دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

20 مورد از عجیب‌ترین و باورنکردنی‌ترین رکوردهای ثبت شده در گینس؛ از بزرگترین کلکسیون کرک ناف تا کشسان ترین پوست+عکس 

سه شنبه، 09 مرداد 1403
ساعدنیوز: 20 مورد از عجیب ترین رکوردهای ثبت شده در گینس را مشاهده بفرمایید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، تلاش برای عبور از محدودیت ها یکی از ویژگی های ما انسان هاست . فرقی نمی کند این تلاش ، برای کسب مدال المپیک باشد یا انجام یک چالش شخصی در حیات خانه . هر سال در کتاب گینس ، رکوردهای جدیدی ثبت می شود . در این لیست سعی نکرده ایم که فقط بلندترین ، کوتاه ترین ، بزرگترین و … رکوردهای این کتاب را جمع آوری کنیم ، بلکه سعی ما این بوده که رکوردهای این لیست ، عجیب ترین رکوردهای کتاب گینس باشند . در این مطلب 20 مورد از عجیب ترین رکوردهای گینس را با هم بررسی می کنیم .

1-بزرگ ترین همبرگر قابل خرید جهان !

این ساندویچ با وزنی نزدیک 75 کیلوگرم ، بزرگ ترین ساندویچ قابل خرید در جهان است . با پرداخت مبلغ 400 دلار می توانید این ساندویچ را در یکی از رستوران های میشیگان خرید کرده و میل کنید !

2-بزرگ ترین کفش جهان !

این کفش با ارتفاع 1.83 متر و طول 5.5 متر در ترکیه ، رکورد بزرگ ترین کفش جهان را در اختیار دارد . بیش از 30 نفر در فضای چرمی داخل این کفش جا می شوند .

3- بیشترین تعداد نی در دهان !

در سال 2009 ، سیمون المور آلمانی ، با قرار دادن 400 نی در دهان خود برای مدت 10 ثانیه توانست رکورد بیشترین تعداد نی در دهان را به نام خود ثبت کرد .

4- بیشترین تعداد قاشق روی صورت !

آرون کایسی از کانادا ، توانسته است به صورت همزمان 17 قاشق را روی صورت خود نگه دارد !

5- درازترین بینی جهان !

درازترین بینی جهان ، متعلق به مهمت اوزیورک از ترکیه با طول 8.8 سانتی متر است . این شخص توانست در یک برنامه تلویزیونی در سال 2010 این رکورد را به نام خود ثبت کند !

6- بزرگترین کلکسیون کرک ناف !

یک فرد استرالیایی اخیرا توانست رکورد بزرگ ترین کلکسیون کرک ناف را به نام خود ثبت کند ، این فرد کرک ناف خود را از 26 سال پیش جمع آوری کرده است . وزن این کلکسیون حال به هم زن ، 22.1 گرم است !

7- شکستن بیشترین بلوک سیمانی با یک تخم مرغ خام در دست !

جو الکساندر از آلمان ، توانست 24 بلوک سیمانی را در حالی که یک تخم مرغ خام در دستش بود ، بشکند . وی این کار را با آرنج خود انجام داد !

8- بیشترین زمان چت کردن !

نورمن پرز از کالیفورنیا با 96 ساعت (4 روز) چت کردن مداوم ، نام خود را برای این رکورد ثبت کرده است . بر اساس قانون گینس ، پرز هر یک ساعت اجازه داشته است که 5 دقیقه استراحت کند ! کار سختی نیست ، یک جوان ایرانی می تواند دو برابر این زمان را ثبت کند ، این گوی و این میدان !

9- بیشترین تعداد حلزون روی صورت !

در سال 2007 فین کهلر ، توانست با قرار دادن 47 حلزون به صورت همزمان روی صورت خود ، رکورد قبلی خود یعنی 36 حلزون روی صورتش را بشکند !

10- گران ترین بیمه مو !

تروی پولامالو ، بازیکن یکی از تیم های رگبی آمریکا ، اخیران موهای خود را با قیمت باورنکردنی 1 میلیون دلار بیمه کرده است !

11- طولانی ترین زمان زنده به گور شدن !

زدنک زاهرادکا اهل جمهوری چک ، 10 روز تمام را بدون آب و غذا درون تابوتی زیر خاک زنده مانده است . تنها یک لوله برای رساندن هوا از سطح زمین به درون تابوت متصل بوده است . فرد قبلی دارنده رکورد تواسنته بود 4 روز را زیر خاک دوام بیاورد .

12- متعجب ترین چشم های دنیا !

کیم گودمن در یک برنامه تلویزیونی توانسته است چشم های خود را 1.1 سانتی متر از حدقه خارج کند .

13- بیشترین فاصله پرتاب شیر با چشم !

1 سپتامبر 2004 ، در یکی از هتل های ترکیه ، ایلکر یلماز توانست با استفاده از چشم خود ، شیر را تا فاصله نزدیک 3 متر پرتاب کند .

14- سنگین ترین وزن کشیده شده با کاسه چشم !

یک فرد استرالیایی ، در سال 2009 توانست در یک برنامه زنده تلویزیونی ، وزنه 411 کیلویی را با کاسه چشم خود بکشد !

15-بلندترین ریش جهان !

در سال 2008 یک فرد کانادایی ، با ریشی به اندازه 2.33 متر توانست نام خود را به عنوان دارنده بلندترین ریش جهان ثبت کند !

16- سریع ترین دونده 100 متر به صورت چهار دست و پا !

کنیچی اتو سریع ترین دونده جهان به صورت چهار دست و پاست ، در سال 2008 او توانست مسافت صد متر را در 18.85 ثانیه طی کند !

17- بیشترین زمان سپری شده در ارتباط مستقیم با یخ !

ویم هاف هلندی که لقب مرد یخی را به دلیل توانایی خارق العاده خود در تحمل سرما ، به دوش می کشد ، در سال 2009 توانست مدت یک ساعت و 42 دقیقه و 22 ثانیه ، بدن خود را در تماس مستقیم با یخ قرار داده و این رکورد را به نام خود ثبت کند .

18- کشسان ترین پوست !

گری ترنر اهل انگلستان ، به دلیل مبتلا بودن به بیماری نادر سندروم اهلرز-دانلوس ، قادر است پوست خود را بیش از 15 سانتی متر بکشد !

19-بیشترین تیشرت پوشیده شده به صورت همزمان !

در آپریل 2004 ، جیم وندیک توانست 227 تیشرت را روی هم پوشیده و رکورد بیشترین تیشرت پوشیده شده به صورت همزمان را با موقیت به نام خود ثبت کند !

20- بلندترین ناخن های جهان !

این یکی از آن رکوردهایی است که برای ثبت ان باید چند دهه صبر کرد ، اما ملوین بوث و لی ردموند فداکاری کرده و این رکورد را به نام خود ثبت کردند . طول ناخن های هر دو دست این افراد روی هم به ترتیب 9.05 و 8.65 متر است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 09 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(تصاویر) مسخره ترین و چندش ترین وسایلی که سلبریتی ها به مزایده گذاشتند!/ از شلوار ملکه انگلیس گرفته تا دندون پوسیده
تبدیل پایان نامه به مقاله
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(ویدیو) هدایای سوپر میلیاردی افراد مشهور به زوج ثروتمند هندی!/از دوچرخه 108 میلیاردی سلمان خان تا جت 2000 میلیاردی زاکربرگ
(تصاویر) منحصربفردترین خانه‌ی دبی که توسط یک معمار هندی طراحی و ساخته شد/ این خونه رو فقط و فقط باید نشست و تماشا کرد/ معماری به کنار چه چیدمان شیکی!
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
دکوراسیون اتاق خواب پسر ستاره سادات قطبی با قاب هایی از دوران نوزادی آقا محمدحسین +عکس عکس
تکرار پشیمانی سلبریتی‌ها از مهاجرت / از مهناز افشار و علی کریمی تا پرستو صالحی
نگاهی به حضور بازیگران در افتتاحیه رستوران پوریا پورسرخ؛ از علی اوجی بدون نرگس محمدی و طناز طباطبایی تا بهرنگ علوی و لیلا بلوکات
نگاهی به مراسم افتتاحیه رستوران لاکچری علی دایی در اردبیل و رد شدن شهریار فوتبال ایران از زیر قرآن/ دعای مردم ایران همیشه پشت شماست+عکس