دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

5 مزیت برونسپاری مرکز تماس به «ایرانیان تل» 

شنبه، 27 آبان 1402
در این مطلب به مزایای عمومی برون‌سپاری خدمات مرکز تماس و مزایای برون‌سپاری به شرکت ایرانیان‌ تل می‌پردازیم.

برون‌سپاری مرکز تماس به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که امور خدمات مشتریانشان را به یک شرکت تخصصی بسپارند. این روش مزایای زیادی دارد که شرکت‌ها می‌توانند برای افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌هایشان از آن استفاده کنند. در این محتوا به مزایای عمومی برون‌سپاری خدمات مرکز تماس و مزایای برون‌سپاری به شرکت ایرانیان‌ تل می‌پردازیم.

منظور از برونسپاری مرکز تماس چیست؟

برون‌سپاری مرکز تماس به معنای اختصاص دادن یا انتقال فعالیت‌ها و خدمات مرتبط با مدیریت و اجرای یک مرکز تماس (Call Center) به یک شرکت یا سازمان خارجی است. این اقدام معمولاً به منظور بهبود کارایی، کاهش هزینه‌ها، افزایش تخصص، و تمرکز بر فعالیت‌های اصلی شرکت صورت می‌گیرد.

برون‌سپاری مرکز تماس به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که خدمات مشتریان، بازاریابی، فروش و پشتیبانی فنی به یک شرکت متخصص در این زمینه سپرده شود. در این روش، شرکت سفارش‌دهنده (شرکتی که مرکز تماس خود را برون‌سپاری می‌کند) با یک شرکت خدمات فناوری اطلاعات یا خدمات مشتریان (شرکت برون‌سپاری) قرارداد می‌بندد و تمام خدمات زیر نظر شرکت سفارش‌دهنده انجام می‌شد. در ادامه به برخی از مزایای برون‌سپاری مرکز تماس می‌پردازیم.

هر سازمان و کسب‌و‌کاری می تواند برای مدیریت تماس‌های خود از خدمات برون‌سپاری مرکز تماس استفاده کند. در این شرایط، اطمینان خواهید داشت که تیمی متخصص و آموزش دیده آشنا با اصول فروش و ارتباط با مشتری و با رعایت تمامی اصول و استانداردهای لازم پاسخگوی مشتریان شما خواهد بود.

1- کاهش هزینه‌ها

برون‌سپاری مرکز تماس معمولاً به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که هزینه‌های مرتبط با اجاره فضا، استخدام پرسنل، تجهیزات و نرم‌افزارهای لازم برای ایجاد و مدیریت یک مرکز تماس را کاهش دهند.

2- تمرکز بر اصلی‌ترین فعالیت‌ها

با برون‌سپاری مرکز تماس، شرکت می‌تواند بیشتر تمرکز خود را بر روی فعالیت‌های اصلی و هسته‌ای خود (مثل توسعه محصولات و خدمات) متمرکز کند و از نگرانی‌های مربوط به مدیریت یک مرکز تماس خودداری کند.

3- تخصص و به‌روز بودن

شرکت‌های برون‌سپاری مرکز تماس معمولاً در زمینه فناوری اطلاعات و خدمات مشتریان تخصص دارند و با به‌روز بودن در تکنولوژی‌های جدید و بهبودهای صورت گرفته در حوزه خدمات مشتریان، به شرکت مشتریان بهتری ارائه می‌دهند.

4- افزایش انعطاف‌پذیری

با برون‌سپاری، شرکت‌ها می‌توانند به راحتی تنظیمات و تغییرات در اندازه یا نوع خدمات مرکز تماس خود را اعمال کنند بدون این که نگرانی‌های مدیریتی بسیاری داشته باشند.

5- بهبود کیفیت خدمات

شرکت‌های متخصص در ارائه خدمات مرکز تماس معمولاً دارای تجربه و تخصص بالایی هستند که می‌تواند به بهبود کیفیت خدمات به مشتریان کمک کند.

6- تسریع در زمان به بازار آوردن محصولات جدید

با کاهش بارهای کاری مرتبط با مدیریت مرکز تماس، شرکت‌ها می‌توانند سریع‌تر فرایندهای به بازار آوردن محصولات جدید یا بهبودهای خدمات جاری را انجام دهند. با این حال، لازم به ذکر است که هر استراتژی برون‌سپاری نیازمند ارزیابی دقیقی از نیازها و اهداف شرکت است تا از این راهکار بهینه استفاده شود.

5 مزیت برون‌سپاری خدمات مرکز تماس به شرکت «ایرانیان‌تل»

شرکت برون سپاری مرکز تماس ایرانیان تل به شما این امکان را می‌دهد که زمان و منابع خود را بر سایر جنبه‌های کار مانند توسعه محصولات، تولید محتوا و تبلیغات، فروش، بازاریابی و... متمرکز ساخته و بخش زیادی از نیروی انسانی خود را از بخش خدمات و خدمات‌دهی تماس‌های ورودی به سایر بخش‌ها معطوف سازید.

1- قیمت رقابتی و شفاف

اعلام قیمت و هزینه برون‌سپاری مرکز تماس ایرانیان تل کامل مشخص و دقیق است. پس از دریافت مشاوره از این شرکت به‌شکل مکتوب تمام هزینه‌ها در قالب یک پروپوزال به مشتری ارائه می‌شود.

2- ارائه گزارش هفتگی

گزارش هفتگی به مشتریان این شرکت کمک می‌کند تا در صورت هرگونه مشکل یا نارضایتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را رفع کنند و مدیران ایرانیان تل با توجه به شاخص‌های کلیدی کالسنتر تصمیمات بهتری برای بهبود ارائه خدمات بگیرند.

3- دارای بیش از 5 شعبه فعال

ایرانیان تل 5 شعبه فعال در شهرهای مشهد، یزد و تهران دارد که همه آنها از طریق دفتر مرکزی تهران مدیریت می‌شوند.

4- مرکز تماس چند زبانه

ممکن است نیاز به برقراری تماس به زبان انگلیسی، ترکی یا عربی داشته باشید، این امکان وجود دارد تا بتوانید خدمات برون سپاری مرکز تماس را غیر از زبان فارسی با یکی از این زبان‌ها دریافت کنید.

5- خدماتی فراتر از تماس تلفنی

برون سپاری مرکز تلفن محدود به پاسخگویی تماس‌ها نخواهد بود شما می توانید فراتر از خدمات معمول را از ایرانیان تل بخواهید. مجموعه متخصص ایرانیان‌تل با ارائه بهترین خدمات به مشتریان، پشتیبانی 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته بهترین تجربه را برای مشتریان شما خلق می‌کند.

چطور از ایرانیان تل خدمات برون‌سپاری مرکز تماس بگیرم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت iraniantel.ir و پرکردن فرم تماس درخواست خود را ثبت کنید. مشاوران ایرانیان تل در کمتر 30 دقیقه برای ارائه مشاوره رایگان برونسپاری و خدمات مرکز تماس با شما تماس می‌گیرند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 01 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(عکس)رونمایی از خودروی ایرانی که در یک کشور خارجی ماشین پلیس شده است! / چرا ماشین پلیسای خودمون اینجوری نیستن؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ویدیو/ جملۀ تأثیرگذار و احساسی رضا نیکخواه، فقط می‌دونم که دخترم میره دانشگاه/ مهران مدیری پشیمون شد از سوالش، میگه اصلاً هیچی...
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استوری تسلیت متفاوت رضا گلزار برای فوت هنرمند پیشکسوت سعید راد+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی