از خودتون میتونید به سادگی هرچه تمام تر کسب درآمد در خانه داشته باشید. نه نیازی به تجهیزات خاصی هست و نه گوشی گرون قیمتی. میبینید؟ خیلی راحته ماجرا. یکی دیگه از انواع محتوایی که میتونید صرفا با موبایل تولید کنید، دابسمش، کلیپ های طنز، آشپزی و… همه این مدل محتواها رو با یک موبایل و اغلب بدون نیاز به تدوین هم میتونید تولید و به اشتراک بگذارید و از راه های مختلف به کسب درآمد با گوشی برسید. پس کسب کار اینترنتی با گوشی اونقدرا هم سخت نیست. حتی میتونید با همین موبایل کسب درآمد دلاری نیز داشته باشید. میتونید محتواهای خودتون رو در سیستم های اشتراک ویدئو خارجی آپلود کنید و یا کلا برای خارج از کشور کار کنید.

نمونه افیلیت مارکتینگ موفق

دایان افیلیت بی شک یکی از برترین سیتم های همکاری در فروش را در کشور دارد که بستری مناسب جهت کسب درآمد با گوشی برای بسیاری از افراد فراهم کرده است. توصیه ما این است که اگر به کسب و کار اینترنتی و یا کسب درآمد با گوشی علاقه دارید و دارای صفحه یا وبسایت پر مخاطب هستید، از این فرصت استفاده کنید تا با تبلیغ محصولات موجود در دایان افیلیت، به درآمد میلیونی برسید. تنها کافی است در پنل کاربری دایان افیلیت ثبت نام کنید و لینک تبلیغاتی که میگیرید، در صفحه یا وبسایت خود بگذارید تا مخاطبانتان ببینند. بعد از آن به ازا هر فروش، مبلغی به شما به عنوان بازاریاب تعلق میگیرد.

5. کسب درآمد از ادمین اینستاگرام

یکی از راه های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان و دانشجویان، ادمین شدن در شبکه های اجتماعیه. مدیران خیلی از کانال های تلگرامی یا پیج های اینستاگرام، وقت و زمان کافی برای تولید محتوا، چک کردن دایرکت ها، پاسخ دادن به کامنت ها، پیگیری سفارش ها و … رو ندارن و شما میتونید به راحتی از این روش به درامد بالا برسید. ادمین شدن در اینستاگرام یک از ساده ترین راه های کسب درآمد با گوشی هستش و میتونه خیلی سریع شما رو به درآمد ماهانه 7 الی 15 میلیون تومان برسونه.

پیش نیازهای ادمین شدن:

  • توانایی کار با اپلیکیشن های ویرایش عکس و فیلم مثل پیکس آرت و اینشات.
  • تسلط حداقلی به زبان انگلیسی.
  • آشنایی با اصول تولید محتوای جذاب.

اینستاگرام

6. بلاگری رو شروع کنید

یکی از جدیدترین شغل های جهان که میتونه بدون نیاز به هیچ گونه سرمایه، شما رو ثروتمند کنه و از نقطه صفر درآمد اینترنتی با گوشی به نقطه صدش برسونه، شغل بلاگریه.
پیش نیازهای بلاگری :

  • آشنایی اولیه با ادیت عکس و ویدیو
  • اعتماد به نفس بالا
  • فعالیت مستمر و بدون توقف

7. درآمد از راه عکاسی

اگر عکاسی را دوست دارید و گوشی هوشمندی با دوربین خوب دارید، دست به کار شوید و اشتیاق خود را به حرف تبدیل کنید و با ارائه تصاویر به روزنامه ها، شبکه های اجتماعی و گردانندگان وب سایت ها، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید. تصاویری که می خواهید برای فروش ارائه دهید قطعاً باید از کیفیت عالی برخوردار باشد. گوگل نیازمند عکس های یونیک شماست. قوانین نقض حق چاپ همه ساله سخت گیرتر می شود و سایت ها برای نقض انتشار عکس های دارای حق انتشار با مشقت های فراوانی روبه رو و حتی جریمه می شوند. برای اینکه بتوانید از طریق فروش عکس درآمد کسب کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکسها را در برنامه های مخصوص عکس مانند اینستاگرام آپلود کنید. می توانید این عکسها را برای فروش در بیش از یک برنامه قرار دهید. خواهید دید از طریق برنامه های عکس می توانید به سایت هایی که دنبال عکس های شما برای خرید هستند دسترسی پیدا کنید.

عکاسی

اگر اشتیاق شما به عکاسی خیلی زیاد است، و عکس های با کیفیت زیبا، هنر شما است، پس برای خود گوگل از طریق Google Business Photo یا Google maps و… می توانید کار کنید. گوگل به دنبال عکاسانی است که فضاهای خاص نظیر فضاهای داخلی ساختمان ها، مغازه ها یا طبیعت را در لحظه شکار کنند. پس از تایید صلاحیت در لیست عکاسان رسمی ظاهر می شوید. با دوربین نسبتا با کیفیت گوشی موبایل یا حتی ارزان ترین دوربین عکاسی، می توانید استارت کار کسب درآمد با گوشی را بزنید. مزیت بزرگ فروش آنلاین تصاویر این است که تنها شما صاحب تصویر هستید. بنابراین فقط شما می توانید پول فروش آن را بدست آورید. یک تصویر منحصر به فرد برای یک بار فروش نیست، شما می توانید آن را بارها و بارها بفروشید. در اصل، مشتری مجوز استفاده از عکس را خریداری می کند. در این پروانه ذکر شده است که خریدار می تواند از عکس شما استفاده کند، اما نمی تواند آن را دوباره بفروشد. حق آن عکس در انحصار شماست.

8- کسب درآمد از آپارات با گوشی

بله کسب درآمد با گوشی از آپارات نیز مثل یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام و … امکان پذیر است. در آپارات براساس زمان و کیفیت فیلمی که تماشا می کنید درآمد دارید، به طور مثال به ازای 100 دقیقه تا 200 هزار تومان، اول هر ماه به حساب شما ریخته می شود. آیا فقط با دیدن فیلم می توان از آپارات پول درآورد؟ روش های کسب درآمد با گوشی از آپارت، فقط محدود به دیدن فیلم نمی شود، شما با بارگذاری ویدئو های جذاب به نسبت بازدید، درآمد خواهید داشت. یعنی هر چقدر ویدئویی که تولید کردید با کیفیت تر باشد و بازدید بیشتری بگیرد، درآمد شما هم بیشتر می شود. برای این نوع کسب درآمد، چه اقداماتی لازم است؟ برای شروع کار حتما باید یک اکانت در آپارات داشته باشید. وارد اکانت خود شوید، از لینک https://www.aparat.com/income وارد قسمت کسب درآمد در آپارات شوید. قوانین را به خوبی مطالعه کنید.

9- کسب درآمد از تماشای فیلم و وبگردی

اگر شما فردی هستید که روزانه چندین ساعت صرف دانلود و تماشای آخرین ویدیوها و موسیقی های آنلاین می کنید، اکنون بهانه ای برای انجام این کار دارید زیرا می توانید برای تماشای موسیقی فیلم و تبلیغات از تلفن همراه خود پول دریافت کنید. تعداد زیادی از وب سایت ها برای حضور در سایت خود جهت تماشای تبلیغات، کلیپ های ویدیویی کوتاه و غیره، پول زیادی را پرداخت می کنند. کافیه در گوگل دنبال این وب سایت ها و برنامه ها برای کسب درآمد از گوشی بگردید. به طور مثال : Swagbucks یکی از محبوب ترین برنامه های خارجی است که از طریق آن می توانید با خرید، تماشای فیلم و پاسخ به نظرسنجی های پولی، درآمد کسب کنید. در پایان می توانید از طریق PayPal یا استفاده از کارت های هدیه پول خود را باز پرداخت کنید. Fronto برنامه دیگری است که به شما امکان می دهد مقالات خبری، معاملات محصولات و … را بخوانید، همچنین برای کسب امتیاز، تبلیغات را تماشا کنید. می توانید برای پاداش بیشتر برنامه های رایگان را دانلود کنید و امتیاز بگیرید.

10- درآمدزایی با وردپرس

در حال حاضر بیش از 80 درصد سایت های ایرانی با وردپرس در حال اجرا هستند و این موضوع چند فرصت شغلی عالی و بدون نیاز به سرمایه برای شما به وجود می آورد.

  1. کارشناس ورود اطلاعات
  2. پشتیبان فروشگاه اینترنتی ووکامرس (یا پشتیبان سایت)
  3. مسئول تولید محتوا متنی در بلاگ
  4. و …

همگی جز ساده ترین روش های کسب درآمد در منزل بوده و همگی امکان فعالیت به صورت دورکاری را دارند.

وردپرس چیست؟

برای راه ­اندازی یک وب سایت سیستم ­های مدیریت محتوای زیادی در دسترس هستند که برخی از آن­ ها نسبت به بقیه برتری­ هایی دارند، وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا متشکل از قالب­ ها و پوسته­ های بسیار متنوع است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می­ گیرد، شما با استفاده از این سیستم بدون داشتن مهارت در برنامه ­نویسی می ­توانید سایت خود را راه اندازی کنید.

ورد پرس


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (598 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (185 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (55 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (26 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (21 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
خرید کردن پسر رهبر معظم انقلاب: از ایستادن در صف و رعایت نوبت تا لحن عادی فروشنده با ایشان مثل دیگر مشتری ها
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان