4 ترفند برای ثبت سفارش تولید محتوا با کیفیت

  چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ID  کد خبر 333760
4 ترفند برای ثبت سفارش تولید محتوا با کیفیت
نکاتی که در این مقاله از پنتازوم گفتیم برای ثبت سفارش تولید محتوا با کیفیت به کارفرمایان کمک می کند.

سفارش تولید محتوا با کیفیت دغدغه ی هر کارفرمایی است که سایت دارد و به فکر تولید محتوا تخصصی در زمینه ی کاری خودش است. بازاریابی محتوا که بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است، تنها با کمک تولید محتوای با کیفیت با موفقیت انجام می شود.

مثل هر خدماتی، برون سپاری تولید محتوا هم ممکن است شما را با چالش های مخصوص به خودش روبه رو کند. در این مطلب از پنتازوم می خواهیم ترفند های ثبت سفارش تولید محتوا با کیفیت را با هم بررسی کنیم. بهتر است به عنوان صاحب یک کسب و کار از این نکات برای سفارش محتوا اطلاع داشته باشید، تا از هدر رفتن هزینه و دریافت خدمات بی کیفیت جلوگیری کنید.

سفارش تولید محتوا در پنتازوم

تکمیل بریف سفارش تولید محتوا

زمانی که می خواهید به عنوان کارفرما سفارش تولید محتوا خود را ثبت کنید، اطلاعات و جزئیات سفارش خود را با دقت تکمیل کنید. مهم ترین اطلاعاتی که هر سایت تولید محتوا در هنگام سفارش از شما درخواست می کند:

  1. تعیین موضوع محتوا

  2. تعیین نوع محتوا (رپورتاژ، محتوای بلاگ، محتوای صفحات لندینگ، محتوا محصول و...)

  3. تیتر محتوا و تیترهای داخلی

  4. تعداد کلمات مورد نیاز

  5. کلمات کلیدی مورد نیاز برای تولید محتوا

  6. بازه زمانی تحویل محتوا

شاید بسیاری از صاحبان سایت به این موارد توجه نکنند. اما این اطلاعات اولین و اصلی ترین مواردی هستند که در دریافت محتوای با کیفیت به شما کمک بزرگی می کنند. بدون در نظر گرفتن این موارد ممکن است خروجی با آن چیزی که در نظر داشتید، متفاوت باشد.

ذکر کلمه های کلیدی برای تهیه محتوا بسیار مهم است. کلمه کلیدی در واقع همان کلمه یا عبارتی است که کاربر جستجو می کند تا به سایت شما برسد.

اولویت های کسب و کار شما را همین کلمات مشخص می کنند. تکمیل بریف سفارش تولید محتوا به شناخت درست مخاطب سایت کمک می کند. زمانی تولید محتوای موفق خواهید داشت که به جایی سفارش بدهید که علاوه بر تسلط به اصول تولید محتوا، تجربه زیادی هم در این کار داشته باشد.

تشخیص نوع محتوا در ثبت سفارش با کیفیت

تولید محتوا برای سایت تنها تسلط به اصول نگارش فارسی نیست! شما برای سایت محتوا تولید می کنید تا دیده شوید. بنابراین کارشناس تولید محتوا توانایی هایی فراتر از تسلط به اصول زبان فارسی باید داشته باشد. از آن گذشته همانطور که در بخش قبلی توضیح دادیم ارائه اطلاعات کامل در مورد سفارش محتوا توسط کارفرما هم اهمیت زیادی دارد.

تولید محتوا رپورتاژ، محصول نویسی و مقاله نویسی هر کدام اصول و استانداردهای خودشان را دارند. بنابراین با ارائه اطلاعات صحیح از سمت شما، تشخیص نوع محتوا ساده تر می شود. در نتیجه کیفیت سفارش تولید محتوا تا حد زیادی بالاتر می رود.

سفارش تولید محتوا حرفه ای

یکی دیگر از پارامتر هایی که یک محتوای با کیفیت این است که با هدف مشخص برای یک گروه خاص نوشته شود. بازاریابی محتوای از بهترین روش های تبلیغات است. خوراک این نوع بازاریابی محتواست. یک نیاز مخاطب را شناسایی کنید و در مورد آن سفارش تولید محتوا خود را ثبت کنید.

رفع یک مشکل، پاسخگویی به کاربر و ارائه آن چیزی که مخاطب به دنبال آن است دقیقا چیزی است که سایت شما را از سایر رقبا متمایز می کند.

یکی از بهترین راه حل ها برای پیدا کردن موضوع مناسب برای تهیه ی محتوای با کیفیت بررسی سایت سایر رقبا است.

رعایت اصول سئو در تولید محتوا

برای تولید محتوا سایت باید از یک نویسنده ی آشنا به اصول سئو استفاده کرد. شما به عنوان کارفرما می خواهید از سفارش تولید محتوا نرخ بازخورد خوبی بگیرید. بنابراین محتوا اول باید برای جلب رضایت کاربر تهیه شود (محتوا برای کاربر حوزه کاری شما جذاب باشد.) .در درجه دوم برای تولید محتوا سایت باید به گوگل توجه کرد! این توجه به گوگل در قالب رعایت نکات مهم سئو در تولید محتوا محقق می شود. خلاصه این موارد باید در هر مطلبی که برای سایت نگارش می شود، رعایت شود:

  1. انتخاب تیتر مناسب برای تولید محتوا

  2. استفاده از کلمه کلیدی برای سئو هر چه بهتر محتوا

  3. رعایت چگالی استاندارد کلمه (کلمات کلیدی ) مورد نظر در کل متن

  4. شروع پاراگراف اول با کلمه های کلیدی هدف

  5. استفاده از کلمه های کلیدی در تیترها

  6. انتخاب تیترهای داخلی مناسب (شامل کلمه کلیدی)

  7. لحن محتوا (رسمی، دوستانه)

  8. حوزه کاری شما و نکات مهم آن

  9. حجم محتوا کافی باشد (محتوا شامل 1500 الی 2000 کلمه بهترین حجم محتوا برای ایندکس شدن در گوگل است)

  10. اینفوگرافی تولید محتوا محصول پنتازوم

جزئیات کلیه موارد ذکر شده بستگی به نوع محتوا تغییر می کند. اما رعایت این اصول برای هر تولید محتوایی ضروری است. مهارت تولید محتوا سایت یک فعالیت کاملا تخصصی است. برای تهیه ی بهترین محتوا نیاز به تجربه هم هست. این که از خودتان یا نیروهای مجموعه انتظار داشته باشید مثل یک کارشناس حرفه ای تولید محتوا بنویسد، اشتباه است! آیا اطلاعات تخصصی در مورد رصد رقبا ، ترفند های سئو در تولید محتوا و بهینه سازی برای موتورهای جستجو دارید؟ به توصیه ی پنتازوم کار را به کاردان بسپارید!

رعایت کپی رایت در سفارش محتوا

تولید محتوا کپی یکی از آفت هایی است که به شدت رتبه ی وبسایت ها آسیب می زند. در بسیاری از حوزه ها عملا تولید محتوا جدید معنی ندارد! مثلا برای تولید محتوا محصولات یک فروشگاه اینترنتی در حوزه فروش موبایل، اطلاعات کالا در تمامی دنیا یکسان است! اما اینکه همین اطلاعات یکسان چطور نگارش شوند که دقیقا کپی رقبا نباشد، در تخصص یک کارشناس تولید محتوا حرفه ای است.

بازاریابی محتوا یکی از بهترین روش های پیدا کردن مشتریان جدید است. اما هر نوع محتوایی این قابلیت را ندارد. علاوه بر رعایت کپی رایت، یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود یک محتوا متمایز باشد، توجه به پرسونای مخاطب است.

درج محتوا کپی و بی کیفیت به سئو سایت شما آسیب جبران ناپذیری می زند.

بهترین سایت ثبت سفارش تولید محتوا

اما بهترین سایت ثبت سفارش تولید محتوا را از کجا پیدا کنیم؟! با توجه به نکات و ریزه کاری هایی که گفتیم، پیدا کردن یک شرکت تولید محتوا برای ثبت سفارش چندان هم آسان به نظر نمی رسد! یکی از بهترین سایت هایی که می توانید سفارش خود را در آن ثبت کنید، پنتازوم Pentazoom.ir است. این سایت علاوه بر خدمات تولید محتوا با کیفیت، تمامی اصول سئو را هم در تولید محتوا در نظر می گیرد. تولید محتوا بلاگ، تولید محتوا محصول، تولید محتوا فروشگاه اینترنتی، تولید محتوا رپورتاژ و... از انواع مدل هایی است که می توانید به این شرکت سفارش بدهید.

استاندارهای تولید محتوا پنتازوم

سفارش تولید محتوا با پنتازوم

تمام ترفند هایی که در مورد ثبت سفارش محتوا گفتیم در پنتازوم رعایت می شود. این شرکت تولید محتوا تضمین می کند که محتوا قبل از ارسال، توسط کارشناس بازبینی می شود. با همه ی این اوصاف در هر کاری ممکن است اشکالاتی وجود داشته باشد. در صورتی که کارفرما درخواست بازبینی مجدد محتوا بدهد، این کار حتما انجام می شود.

برای ثبت سفارش می توانید به سایت پنتازوم در این لینک مراجعه کنید. تنها اطلاعات مورد درخواست را پر کنید و منتظر تماس ما باشید. سرعت، کیفیت و دقت در پیگیری سفارشات مشتری از جمله مزیت های این شرکت است.

https://pentazoom.ir/content-production-order/


1 دیدگاه
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم (1 نظر) فراجا: مأمور خاطی پلیس بازداشت و معلق از خدمت شد (1 نظر) استقبال عجیب دانش آموزان دختر از شهردار زنجان+عکس/ به صف شدن دختران برای تعظیم؟ (1 نظر) رونمایی از چهره هانیه غلامی در 22 سالگی وقتی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد / چقد ظریف و زیباست (1 نظر) شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) استایل جذاب و جوان‌پسند داریوش فرضیایی، عموپورنگ خوش انرژی در 50 سالگی/ ماشاءالله پوستش چقدر صافه+عکس (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد
دیگران می‌خوانند   
حمله خرس گرسنه به یخچال یک خانواده؛ مهمانی شروع شد! +فیلم استوری عاشقانه و جذاب مونا کرمی از همسرش سپند امیرسلیمانی/ تابلوی دیواری چقدر خاص و شیکه+عکس عاشق‌ترین و رمانتیک‌ترین حیوانات جهان را بشناسید+عکس نگاهی به خانه جذاب و شیک عموپورنگ و ننه نقلی و رونمایی از عکس آتلیه‌ای زیباشون+عکس (ویدئو) نحوه درست کردن یک دسر خوشمزه آلمانی با توت فرنگی و شیر (عکس) تیپ و چهره جدید «بابا پنجعلی» سریال پایتخت در مراسم تولد ایرج طهماسب تمسخر و خنده های ارژنگ امیرفضلی از نحوه پر کردن چاله های خیابان در کانادا+ویدیو فال انبیاء روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ماجرای باقلوای یزدی دستپخت مادربزرگ رهبر معظم انقلاب نقاشی 400 ساله‌ای که یک پادشاه را «عاشق» کرد التماس سگ به پاکبان برای نجات توله های گرفتارش در آب بی جواب نماند+ویدئو/ مهربانی مهم ترین اصل انسانیت است... شباهت بی حد و اندازه پسر خوشتیپ و جذاب دانیال حکیمی به آقای بازیگر/ خندیدنشون هم کپی همدیگه هست+عکس تصویری از پسر قدبلند، مو فرفری و ریش دار کمند امیر سلیمانی در کنار دایی جان/ ماشالله چه بزرگ شده پشت صحنه جالب و دیدنی نماز خواندن شاهرخ استخری در سریال فاصله ها+ویدیو جواب قابل تامل آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسئله ترسیدنشان از مرگ+ویدیو نگاهی به تاج کیانی و کمربند زرین و لوکس ناصرالدین شاه قاجار+عکس سی امین سالگرد ازدواج مرجان صفابخش و همسرش مرحوم آرش میراحمدی بر مزارش +ویدئو غوغای اجرا و گیتارنوازی بی‌نظیر عرفان طهماسبی با آهنگ شدم سرگشته حیرانت ای دوست/ از شنیدنش محاله سیر بشید+ویدیو تجربه زندگی متفاوت در عربستان سعودی از زبان جورجینا نامزد رونالدو حال خوب زهره حمیدی بعد گذراندن دوران شیمی درمانی در کنسرت جدید محسن ابراهیم زاده +ویدئو وقتی میخوای فیلم آموزش خانه داری ضبط کنی اما همه جا رو به گند میکشی+ویدیو/ اینجا باید گفت تا آموزشهای بعدی خدا نگهدار😂 نوشته تحسین برانگیز روی شیشه مغازه یک شاطر تهرانی که نان رایگان میدهد/ دست مریزاد+عکس فال شمع روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 وزارت ارشاد ناشران مجازی را غافلگیر کرد تقویت میل و عملکرد جنسی با این 10 ماده غذایی شگفت انگیز! فال قهوه با نشان روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 30 اردیبهشت 1403+فیلم کبد چرب را با این میوه های شگفت انگیز درمان کنید! چگونه از افتادگی سینه‌ها جلوگیری کنیم؟ نگاهی به تیپ جوان پسند و امروزی احمدرضا عابدزاده در مراسم عروسی دخترش نگار+عکس/ بهش میخوره داماد باشه تا پدر عروس هم اکنون بارش شدید تگرگ در حرم رضوی/ مردم در منازل خود بمانند حیرت کاربران از صدای بهشتی و دلنشین فرشید نوابی مهران در سریال جدال با سرنوشت / شاهکار دیدنی آقای بازیگر سلفی عابدزاده با ستاره دربی 6 تایی رونمایی از خانواده جدید ستاره سادات قطبی و بچه های قد و نیم قد! چه خانواده پرجمعیتی+عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 راه اندازی خط تولید آب معدنی {0 تا 100 هر آنچه باید بدانید!} جدیدترین ویدئو از وضعیت خیابان های مشهد بعد از بارش سیل آسا ویدیوی عجیب که در یک روز 12 میلیون لایک گرفت؛ خوردن یک ظرف 100 لیتری پُر از توت‌فرنگی در 12 ساعت+ویدیو سفر به ترکیه با بودجه محدود
منتخب روز