دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / دکوراسیون منزل /

7 نکته ی اساسی برای ایجاد خانه ای مدرن با شمع و شیشه 

سه شنبه، 14 فروردین 1403
شمع ها توانایی منحصر به فردی برای تغییر یک فضا دارند. ما در اینجا ایده هایی را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید به آسانی فضایی مدرن در خانه ی خود ایجاد کنید.


آیا تا به حال شده وارد اتاقی شوید و فوراً یک محیط گرم و دلپذیر را احساس کنید؟ به احتمال زیاد شمع های تزئینی نقش مهمی در ایجاد آن فضای جادویی دارند. از شعله ی لرزان گرفته تا رایحه ی ملایم، شمع ها توانایی منحصر به فردی برای تغییر یک فضا دارند. در این مطلب، ما در اینجا ایده هایی را در اختیارتان قرار می دهیم تا بتوانید به آسانی فضایی مدرن در خانه ی خود ایجاد کنید.

چه از علاقه مندان به شمع و دکوراسیون باشید و چه یک فرد تازه وارد که فقط می خواهد برای عید و یا هر مناسبت دیگری خانه ی شیکتری داشته باشد، این نکات و ایده ها به شما کمک می کند تا از قدرت دکوراسیون شمع به بهترین شکل استفاده کنید تا فضای خود را واقعا خاص کنید.

شمع حباب دار


مجموعه ای از شمع های ظریف و کروی را تصور کنید که درخشش ملایمی را در اطراف اتاق شما ایجاد می کنند. شمع‌های حباب‌دار (پیرکس) نه‌تنها حس آرامش ایجاد می کنند، بلکه ظاهری مدرن و هنری را به دکوراسیون شما می‌بخشند. این شمع ها با شکل‌های منحصر به فردی که دارند فضای خانه ی شما را به طور کل تغییر خواهند داد.

با ظروف شیشه ای خود شمع کاسه ای بسازید


این شمع‌ها که در کاسه‌های شیشه‌ای زیبا قرار گرفته‌اند، نه تنها یک عنصر بصری خیره‌کننده را ارائه می‌کنند، بلکه درخشش گرم و دلربایی را نیز از خود می‌تابانند. با قرار دادن آنها در گوشه های مختلف اتاق می توانید زیبایی خیره کننده ای به خانه ی خود ببخشید.

استفاده از جاشمعی را فراموش نکنید


جا شمعی ها تنوع زیادی دارند و در اندازه ها و سبک های مختلف موجودند، ترکیب جاشمعی ها با هم زیبایی فوق العاده ای ایجاد میکند. فرقی نمی کند حال و هوای خانه های روستیک را ترجیح می دهید یا ظاهری شیک و مدرن، می توانید مطابق با سلیقه خود جا شمعی ها را بدون هیچ ترسی در کنار هم و برای تغییر هر چه بهتر ظاهر خانه استفاده کنید.

کمی خلاق تر باشیم


برای داشتن خانه ای زیبا و متفاوت، بدون اینکه هزینه ی زیادی بکنیم، باید کمی خلاقتر باشیم. شمع ها قابلیت ترکیب شده با عناصر طبیعت را دارند و البته در کنارشان جلوه ی بیشتره نیز خواهند داشت.

مثلا میتوانید روی قطعه ای از چوب خشک شده چند شکاف ایجاد کنید و بعنوان جاشمعی استفاده کنید. این یک راه عالی برای آوردن بخشی از طبیعت به محل زندگی شما و در عین حال افزودن شخصیت و سبک به دکوراسیون خانه است.

به تزئینات فصلی بیشتر اهمیت دهید


تزیین شمع بر اساس فصل روشی زیبا برای کمک به ایجاد روحیه و ایجاد یک فضای مثبت در خانه است. این زیبایی بی نظیر را می توانید به آسانی و کاملا رایگان با تزئین اطراف شمع ها با استفاده از گیاهان فصلی مانند برگ های طلایی و کدو تنبل در پاییز به دست آورد.

از فانوس بعنوان نگهدانده ی شمع استفاده کنید


اخیراً فانوس‌های شمعی طرافداران زیادی پیدا کرده اند و برای خلق فضایی جذاب و زیبا در داخل خانه ها استفاده می شوند. چیدمان سه یا چند فانوس با اندازه‌های مختلف در کنار هم ظاهری گرم و درجه یک را ارائه می‌دهد.

پیشنهاد ما این است که از ترکیب شمع ها و فانوس ها برای تزئین پله ها هم استفاده کنید، در زیباتر شده فضای خانه نقش بسزایی خواهد داشت.

از بطری های دورریختنی برای زیبای بیشتر شمع ها استفاده کن


شرکت های تولید آبمیوه و نوشیدنی های گاز دار وقت زیادی را صرف ظاهر بطری های شیشه ای خود می کنند. در نتیجه بسیاری از این برندها دارای طرح های زیبایی هستند که می توانید در خانه خود از آنها استفاده کنید. این ایده به شما امکان می دهد از این بطری ها نهایت استفاده را ببرید.

و در آخر


با رعایت نکات و ایده هایی که بیان شد اکنون میتوانید روی میز آشپزخانه یا حتی روی یک میز در گوشه اتاق نشیمن، یک ظرف شمعی تزئین شده یا چیدمانی از شمع های مختلف با یا بدون جا شمعی را قرار دهید. و از زیبایی که خلق می شود لذت ببرید.

توجه داشته باشید که هرگز شمع های روشن را بدون مراقبت رها نکنید و همیشه آنها را روی یک سطح مقاوم در برابر حرارت قرار دهید. همچنین آنها را در فاصله کافی از پارچه هایی مانند پرده های خود قرار دهید.

  برچسب ها: شمع خانه مدرن

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
ویراستاری تخصصی مقاله
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه