دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

12 ایده جذاب پینترستی برای دیزاین ناخن محبوب ترین ترند روز که ناخنکارا بهت نمیگن+عکس 

چهارشنبه، 17 مرداد 1403
ساعد نیوز: ترند ناخن جذاب را در ادامه ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، کروم ناخن در واقع نوعی پودر، که ظاهری درخشان و آینه ای به ناخن شما میدهد. یکی از خصوصیات پودر کروم ناخن یا لاک آینه ای اینست که نیاز به طراحی خاصی ندارند و بسیار درخشنده و براق هستند، به همین خاطر طرفداران زیادی دارد. از انواع کروم ناخن میتوان به پودر کروم ، ژل کروم ، شاتر کروم و… اشاره کرد. البته نحوه استفاده از کروم ناخن در مدل های مختلف فرقی با یکدیگر ندارند.

رنگ بندی پودر کروم ناخن

پودر کروم یا لاک آینه ای رنگ بندی زیبا و جذابی دارد و بیشتر در تناژ رنگی نقره‌ای، طلایی، صورتی، برنز، سفید، قرمز، هفت‌رنگ یا بال مگسی عرضه میشود. به دلیل ظاهر آینه ای و براقی که به ناخن می دهد مناسب فصل بهار و تابستان می باشد.

کروم طلایی ناخن

طراحی ناخن با کروم طلایی یکی از پر طرفدار ترین و شیک ترین مدل هاست. که بیشتر برای شرکت در مهمانی ها و مجالس خاص برای ست کردن با لباس های پر زرق و برق به کار میرود.

پودر کروم بال مگسی یا هفت رنگ

پودر کروم هفت رنگ یا بال مگسی ، به رنگ بال های مگس می‌باشد. مثل پودر کروم هولوگرافیک یا هولوگرامی، هفت رنگ را مانند رنگین کمان درون خود دارد و خاص بودن ناخن و دستان را به نمایش میگذارد. ناخن بال مگسی یکی از بهترین و پرطرفدار ترین رنگهای کروم ناخن می باشد. ترکیب رنگهای بنفش، سبز، صورتی و… زیبایی دستان شما را دو چندان میکند. این رنگ معمولا مناسب فصل تابستان و بیشتر برای مهمانی و دورهمی های دوستانه انتخاب می شود.

کروم نقره ای

رنگ نقره ای یکی از رنگ های خاص، که آینه ای بودن آن جذابیت ناخن ها را چندین برابر میکند. پودر کروم ناخن نقره ای اصولا برای ست کردن با انواع لباس شب بسیار کاربرد دارد. لاک کروم نقره ای فرق زیادی با لاک معمولی نقره ای ندارد، و تنها تفاوت آن ظاهر آینه ای و درخشانی است که به ناخن ها می دهد.

کروم ناخن طبیعی

کروم طبیعی ناخن دقیقا به رنگ صدف ناخن می باشد و کاملا رنگی مینیمال و سبک دارد. این رنگ به دلیل جلب توجه کمتر، بیشتر مناسب محیط کار، دانشگاه، دورهمی و مهمانی های رسمی است.

کروم ناخن بنفش

پودر کروم بنفش یا لاک آینه ای بنفش، بهترین انتخاب برای کسانی که علاقه خاصی به رنگ بنفش دارند، است. این نوع رنگ مناسب مهمانی های باشکوه بوده و بیشتر مناسب فصل پاییز و زمستان می باشد.

پودر کروم سفید

پودر کروم ناخن سفید یکی از خاص ترین رنگهاست، که حس پاکیزگی و شیک بودن را به فرد القا میکند. میتوان گفت اکثر عروس های با سلیقه از این رنگ زیبا استفاده میکنند.

هولوگرافیک یا هولوگرام

کروم هولوگرافیک یا هولوگرام از رنگدانه های پر زرق و برق تشکیل شده است. هنگامی که دستان خود را در نور بگیرید، رنگ های رنگین کمان را نشان می دهد و میتواند شما را با زیبایی و منحصر به فرد بودنش، هیپنوتیزم کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 17 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
صحبت های خنده دار آقای قرائتی: رفته بودم عروسی دیدم نون و پنیر و هندونه میدن گفتم مگه عروسی نیس اینجا دوماد گفت میخوام حزب اللهی باشم آخه این خُل بازیا چیه +ویدئو😂👌
تبدیل پایان نامه به مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
کارت عروسی ساده با متن احساسی شیلا خداداد و فرزین سرکارات/ خانم بازیگر این متن را از بین چند متن انتخاب کرد
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ویدیو/ رونمایی از ابزار شکنجۀ "مرجانه گلچین" برای هدایت تحصیلی دخترش به سمت معدل 20 در سریال "خوش‌نشین‌ها"
نگاهی به میزبانی علی دایی از هنرمندان و چهره های ورزشی در گالری جواهرات همسرش؛ از نیکی کریمی و کمند امیرسلیمانی تا افشین پیروانی و علیرضا حقیقی+عکس