دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

دو خواهر به هم چسبیده که با یک مرد ازدواج کردند + عکس شوهر 

یکشنبه، 17 دی 1402
کد خبر: 370109
ساعد نیوز: خواهران دوقلو با یک مرد هم زمان ازدواج کردند. این دو خواهر به هم چسبیده میباشند و هردو رضایت دارند که این ازدواج صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز، خواهران بهم چسبیده بعد از 45 سال عشق زندگی خود را پیدا کردند. دختران 45 ساله ای که از شکم به هم چسبیده اند و مرد جوان می‌توانند عجیب ترین عاشق و معشوق جهان باشند.

ازدواج های غوغایی و پرسروصدای 2 خواهر با یک مرد که در برخی از کشورها انجام شده هست این بار با عنوان دیگری در شبکه های مجازی منتشر شده هست. خواهران دوقلوی به هم چسبیده قصد دارند با یک مرد ازدواج کنند. خواهران دوقلوی به هم چسبیده با یک مرد ازدواج کردند.

خواهران دوقلوی بهم چسبیده که در سن 45 سالگی هنوز نتوانسته اند ازدواج کنند تصمیم به نخست زندگی مشترک گرفته اند اما تصمیمی که به اندازه اوضاع جسمی شان عجیب هست. این دو خواهر که از شکم به هم چسبیده اند هردو عاشق یک مرد جوان شده اند و تصمیم دارند با او ازدواج کنند.

“گانگا” یکی از خواهران بهم چسبیده میگوید: در نگاه اول عاشق معلم مدرسه روستایمان “جاسیمودین احمد” شدم. من و خواهرم در 4 دست و 3 پا با هم مشترک هستیم پس می‌توانیم احساس مشترک هم داشته باشیم. من و خواهرم وقتی برای نخستین بار وی را دیدیدم احساس کردیم که علاقه ی او به ما چیزی شبیه عشق هست و اینجور هم بود.

خواهران دوقلو با یک مرد هم زمان ازدواج کردند. این دو خواهر به هم چسبیده میباشند و هردو رضایت دارند که این ازدواج صورت گیرد. خواهران بهم چسبیده بعد از 45 سال عشق زندگی خود را پیدا کردند. دختران 45 ساله ای که از شکم به هم چسبیده اند و مرد جوان می‌توانند عجیب ترین عاشق و معشوق جهان باشند.

ازدواج های غوغایی و پرسروصدای 2 خواهر با یک مرد که در برخی از کشورها انجام شده هست این بار با عنوان دیگری در شبکه های مجازی منتشر شده هست. خواهران دوقلوی به هم چسبیده قصد دارند با یک مرد ازدواج کنند. خواهران دوقلوی به هم چسبیده با یک مرد ازدواج کردند.


پسندیدم 8 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
دکوراسیون سنتی و قدیمی اتاق موسیقی زهرا گونش در خانه‌اش در استانبول+عکس/ انتخاب پیانویی همرنگ با دیوار به سلیقه خانوم والیبالیست
ویراستاری تخصصی مقاله