8 روش روشن کردن رنگ نوک سینه

  یکشنبه، 20 مهر 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
8 روش روشن کردن رنگ نوک سینه
سینه ها در مسائل زناشویی از اهمیت زیادی برخودار هستند و روشن کردن رنگ نوک سینه ها می تواند باعث جذابیت و زیبایی آنها شود. در این مقاله 8 روش روشن کردن نوک سینه ها را توضیح میدهیم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، نوک سینه افراد میتواند رنگهای متفاوتی مثل صورتی و قهوه ای داشته باشد که رنگ آن میتواند در زیبایی و جذابیت جنسی موثر باشد . روش های روشن کردن نوک پستان ها,صورتی شدن نوک سینه ها رنگ نوک سینه زنان بر اساس رنگ پوست متفاوت است

رنگ نوک پستان می تواند در طی دوران کودکی تا میانسالی تغییر یابد و حتی در دوران بارداری نوک سینه ها قهوه ای تیره شود و این مورد به خیلی موارد بستگی دارد. ولی همه زنان علاقه دارند که رنگ نوک سینه آن ها به صورتی و قرمزی گرایش داشته باشد برای کسانی که دوست دارند رنگ نوک سینه شان روشن شود روش های زیر را پیشنهاد میکنیم امتحان کنند.

روش های روشن کردن رنگ نوک سینه

رنگ و اندازه نوک و هاله اطراف سینه ها در اشخاص مختلف متفاوت است. همچنین هاله اطراف سینه ها در زنانی که به بلوغ جنسی رسیده اند، بزرگ تر از دختران بالغ و نوجوان است. اکنون چندین روش روشن کردن سینه ها را به طور کامل توضیح می دهیم.

1. عصاره شیرین بیان

از عصاره شیرین بیان برای رفع تیرگی و روشن کردن رنگ نوک سینه استفاده می کنند. از این عصاره همچنین برای روشن کردن پوست های تیره در قسمت لب ها و واژن نیز استفاده می شود. برای این منظور کافی است تا پودر شیرین بیان را از مغازه ها خریداری کرده و 4 قاشق پر پودر شیرین بیان را با 150 میلی لیتر آب به مدت 10 دقیقه بجوشانید. می توانید شیرین بیان را با آبلیمو مخلوط کرده تا نتیجه بهتری بگیرید.

2. روغن نارگیل

به طور معمول از روغن نارگیل برای روشن کردن رنگ نوک سینه ها استفاده می شود. روغن نارگیل معمولا برای روشن تر کردن رنگ پوست استفاده می شود. کافی است تا یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را به نوک سینه ها بمالید و آن را ماساژ دهید. به خاطر داشته باشید که مشاهده نتایج با این روش ممکن است 1 تا 2 ماه طول بکشد. پس باید صبور بوده و هر روز از این روش استفاده کنید. استفاده از روغن نارگیل همچنین کمک می کند تا نوک سینه و آلوئول ها را مرطوب کنید.

3. کرم مرطوب کننده سینه

از کرم مرطوب کننده نیز می توانید برای روشن کردن رنگ نوک سینه ها استفاده کنید. گاهی اوقات خشکی پوست در قسمت نوک سینه و آلوئول ها باعث تیره شدن آن می شود. برای جلوگیری از خشکی سینه ها باید از کرم به طور مرتب استفاده کنید. اگر در دوران شیردهی هستید، حتما با پزشک مشورت کنید تا کرم مناسب را به شما تجویز کند.

4. استفاده از شیر خشک برای روشن کردن نوک سینه ها

برای این منظور یک قاشق پودر شیر خشک را با یک قاشق عسل و یک قاشق لیمو ترش و نصف قاشق روغن بادام ترکیب کنید. هر روز این مخلوط را بر روی نوک سینه ها مالش داده و به مدت 15 دقیقه اجازه دهید تا بر روی نوک سینه ها باقی بماند.

5. کرم روشن کننده نوک سینه ها

از کرم های روشن کننده پوست نیز می توان برای روشن کردن رنگ نوک سینه ها استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که اکثر کرم های روشن کننده پوست موجود در بازار به منظور کاربرد آرایشی ساخته شده اند. بنابراین اگر می خواهید از کرم های روشن کننده برای روشن کردن نوک سینه ها استفاده کنید، باید کرم هایی را خریداری کنید که برای پوست های حساس ساخته شده اند تا دچار آلرژی پوستی و خارش نشوید. لازم به ذکر است که از این کرم ها نباید بیش از 6 هفته استفاده کنید، زیرا استفاده طولانی مدت از آنها مواد شیمیایی مضر را وارد بدن تان خواهد کرد.

6. استفاده از ترکیب شیر با عسل

برای روشن کردن نوک سینه ها می توانید شیر و عسل را با هم ترکیب کرده و بر روی نوک سینه ها بمالید. پس از 10 تا 15 دقیقه پوست این ناحیه را با آب ولرم شست و شو داده و سپس خشک کنید.

7. آلوئه ورا

یکی دیگر از روش های طبیعی روشن کردن نوک سینه ها، استفاده از آلوئه ورا است. برای این منظور کافی است تا نوک سینه ها را با آلوئه ورا ماساژ دهید که به روشن شدن نوک سینه ها کمک می کند.

8. پودر جو دو سر و کشک و آب گوجه فرنگی

پودر جو دو سر را با کشک و آب گوجه فرنگی مخلوط کرده و خمیر به دست آمده را به مدت 15 دقیقه روی نوک سینه ها و اطراف آن قرار دهید. اجازه دهید تا به مدت 15 دقیقه باقی مانده و سپس با آب ولرم شست و شو دهید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (652 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (91 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (45 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (35 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان