5 هتل با منظره‌ای زیبا در نزدیکی فرودگاه دبی

  یکشنبه، 06 خرداد 1403   زمان مطالعه 5 دقیقه
5 هتل با منظره‌ای زیبا در نزدیکی فرودگاه دبی
اگر شما هم به قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی، در فرودگاه بین‌المللی دبی توقف کردید، می‌توانید به یکی از هتل‌هایی که در این مقاله معرفی می­کنیم، بروید و در مدتی که در شهر دبی اسکان دارید، از اقامتتان نهایت لذت را ببرید.

دبی یکی از جذاب‌ترین شهرهای کشور امارات متحده عربی در حاشیه خلیج فارس است. فرودگاه این شهر سالانه پذیرایی حدوداً 35 میلیون مسافر از کشورهای مختلف است. حدود 100 شرکت هواپیمایی از این فرودگاه به بیش از 200 مقصد بین‌المللی سفر را انجام می‌دهند. همین موضوع باعث شد که در اطراف این فرودگاه هتل­های مختلفی ساخته شود. اگر شما هم به قصد سفر به یکی از کشورهای خارجی، در فرودگاه بین‌المللی دبی توقف کردید، می‌توانید به یکی از هتل‌هایی که در این مقاله معرفی می­کنیم، بروید و در مدتی که در شهر دبی اسکان دارید، از اقامتتان نهایت لذت را ببرید.

هتل بین المللی پریمیر

یکی از هتل‌های جذاب شهر دبی که در کمترین زمان ممکن می‌توانید از فرودگاه این شهر به آن دسترسی داشته باشید، هتل بین‌المللی پریمیر (Premier Inn Dubai Hotel) است. از جمله امکانات موجود در این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اینترنت رایگان

  • رستوران و کافی‌شاپ

  • پارکینگ رایگان

  • استخر روباز روی پشت‌بام

  • سالن اجتماعات

ترانسفر فرودگاهی هتل پریمیر هر 30 دقیقه یک‌بار مسافران را به ترمینال‌های 1 و 2 می‌برد.

C:\Users\meysam\Desktop\premier-inn-dubai-.jpg

هتل لومردین

اگر بلیط دبی را خریداری کرده‌اید و می‌خواهید در یکی از هتل‌‌هایی نزدیک فرودگاه دبی اتاق بگیرید، هتل لومردین (Le Méridien Hotel Dubai) مناسب شما است. این هتل 5 ستاره در خیابان فرودگاه قرار گرفته است. با اقامت در آن تجربه بی‌نظیری از یک زندگی لوکس را برای مدت زمانی که در این شهر اقامت می‌کنید، خواهید داشت.

با اقامت در هتل لومردین به‌راحتی می‌توانید به مراکز خرید مهم دبی نظیر «فستیوال سیتی» و «دیرا» دسترسی داشته باشید.

در ادامه امکانات و خدمات ارائه‌شده در هتل 5 ستاره لومردین را مشاهده می‌کنید:

  • 18 رستوران مختلف با توانایی سرو انواعی از غذاهای بین‌المللی

  • سالن اسپا

  • استخر

  • باشگاه بدن‌سازی

یکی از مزیت‌های اصلی اقامت در این هتل ویو بی‌نظیر آن است. اتاق‌های آن پنجره‌های قدی دارند که از طریق آن می‌توانید از چشم‌اندازهای زیبای اطراف هتل نهایت لذت را ببرید.

در اتاق‌های این هتل 5 ستاره امکانات مختلفی نظیر تلویزیون، اینترنت رایگان، مبلمان لوکس، دستگاه اسپرسوساز در اختیارتان قرار می‌گیرد.

هتل فلورا این

اگر به سراغ رزرو بلیط هواپیما غیرمستقیم رفته­اید و پروازتان در فرودگاه دبی توقف می‌کند و نیاز دارید تا در یکی از هتل­های نزدیک به فرودگاه دبی اقامت کنید، به شما هتل فلورا این (Flora Inn Hotel Dubai) را پیشنهاد می‌کنیم.

C:\Users\meysam\Desktop\Flora Inn Hotel Dubai.jpg

این هتل 4 ستاره در نزدیکی فرودگاه دبی قرار گرفته است. به مراکز خرید شهر دبی نظیر مرکز خرید «دیره» و «فستیوال سیتی» دسترسی دارد. از جمله امکانات داخل اتاق‌های این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم سرمایشی و گرمایشی

  • سرویس بهداشتی فرنگی

  • اینترنت رایگان

  • مینی بار

  • حمام

  • چای‌ساز

  • وسایل بهداشتی

با اقامت در این هتل امکانات و خدمات زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد:

استخر، سالن بدن‌سازی، خدمات ماساژ و اسپا، سونا، رستوران

هتل گرند اکسلسیور دیره

یکی دیگر از هتل‌های نزدیک به فرودگاه دبی که با اقامت در آن می‌توانید انواعی از خدمات و امکانات بی‌نظیر را دریافت کنید، هتل 4 ستاره «گرند اکسلسیور دیره» (Grand Excelsior Deira Hotel Dubai) است. این هتل در منطقه تاریخی دیره قرار گرفته است. با اقامت در این هتل می‌توانید به‌راحتی به وسایل حمل‌ونقل عمومی شهر دبی نظیر مترو و اتوبوس دسترسی داشته باشید و با استفاده از این وسایل به دیگر بخش‌های دبی بروید. همچنین افرادی که علاقه به خرید کردن و بازار گردی دارند، با صرف کمترین زمان ممکن از این هتل می‌توانند به مراکز خرید مهم شهر دبی دسترسی داشته باشند.

این هتل 229 واحد اقامتی لوکس در اختیار مسافران قرار می‌دهد. با اقامت در اتاق‌های آن، امکانات مختلفی نظیر کافی‌شاپ، چندین رستوران، استخر روباز در پشت‌بام، روم سرویس 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت، سالن بدن‌سازی، پارکینگ رایگان و سالن ماساژ در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اگر دوست دارید از پنجره اتاقتان مناظر زیبای اطراف را مشاهده کنید، می‌توانید یکی از اتاق­های طبقات بالا را رزرو کنید.

هتل اسلیپ اَند فِلای

یکی از هتل­های داخل فرودگاه دبی هتل «اِسلیپ اَند فِلای» است. این هتل در ترمینال 3 در کنار گیت‌های"A" قرار گرفته است. اگر لازم است از چند ساعت تا حتی 1 الی 2 روز در فرودگاه بمانید، بهتر است که یکی از اتاق‌های این هتل را رزرو کنید و از امکانات خوب آن بهره ببرید. یکی از جذابیت‌های این هتل طراحی و معماری آن است. برای ساخت آن از معماری اسکاندیناویایی الهام گرفته شده است. به‌طوری که هر یک از واحدهای این هتل شبیه به خانه‌های یخی اسکیمویی ساخته‌شده است. در هر کدام از آن‌ها از 1 تا 3 تخت قرار گرفته است.

یکی از نکات جذاب اتاق‌های این هتل عایق صوتی آن است. کمترین میزان صدا را می‌توانید در داخل اتاق خود بشنوید.

چگونه هتل‌های دبی را رزرو کنیم؟

اگر قصد دارید در یکی از هتل‌هایی که تا اینجا نام بردیم، اتاق بگیرید یا دوست دارید لیستی جامع از هتل‌های مختلف شهر دبی را در یک صفحه ببینید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به بازار آنلاین خدمات سفر یا سفرمارکت مراجعه کنید. در این بازار می‌توانید انواعی از اقلام سفر از بلیط هواپیما و تور گردشگری گرفته تا هتل را رزرو کنید. قیمت هتل­های این شهر بسته به تعداد ستاره‌هایی که دارند، متفاوت می­شود. هرچه تعداد ستاره‌های یک هتل بیشتر شود، امکانات و خدمات آن بهتر و هزینه اقامت به ازای هر شب برای مسافران بالاتر می‌رود.

به طور مثال در خردادماه، قیمت ارزان‌ترین هتل شهر دبی به ازای هر شب برابر با 1 میلیون و 800 هزار تومان است. گران‌ترین هتل نیز قیمتی برابر با 204 میلیون تومان دارد.

در این وب‌سایت می‌توانید یک لیستِ جامع از هتل­های عرضه شده توسط انواعی از وب‌سایت­های رزرو هتل در دبی را مشاهده کنید. در نتیجه نیازی به سر زدن به تک‌تک وب­سایت­های رزرو هتل دبی نخواهید داشت.

در بخش فیلترهای این وب‌سایت شما می‌توانید نام هر کدام از هتل­هایی که تا این‌جا معرفی کردیم را وارد کنید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن آن را پیدا کنید و یکی از اتاق­های آن را رزرو کنید.

در این وب‌سایت می‌توانید انواعی از هتل­های شهر دبی از تک ستاره تا 5 ستاره را پیدا کنید. تنها کافی است که در بخش فیلترها تعداد ستاره‌های هتل مورد نظرتان را انتخاب کنید تا نتایج جستجو بر اساس انتخاب شما تغییر پیدا کند.

جمع بندی

شهر دبی یکی از مدرن‌ترین شهرهای حاشیه خلیج‌فارس به حساب می‌آید. با سفر به این شهر می­توانید انواعی از مکان‌های دیدنی و جاذبه‌های گردشگری را ببینید. در این مقاله سعی کردیم 5 تا از بهترین هتل‌های نزدیک به فرودگاه بین‌المللی دبی که امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای، نظیر چشم‌انداز زیبا به مسافران ارائه می‌کند را معرفی کنیم. گفتیم که از چه طریق می‌توانید برای رزرو این هتل­ها اقدام کنید. با مراجعه به این وب‌سایت می­توانید امکانات، خدمات و قیمت دیگر هتل­های شهر دبی را نیز ببینید و با مقایسه آن‌ها بهترین هتل را بر اساس بودجه و علاقه­تان انتخاب کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده زیستی مثال زدنی رهبر انقلاب ؛ از عینک شکسته و کفش قدیمی تا مبل ساده و عبای نخ کش شده +عکس (118 نظر) شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند (72 نظر) نگاهی به سبک دکوراسیون و سلیقه ساده پسندِ خانه علیرضا زاکانی+عکس/ خانه ای با فرش ماشینی و لوازم در حد شهروند عادی (66 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (26 نظر) نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره (23 نظر) آشتی کردن آشا محرابی، فروغ سریال هشت‌ونیم دقیقه با پدرش بعد از 40 سال (16 نظر) مراسم تشییع پدر محسن تنابنده، شوهر همای پایتخت با حضور چهره های سرشناس و بازیگران/ روحش شاد و یادش گرامی +عکس (16 نظر) نگاهی به کیک تولد چند طبقه و هزار رنگ رضا داوودنژاد/ لبخندهای از ته دل آقای بازیگر کنار همسرش غزل بانو (14 نظر) رونمایی از خواهر باکلاس فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش/ مگه داریم انقد شباهت+عکس (9 نظر) نگاهی به سلیقه خاص و متفاوت علی انصاریان در چیدمان میز تنقلات و میز شام در میزبانی از بازیگران+عکس/ باقالی پلو و سالادالویه و... (9 نظر) خلاقیت منحصربفرد مادر ایرانی برای ترک سیگار فرزندش حماسه آفرید/ دست همه سازمان های ترک اعتیاد رو از پشت بست😂 (8 نظر) ثبت عکس عاشقانه آیسان آقاخانی از رضا گلزار در طبیعت گردی آخر هفته شان (8 نظر) رستوران گردی دو نفره حامد آهنگی با مادر شاد و خوش پوشَش+عکس/ خلوت مادر و پسری به سبک مجری خوش خنده😍 (8 نظر) میز غذای خوشمزه و مفصل سپیده بزمی پور برای مهمانانش/ خوش به حال آقا شاهرخ با این خانوم کدبانو (8 نظر) نگاهی به کیک تولد شیک و 3 طبقه نعیمه نظام دوست با طرح بال فرشته/ جذاب و لاکچری+عکس (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
چه کسی می‌خواهد مملکت را اداره کند؟ همین آقای خامنه‌ای...!/پاسخ صریح شهیدجمهور به ریاست جمهوری آیت الله خامنه ای
سرگردانی دختر 21 ساله در شهر به جرم دختر بودن / پدر و مادرم فقط پسر می‌خواستند ؛ از خانه بیرونم کردند!
برای جلوگیری از نیش «پشه» چه چیزی روی پوستمان بمالیم؟
پسران و دختران رهبر معظم انقلاب داماد و عروس چه کسانی هستند؟+عکس
خاطره رهبر انقلاب از روزی که پدرشان فوت کرد
دانلود آهنگ جدید "آخر بهار" آرش و مسیح+فیلم/ دیدی آخر بهاره هنوز نیومدی تو سر قرارت ...
حادثه هولناک برای دختر 13 ساله در بند فریمان
لب مرز پاکستان خبری است؟ / پشت پرده فراوانی انبه در وانت‌های میوه فروشان خیابانی
زنان در کجای برنامه‌های انتخاباتی ایستاده‌اند؟
پسر کنکوری که عاشق دختر بی بند و بار شد و به کشیدن گل روی آورد!
حلوای نذری بهانه ورود به خانه ی مرد ثروتمند/جنایت 24 میلیارد تومانی...
مریم رجوی دچار حمله شد | سرکرده منافقین را با دز بالای دارو زنده نگه داشته اند
رهبر انقلاب: مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است
ملاک های دختر سردار سلیمانی برای انتخاب رئیس جمهور+عکس
اعلام نتایج مرحلۀ اول فراخوان «دکتر‌معلمی» دانشگاه فرهنگیان‌