5 هتل با منظره‌ای زیبا در نزدیکی فرودگاه دبی

  یکشنبه، 06 خرداد 1403   زمان مطالعه 5 دقیقه
5 هتل با منظره‌ای زیبا در نزدیکی فرودگاه دبی
اگر شما هم به قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی، در فرودگاه بین‌المللی دبی توقف کردید، می‌توانید به یکی از هتل‌هایی که در این مقاله معرفی می­کنیم، بروید و در مدتی که در شهر دبی اسکان دارید، از اقامتتان نهایت لذت را ببرید.

دبی یکی از جذاب‌ترین شهرهای کشور امارات متحده عربی در حاشیه خلیج فارس است. فرودگاه این شهر سالانه پذیرایی حدوداً 35 میلیون مسافر از کشورهای مختلف است. حدود 100 شرکت هواپیمایی از این فرودگاه به بیش از 200 مقصد بین‌المللی سفر را انجام می‌دهند. همین موضوع باعث شد که در اطراف این فرودگاه هتل­های مختلفی ساخته شود. اگر شما هم به قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی، در فرودگاه بین‌المللی دبی توقف کردید، می‌توانید به یکی از هتل‌هایی که در این مقاله معرفی می­کنیم، بروید و در مدتی که در شهر دبی اسکان دارید، از اقامتتان نهایت لذت را ببرید.

هتل بین المللی پریمیر

یکی از هتل‌های جذاب شهر دبی که در کمترین زمان ممکن می‌توانید از فرودگاه این شهر به آن دسترسی داشته باشید، هتل بین‌المللی پریمیر (Premier Inn Dubai Hotel) است. از جمله امکانات موجود در این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اینترنت رایگان

  • رستوران و کافی‌شاپ

  • پارکینگ رایگان

  • استخر روباز روی پشت‌بام

  • سالن اجتماعات

ترانسفر فرودگاهی هتل پریمیر هر 30 دقیقه یک‌بار مسافران را به ترمینال‌های 1 و 2 می‌برد.

C:\Users\meysam\Desktop\premier-inn-dubai-.jpg

هتل لومردین

اگر بلیط دبی را خریداری کرده‌اید و می‌خواهید در یکی از هتل‌‌هایی نزدیک فرودگاه دبی اتاق بگیرید، هتل لومردین (Le Méridien Hotel Dubai) مناسب شما است. این هتل 5 ستاره در خیابان فرودگاه قرار گرفته است. با اقامت در آن تجربه بی‌نظیری از یک زندگی لوکس را برای مدت زمانی که در این شهر اقامت می‌کنید، خواهید داشت.

با اقامت در هتل لومردین به‌راحتی می‌توانید به مراکز خرید مهم دبی نظیر «فستیوال سیتی» و «دیرا» دسترسی داشته باشید.

در ادامه امکانات و خدمات ارائه‌شده در هتل 5 ستاره لومردین را مشاهده می‌کنید:

  • 18 رستوران مختلف با توانایی سرو انواعی از غذاهای بین‌المللی

  • سالن اسپا

  • استخر

  • باشگاه بدن‌سازی

یکی از مزیت‌های اصلی اقامت در این هتل ویو بی‌نظیر آن است. اتاق‌های آن پنجره‌های قدی دارند که از طریق آن می‌توانید از چشم‌اندازهای زیبای اطراف هتل نهایت لذت را ببرید.

در اتاق‌های این هتل 5 ستاره امکانات مختلفی نظیر تلویزیون، اینترنت رایگان، مبلمان لوکس، دستگاه اسپرسوساز در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هتل فلورا این

اگر به سراغ رزرو بلیط هواپیما غیرمستقیم رفته­اید و پروازتان در فرودگاه دبی توقف می‌کند و نیاز دارید تا در یکی از هتل­های نزدیک به فرودگاه دبی اقامت کنید، به شما هتل فلورا این (Flora Inn Hotel Dubai) را پیشنهاد می‌کنیم.

C:\Users\meysam\Desktop\Flora Inn Hotel Dubai.jpg

این هتل 4 ستاره در نزدیکی فرودگاه دبی قرار گرفته است. به مراکز خرید شهر دبی نظیر مرکز خرید «دیره» و «فستیوال سیتی» دسترسی دارد. از جمله امکانات داخل اتاق‌های این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم سرمایشی و گرمایشی

  • سرویس بهداشتی فرنگی

  • اینترنت رایگان

  • مینی بار

  • حمام

  • چای‌ساز

  • وسایل بهداشتی

با اقامت در این هتل امکانات و خدمات زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد:

استخر، سالن بدن‌سازی، خدمات ماساژ و اسپا، سونا، رستوران

هتل گرند اکسلسیور دیره

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به فرودگاه دبی که با اقامت در آن می‌توانید انواعی از خدمات و امکانات بی‌نظیر را دریافت کنید، هتل 4 ستاره «گرند اکسلسیور دیره» (Grand Excelsior Deira Hotel Dubai) است. این هتل در منطقه تاریخی دیره قرار گرفته است. با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی به وسایل حمل‌ونقل عمومی شهر دبی نظیر مترو و اتوبوس دسترسی داشته باشید و با استفاده از این وسایل به دیگر بخش‌های دبی بروید. همچنین افرادی که علاقه به خرید کردن و بازار گردی دارند، با صرف کمترین زمان ممکن از این هتل می‌توانند به مراکز خرید مهم شهر دبی دسترسی داشته باشند.

این هتل 229 واحد اقامتی لوکس در اختیار مسافران قرار می‌دهد. با اقامت در اتاق‌های آن، امکانات مختلفی نظیر کافی‌شاپ، چندین رستوران، استخر روباز در پشت‌بام، روم سرویس 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت، سالن بدن‌سازی، پارکینگ رایگان و سالن ماساژ در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اگر دوست دارید از پنجره اتاقتان مناظر زیبای اطراف را مشاهده کنید، می‌توانید یکی از اتاق­های طبقات بالا را رزرو کنید.

هتل اسلیپ اَند فِلای

یکی از هتل­های داخل فرودگاه دبی هتل «اِسلیپ اَند فِلای» است. این هتل در ترمینال 3 در کنار گیت‌های"A" قرار گرفته است. اگر لازم است از چند ساعت تا حتی 1 الی 2 روز در فرودگاه بمانید، بهتر است که یکی از اتاق‌های این هتل را رزرو کنید و از امکانات خوب آن بهره ببرید. یکی از جذابیت‌های این هتل طراحی و معماری آن است. برای ساخت آن از معماری اسکاندیناویایی الهام گرفته شده است. به‌طوری که هر یک از واحدهای این هتل شبیه به خانه‌های یخی اسکیمویی ساخته‌شده است. در هر کدام از آن‌ها از 1 تا 3 تخت قرار گرفته است.

یکی از نکات جذاب اتاق‌های این هتل عایق صوتی آن است. کمترین میزان صدا را می‌توانید در داخل اتاق خود بشنوید.

چگونه هتل‌های دبی را رزرو کنیم؟

اگر قصد دارید در یکی از هتل‌هایی که تا اینجا نام بردیم، اتاق بگیرید یا دوست دارید لیستی جامع از هتل‌های مختلف شهر دبی را در یک صفحه ببینید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به بازار آنلاین خدمات سفر یا سفرمارکت مراجعه کنید. در این بازار می‌توانید انواعی از اقلام سفر از بلیط هواپیما و تور گردشگری گرفته تا هتل را رزرو کنید. قیمت هتل­های این شهر بسته به تعداد ستاره‌هایی که دارند، متفاوت می­شود. هرچه تعداد ستاره‌های یک هتل بیشتر شود، امکانات و خدمات آن بهتر و هزینه اقامت به ازای هر شب برای مسافران بالاتر می‌رود.

به طور مثال در خردادماه، قیمت ارزان‌ترین هتل شهر دبی به ازای هر شب برابر با 1 میلیون و 800 هزار تومان است. گران‌ترین هتل نیز قیمتی برابر با 204 میلیون تومان دارد.

در این وب‌سایت می‌توانید یک لیستِ جامع از هتل­های عرضه شده توسط انواعی از وب‌سایت­های رزرو هتل در دبی را مشاهده کنید. در نتیجه نیازی به سر زدن به تک‌تک وب­سایت­های رزرو هتل دبی نخواهید داشت.

در بخش فیلترهای این وب‌سایت شما می‌توانید نام هر کدام از هتل­هایی که تا این‌جا معرفی کردیم را وارد کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن آن را پیدا کنید و یکی از اتاق­های آن را رزرو کنید.

در این وب‌سایت می‌توانید انواعی از هتل­های شهر دبی از تک ستاره تا 5 ستاره را پیدا کنید. تنها کافی است که در بخش فیلترها تعداد ستاره‌های هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید تا نتایج جستجو بر اساس انتخاب شما تغییر پیدا کند.

جمع بندی

شهر دبی یکی از مدرن‌ترین شهرهای حاشیه خلیج‌فارس به حساب می‌آید. با سفر به این شهر می­توانید انواعی از مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری را ببینید. در این مقاله سعی کردیم 5 تا از بهترین هتل‌های نزدیک به فرودگاه بین‌المللی دبی که امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای، نظیر چشم‌انداز زیبا به مسافران ارائه می‌کند را معرفی کنیم. گفتیم که از چه طریق می‌توانید برای رزرو این هتل­ها اقدام کنید. با مراجعه به این وب‌سایت می­توانید امکانات، خدمات و قیمت دیگر هتل­های شهر دبی را نیز ببینید و با مقایسه آن‌ها بهترین هتل را بر اساس بودجه و علاقه­تان انتخاب کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (327 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (74 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (52 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (44 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (39 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (35 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (34 نظر) شکسته شدن قبح شرب خمر و لمس نامحرم در نبود نظارت کافی و پاسخ ساترا (24 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: گاهی وقتا حرفمون خوبه اما بد تحویل میدیم مثل شربتی که بکنیم تو آفتابه +ویدئو😂👌 (24 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی آیسان آقاخانی برای تولد آقا رضا گلزار/ خوشمزه به نظر میرسه+عکس (20 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (15 نظر) (ویدئو) یادی بکنیم از شوخ بمب خنده ی علی انصاریان با حامد آهنگی 🤣/ بالاخره یکی ام سربه سر حامد گذاشت (12 نظر) نگاهی به گچبری های مدرن و اروپایی خانه علیرضا بیرانوند در تازه ترین عکس هایی که پسرش منتشر کرده+عکس/ سلیقه اکرم بانو توی انتخاب دکوری و چیدمان حرف نداره😍 (11 نظر) میز شام رنگی و خوشمزه فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش برای عروس و پسرش +عکس/ انصافا خوشمزگی از دست پختش داره میباره... (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
اولین جزئیات از شرایط جسمانی آیت الله مکارم شیرازی، مرجع تقلید عالیقدر بعد از انتقال به بیمارستان
رهبر معظم انقلاب چندبار به سفر حج مشرف شده‌اند؟+عکس ایشان در لباس احرام
سوابق علمی 6 کاندیدای چهاردهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری
فراخوان دانشگاه تهران برای جذب سرباز امریه در شهریور ماه
آچمز شدن دوباره منافقین با دو ضربه مهلکی که خوردند / بدبخت ترین گروه تروریستی دنیا!
زنده بیرون درآوردن نوزادان دوقلوی یاسوجی از سردخانه!
تبلیغات نامزدها در صداوسیما با اولین مناظره/ دوشنبه 28 خرداد
سیدحسن خمینی: هر کس دلش برای مملکت می‌سوزد، نسبت‌ به حضور در انتخابات مسئول است
دخترِ جوان تهرانی در حالت مستی تصادف کرد و مرد!
قربانیان تجاوز راز خود را به خواستگارشان بگویند؟
خرید و فروش میلیونی همستر کامبت و معاوضه با خودرو!
سرانجام مجلل‌ترین عروسی قرن در ایران به کجا کشید؟ ترس عروس از سوار شدن بر «فیل» تا...
از ماجرای طلاق نیوشا ضیغمی تا اولین کنسرت عرفان طهماسبی در حواشی داغ امروز دوشنبه 28 خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 28 خرداد ماه 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 28 خرداد 1403