ساعدنیوز
ساعدنیوز

5 نکته مهم در انتخاب و خرید سرور مجازی بورس

  دوشنبه، 03 مرداد 1401   زمان مطالعه 10 دقیقه
5 نکته مهم در انتخاب و خرید سرور مجازی بورس
ساعدنیوز : 5 نکته مهم در انتخاب و خرید سرور مجازی بورس چنانچه از فعالان در بازار بورس هستید حتما نام سرور مجازی بورس و یا اینترنت پر سرعت بورس شنیده اید. با استفاده از اینترنت پر سرعت و با کیفیت این سرور ها می توانید با درصد موفقیت بالاتری به زدن سرخطی و فعالیت در بازار بورس بپردازید.

چنانچه از فعالان در بازار بورس هستید حتما نام سرور مجازی بورس و یا اینترنت پر سرعت بورس شنیده اید. با استفاده از اینترنت پر سرعت و با کیفیت این سرور ها می توانید با درصد موفقیت بالاتری به زدن سرخطی و فعالیت در بازار بورس بپردازید. پینگ تایم این سرور ها تا سرورهای کارگزاری صفر است و این به این معنی است که به محض کلیک بر روی دکمه خرید؛ درخواست شما به سرور کارگزاری ارسال می شود.

اما سوال مهمی که در اینجا ممکن است برای شما به وجود بیاید این است که آیا سرور بورس را می توانید از هر شرکتی تهیه کنید؟ چه نکات مهمی در انتخاب بهترین VPS بورس برای شما وجود دارد؟ در ادامه میخواهیم 5 نکته از مهم ترین نکاتی که در زمان تهیه سرور و کار با آن لازم است مد نظر داشته باشید را اشاره کنیم تا خریدی بدون درد سر و موفق را تجربه کنید. در انتها نیز یک شرکت معتبر و با قیمت مناسب را برای خرید این سرور ها به شما معرفی خواهیم کرد.

1- تفاوت سرور مجازی با سرور اختصاصی

سرور مجازی اختصاصی یا virtual private server یک رایانه یا کامپیوتر مجازی با سخت افزار قدرتمند است که به صورت مجازی در مکانی به نام مرکز داده یا دیتاسنتر میزبانی می شود که از طریق دیتاسنتر به اینترنت پر سرعت زیر ساخت دسترسی دارد. همانطور که از نام این سرور ها پیداست این سرور ها به صورت مجازی از یک سرور قدرتمند تر ایجاد شده اند و هدف از مجازی سازی این سرور ها کاهش قیمت نهایی برای کاربرانی است که از آن ها استفاده می کنند.

سرور اختصاصی یا Dedicated Server را می توان یک سرور فیزیکی و به مراتب بزرگ تر از کیس هایی که در خانه و محل کار میبینیم، در نظر گرفت که می تواند میزبانی چندین سرور مجازی یا VPS را در خود انجام دهد.

در حال حاضر شرکت های مختلف سرور مجازی بورس را با نام های مختلفی ارائه می دهند که در مقایسه قیمت و امکانات هر کدام لازم است ابتدا توجه نمایید که قصد تهیه کدام یک از موارد فوق را دارید. در سرور های اختصاصی منابع به صورت اختصاصی در اختیار کاربر قرار داده می شوند ولی این سرور ها 10 الی 20 برابر قیمت بالاتری نسبت به سرور های مجازی دارند. سرور های مجازی به صورت اشتراکی از منابع سرور مادر یا همان سرور اختصاصی میزبان آن ها استفاده می کنند که به مراتب هزینه مناسب تری را برای افراد حقیقی یا کسب و کار های کوچک دارند. توجه کنید که نام سرور ها شما را به اشتباه نندازند.

2- رابطه سرور مجازی با اینترنت پر سرعت

بارها مشاهده شده است که افرادی که سرور بورس تهیه می کنند فکر میکنند که عملا یک بسته اینترنتی پر سرعت تهیه کرده اند و دیگر نیازی به اینترنت معمولی خود ندارند. سرور مجازی مشابه یک کامپیوتر و یا رایانه رومیزی است و خود جداگانه یک سیستم عامل مجزا دارد. از آن جا که برای افراد عادی امکان دسترسی به اینترنت پر سرعت دیتاسنتر به صورت حضوری وجود ندارد لذا لازم است با تهیه سرور مجازی یا اختصاصی میزبانی شده در دیتاسنتر مد نظر به اینترنت آن دسترسی داشته باشید.

 رابطه سرور مجازی با اینترنت پر سرعت

لذا لازم است توجه کنید که برای اتصال از راه دور به سرور خود در دیتاسنتر، شما به عنوان کاربر نیز نیاز به یک اینترنت معمولی دارید. البته نیاز نیست خیلی اینترنت پر سرعتی داشته باشید و هزینه زیادی بابت آن بکنید. شما می توانید با هزینه کمتر از 50.000 تومان در ماه یک اینترنت با سرعت 8 مگابیت در ثانیه با حجم متغیر دریافت کنید و یا اینکه در صورتی که آنتن دهی گوشی همراه شما خوب است از بسته های اینترنتی سیم کارت های همراه استفاده کنید. در صورتی که آنتن دهی گوشی شما 3G را نمایش دهد به احتمال زیاد با مشکلی در اتصال به سرور رو به رو نخواهید بود. البته لازم است آنتن دهی شما نوسان زیادی نداشته باشد. با پیشرفت تکنولوژی شما می توانید حتی با گوشی های هوشمند هم به این سرور ها متصل شوید.

3- تفاوت در مراکز داده و کیفیت خدمات

همانطور که در کلیه خدمات دهندگان اینترنتی بسته به کیفیت خدمات هزینه با شرایط یکسان متفاوت است در مراکز داده و دیتاسنتر ها هم همینطور است. در صورتی که با شرکتی جهت خرید سرور بورس تماس میگیرید حتما در مورد مرکز داده ای که از آن سرور را ارائه می کنند از آن ها سوال بپرسید. حتی اگر دقیق تر هم میخواهید از آن ها سوال کنید می توانید بپرسید آیا شخصا در آن مرکز داده سرور فیزیکی میزبانی شده دارند و یا اینکه به صورت نمایندگی با شرکت دیگری کار می کنند و به قولی واسطه هستند؟ حتما می دانید که خرید از واسطه ها به معنی خرید خدمات با قیمت بالاتر است.

مراکز داده مختلفی در تهران و شهرستان ها وجود دارد که تا حدی قیمت خدمات دهی آن ها با هم متفاوت است. در حال حاضر مرکز داده برج میلاد تهران بهترین شرایط را برای میزبانی سرور های بورس دارد و دلیل آن فاصله کم تا سرور های اکثر کارگزاری های متداول است. این امر باعث می شود که امکان ارائه پینگ تایم صفر الی یک میلی ثانیه بر روی سرور های میزبانی شده در این مرکز داده وجود داشته باشد.

4- کیفیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش

بالاخره هر چقدر هم سخت پسند باشید یک شرکت را برای تهیه سرور مد نظر خود انتخاب خواهید کرد. حال موردی که در مرحله بعد مهم است این است که خدمات پس از فروش و کیفیت پشتیبانی این شرکت چگونه است؟ آیا از کیفیت خوبی برخوردار است؟ اگر شما به اشتباه سرور را خاموش کنید و صبح زمان سرخطی زدن نمادی باشد که یک ماه است منتظر آن هستید، آیا پشتیبانی به داد شما می رسد؟

در صورتی که تجربه کار با سرور های مجازی را نداشته باشید و برای اولین بار باشد که میخواهید با این سرور ها کار کنید مشکلات زیادی از اتصال به سرور گرفته تا کارهای بعدی ممکن است برای شما پیش آید پس بهتر است به دنبال شرکتی باشید که پشتیبانی واقعی 24 ساعته را به شما ارائه دهد.

5- نحوه اعتبار سنجی شرکت های فروش سرور مجازی

با یک جستجوی ساده می توانید چند صد سایت مختلف برای تهیه سرور پیدا کنید ولی مسئله اینجاست که به کدام یک از این سایت ها می توانید اعتماد کنید؟ کدام یک از این سایت ها واقعا خدمات خوبی ارائه می دهد و صرفا جهت تبلیغ شعار نداده است؟ کدام سایت کاربران راضی از خدمات بیشتری دارد؟ و سوالات زیادی از این قبیل.

در اولین گام نیاز است سایتی را انتخاب کنید که بیشترین مدت ارائه خدمات مد نظر را داشته باشد. جالب است بدانید که شرکت های با تجربه ای که در ارائه خدمات به مدت بیشتر و تعداد زیادی از کاربران به دست می آورند، می توانند به گزینه های بهتری در طول فعالیت خود تبدیل شوند.

خرید سرور مجازی بورس، چرا از توشن؟

معمولا نتایج اول گوگل سایت های مناسبی برای انتخاب هستند ولی ممکن است با تبلیغات به این رتبه رسیده باشند. در گام دوم باید بررسی کنید که سایت نماد اعتماد داشته باشد و اگر برای بورس میخواهید سرور تهیه کنید حتما شرکت ارائه دهنده هم داخل تهران باشد و آدرس آن داخل تهران باشد. شرکت هایی که خارج از تهران قرار دارند معمولا نمایندگی از شرکت های دیگر را دارند و عملا واسطه در ارائه خدمات هستند.

مورد آخری هم که در اعتبار سنجی شرکت ها می توان به آن اشاره کرد این است که در شبکه های مجازی بازخورد های آن ها و نظرات کاربران مختلف را در مورد خدمات آنها بررسی کنید. تنها به چند نظر مثبت یا منفی اکتفا نکنید و عمیق تر نظرات کاربران را بررسی کنید.

از کجا سرور مجازی بورس بخریم؟

در این مطلب سعی کردیم نکات مهم در انتخاب شرکت ارائه دهنده سرور را برای شما شرح دهیم. البته نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که در مقاله دیگری به آن ها خواهیم پرداخت. شما می توانید شخصا با در نظر گرفتن این نکات بهترین شرکت را برای خرید سرور انتخاب کنید. با توجه به تجربه خرید کاربران از شرکت توشن، این شرکت از اولین شرکت هایی بوده که سرور مجازی بورس را با بهترین کیفیت در سال های اخیر به کاربران ارائه داده است و تعداد زیادی کاربر ثابت دارد. جهت خرید سرور مجازی بورس به لینک زیر مراجعه کنید:

https://toshan.net/vps/bours

خرید سرور مجازی بورس، چرا از توشن؟

در پاسخ به سوال چرا سرور مجازی بورس توشن را انتخاب کنم؟؛ می توان گفت شرکت توشن مدت هاست که با ارائه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی در زمینه های مختلف فعالیت می کند و از اولین شرکت هایی بوده که خدمات سرور مجازی بورس را ارائه می کرده است. این شرکت تاکنون به پشتوانه کاربران خود موفق به خدمات دهی به چندین هزار کاربر در زمینه بورس بوده است. در ادامه به مواردی که توشن را از دیگر شرکت ها ارائه دهنده خدمات مشابه متمایز می کند خواهیم پرداخت.

از کجا سرور مجازی بورس بخریم؟

۱- ارائه سرور مجازی بورس با سخت افزار پر قدرت و بهترین کانفیگ

۲- سرعت بالای سرور بورس توشن به دلیل رعایت تعداد سرورهای مجازی در یک سرور

۳- لینک ارتباط فیبر نوری با پشتیبانی از سرعت شبکه 10 گیگابیت بر ثانیه

۴- قرار گرفتن سرور بورس توشن در دیتاسنتر برج میلاد، که گران ترین و با کیفیت ترین دیتاسنتر کشور می باشد.

۵- ارائه آموزش های کاربردی به معامله گران برای جواب گیری بهتر در خرید سهام

۶- پینگ تایم صفر الی یک میلی ثانیه تضمینی به سرور های کارگزاری بورسی داخل کشور

۷- پشتیبانی ۲۴ ساعته

8- دسترسی کامل به سیستم عامل ویندوز و امکان نصب نرم افزار های مورد نیاز توسط کاربر

9- ارائه آی پی اختصاصی و مختص به کاربر

انواع سیستم عامل قابل نصب در سرور بورس توشن

محدودیتی از لحاظ نصب سیستم عامل بر روی این سرور ها وجود ندارد و شما می توانید در زمان سفارش سیستم عامل مد نظر خود را برای نصب انتخاب نمایید. در شرکت توشن خدمات نصب و راه اندازی توسط واحد فنی و به صورت رایگان برای کاربران انجام می شود و علاوه بر این مورد تعدادی از نرم افزار های کاربردی نیز بر روی سرور ها نصب خواهد شد.

 انواع سیستم عامل قابل نصب در سرور بورس توشن

برای کاربران ایرانی سیستم عامل ویندوز یک سیستم عامل آشنا و ساده است و اکثر کاربران این سرور ها از این سیستم عامل بر روی سرور استفاده می کنند، پس از اتصال به سرور شما با محیطی کاملا شبیه به دسکتاپ و یا میز کار رایانه خود مواجه خواهید شد و سرعت کار کردن با این سرور ها از راه دور بسیار خوب است. در صورت نیاز شما می توان سیستم عامل های تحت لینوکس هم بر روی این سرور ها نصب و راه اندازی کرد که البته کار کردن با این سیستم عامل ها که فاقد محیط گرافیکی هستند به تجربه و مهارت نیاز خواهد داشت.

نیاز به مشاوره قبل از خرید سرور بورس دارم، چکار کنم؟

سوال کردن عیب نیست! واحد فروش توشن همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه مشاوره و خرید سرور بورس توشن هستند. همین حالا با شماره 91006996 با پیش شماره 021 تماس حاصل فرمایید تا به تمامی سوالات شما پاسخ داده شود. همچنین می توانید به سایت www.toshan.net برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد سرور ها و تصاویر سرخطی های کاربران این سرور ها که هر روز برای توشن ارسال می شود، سر بزنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (438 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (97 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (27 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (20 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (15 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (13 نظر)
دیگران می‌خوانند   
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس رونمایی از کیک تولد شیک و دو طبقه کریم انصاری فرد/ سنت کیک پاشی کار دست ستاره تیم ملی داد+عکس توئیت های خواندنی و جالب از طرز نشستن حامی اسرائیل و متلک پرانِ ایران در برابر رهبر معظم انقلاب در تهران+ویدیو/ موش شدن به روایت تصویر! نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس نگاهی به استایل و ظاهر متفاوت و شیک سعید راد، میرزا رضای سریال گیلدخت در جوانی/ چه سلیقه‌ای+عکس (عکس) سفر به تهران قدیم؛ عکس دیدنی از قبض تلفن 93 سال پیش! فیلم قدیمی از عروسی پر آوازه ی پادشاه انگلیس، چارلز، و دایانا با تم کارتونی/ دایانا انگار لباس پرنسس های دیزنی رو تنش کرده، بینظیره واقعا! جنجال اعلامیه ترحیم جوانی که پدر، 3 برادر و خواهرش کارمند صدا و سیما هستند+عکس/ صدا و سیما در تسخیر این خانواده! (تصاویر) نگاهی بر خانه 19 متری مشهورترین معمار ژاپنی/ کوچکترین خانه شیک جهان! خواننده حذف شده برنامه "صداتو" که با نوازندگی و صدای بینظیرش همه را شوکه کرد/ دیدین شرکت کننده رو؟ نمیدونست به افتخارش کف بزنه یا مشت😄 چهره بازسازی شده نواده چنگیز مغول، قویترین زن مبارزی که هیچ مردی برای ازدواج حریفش نشد/ فکرشو میکردین اینقدر ظریف و زیبا باشه؟ خوانندگی علی نصیریان بزرگ آقا سریال شهرزاد در 89 سالگی با شعر معروف استاد شهریار/ هزارماشالله چه صدایی دارن +فیلم (عکس) جدیدترین عکس محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقا خانی زوج خوشگل ایرانی/چه عکس دونفره زیبایی! بنظرتون واقعیه؟ اتاق شکنجه شوگرمامی برای پسر جوان در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ظاهر متفاوت آزیتا حاجیان و دخترش مهراوه شریفی نیا در سال های دور/ چقدر جوان و باکلاس+عکس تصاویر دیده نشده از تولد 61 سالگی محمود احمدی نژاد/چه کیکی بزرگی!!مگه چند نفر مهمون دعوتن؟؟ افشای راز های عجیب و افسردگی شدید جواد رضویان در برنامه زنده/رضویان:خداوند را فراموش کردم.. (فیلم) خطرناکترین و ترسناکترین روستای دنیا که هر ساله 150 نفر در مسیر این روستا میمیرند! (تصویر) گلچین هوش مصنوعی‌ها در تمام رشته‌ها سکانس مشترک حدیث میرامینی و توبی مگوایر، بازیگر نقش "اسپایدرمن"/ پای اسپایدرمن هالیوودی هم به برنامه مهران مدیری کشیده شد (عکس) انتخاب عجیب ترین ملکه زیبایی جهان!!پیرزن 60 ساله رقبایش از دور خارج کرد!!/ ما تو این سن عصا به دست هستیم (تصویر) خاص‌ترین مهره‌ی شطرنج جهان! (ویدئو) حضور غافلگیر کننده خواننده مطرح لس‌آنجلسی در یک باغ رستوران در تهران/ میخوان زیر تریلی جاسازش کنن قاچاقی از ایران خارج شه🤣 نگاهی به تیپ و استایل آبی نفتیِ و جوان پسند محمود احمدی نژاد در یک کشور اروپایی+عکس/ رئیس جمهور سابق قدم در مسیر جوانتر شدن و خوش تیپی میگذارد! (ویدئو) وقتی در حال یادگیری هستید این اتفاق در مغز شما می‌افتد! عاشقانه های سروش رفیعی ستاره فوتبال و دخترش وسط زمین فوتبال/ خنده های از ته دل پدر و دختر+ عکس (عکس)رونمایی از همسر و دختر بانمک جواد رضویان !/ چه خانواده ساده و شیکی داره (تصاویر) آلوده‌ترین مکان دنیا، که ممکن است شما را به کام مرگ بکشاند! کارگر جوان قصد فروش یسنا کوچولو را داشت + جزییات (عکس) لباس خاص عروس ابیانه ای که از 30 کیلو طلا و نقره بافته شده بود، رسانه ای شد/ چه تاج عروس جالبی! رونمایی همسر شاهرخ استخری از خرید های گوگولی و جذاب پناه و نبات کوچولو/ چقدر جالب و باحال+عکس (فیلم) دیالوگی که بغض ووریا غفوری را در هم شکست / عجب جمله سنگین و قشنگی گفت باریکلا!! (ویدئو 18+) نجات جان داور بازی فوتبال از مرگ حتمی با شلیک مستقیم به بازیکنان خشمگین وسط زمین بازی (ویدئو) این آزمایش شیمی شما را جادو می‌کند! فرزندان خوشگل و ناز حسین ماهینی در یک قاب/ چقد قشنگ و بامزه‌ان این دوتا +عکس (تصاویر) باورنکردنی اما واقعی،کرمی که به مار تبدیل می‌شود! اولین روز پدر شدن رضا قوچان نژاد/ از اولین روز معلومه که گشنشه و خیلی شکموعه +عکس مردمی که مست عشق می‌شوند/ چرا استقبال از «مست عشق» مایۀ خوش‌حالی است؟ (ویدئو) جدال هوش مصنوعی‌ها / سوفیا در تلاش برای مکالمه با ربات دیگر! ویدئویی که همه چیز را درباره مهدی طارمی لو داد/خانه مجردی و دنج لژیونر محبوب و دوستداشتنی در بوشهر همه را شوکه کرد +ویدئو
تیتر امروز   
اتاق شکنجه شوگرمامی برای پسر جوان در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 افشای راز های عجیب و افسردگی شدید جواد رضویان در برنامه زنده/رضویان:خداوند را فراموش کردم.. کارگر جوان قصد فروش یسنا کوچولو را داشت + جزییات مردمی که مست عشق می‌شوند/ چرا استقبال از «مست عشق» مایۀ خوش‌حالی است؟ واکنش گل‌محمدی به یک خبر فوق جنجالی: بحث تعهد در میان نیست! تاکید کردم تلگرام را از نفس بیندازید تا بیاید بگوید چشم! /گفتم اگر اینستاگرام را می بندید، درست ببندید همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد! سفره غذای ساده آقای قرائتی با نان و پنیر و سبزی بالای منبر شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران به‌خاطر سکانس جنجالی تحقیر ناظم! فال روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 پدرانگی احساسی و عاشقانه رهبر معظم انقلاب در حق دخترشان با بافتن مویشان با یک دست و با زحمت+عکس فال انبیاء روزانه سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 پدر عادل فردوسی پور و آیت الله هاشمی رفسنجانی چه نسبتی باهم دارند؟
منتخب روز   
عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ...