دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

8 روش آموزش زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان  ممکن 

دوشنبه، 08 آذر 1400
کد خبر: 180504
ساعدنیوز:مطالعات علمی زیادی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی توسط کودکان و بزرگسالان وجود دارد؛ برخی از این مطالعات در زمینه چگونگی و چرایی یادگیری این مهارت و برخی دیگر درباره مزایای یادگیری آن است. به لطف این مطالعات شما می‌توانید با انجام تکنیک‌های زیر این مهارت را در کوتاه‌ترین زمان یاد بگیرید.

یه لحظه صبر کنید و به دور و برتان نگاه کنید. به نظر می رسد امروزه همه مردم با عجله در حال دویدن هستند و هر کس سعی می کند سریع تر از بقیه حرکت کند. ما دوست داریم همه چیز را خیلی سریع انجام دهیم، پیام ها را سریع ارسال کنیم، خیلی سریع به قرارمان برسیم، سریع صحبت کنیم، سریع یک مهارت را یاد بگیریم و سریع پیشرفت کنیم. با این حال گاهی اوقات نمی توانیم بعضی کارها را سریع انجام دهیم به عنوان مثال ما می دانیم که یادگیری یک زبان جدید کار زمان بری است. شما باید قوانین جدیدی را یاد بگیرید، کلمات جدیدی را حفظ کنید و موضوعات متنوعی را به ذهن بسپارید اما حتماً راهی هم برای یادگیری سریع تر این مهارت وجود دارد.

چگونه می توانیم با 8 تکنیک علمی، زبان انگلیسی را سریع تر بیاموزیم:

مطالعات علمی زیادی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی توسط کودکان و بزرگسالان وجود دارد؛ برخی از این مطالعات در زمینه چگونگی و چرایی یادگیری این مهارت و برخی دیگر درباره مزایای یادگیری آن است. به لطف این مطالعات شما می توانید با انجام تکنیک های زیر این مهارت را در کوتاه ترین زمان یاد بگیرید.

1.بخوانید بخوانید بخوانید

برای آموزش زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان کتاب ها، مجلات، وب سایت ها و کپشن های مختلفی را بخوانید. خواندن علاوه بر اینکه باعث یادگیری راحت تر عبارات و جملات انگلیسی می شوند دایره لغاتتان را تقویت می کنند. کلمات، جملات را می سازند پس هنگامی که جملات را یاد می گیرید در حقیقت در حال یادگیری کلمات هستید حتی خیلی سریع تر و بهتر آن ها را یاد می گیرید. مطالعه باعث می شود تا ایده های مختلفی را برای چیدمان جملات در کنار یکدیگر پیدا کنید و افکارتان را هنگام گفتار و نوشتار به درستی سازماندهی کنید.

2.بنویسید تا به خاطر بسپارید

یک تکنیک جالب برای آموزش زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان «نوشتن» است. شما می توانید یک دفترچه یادداشت داشته باشید و جملات مفید و پرکاربردی که به آن ها بیشتر احتیاج دارید را در آن یادداشت کنید حتی می توانید دفتر کوچکی را به نوشتن خاطرات روزانه تان اختصاص دهید. نوشتن به حافظه کمک می کند و باعث یادگیری بهتر مطالب جدید می شود.

3.از تصاویر متحرک کمک بگیرید

برخی از افراد خیلی از خواندن کتاب لذت نمی برند این به آن معنی نیست که آن ها نمی توانند زبان انگلیسی را یاد بگیرند. این افراد می توانند با تماشای برنامه ها و فیلم های تلویزیونی به بهبود زبان انگلیسی شان کمک کنند حتی صداها و تلفظ کلمات را بهتر از بقیه یاد بگیرند. بزرگ ترین مزیت آموزش زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان به کمک فیلم و تلویزیون یادگیری جملاتی است که در زندگی روزمره کاربرد بیشتری دارند.

4.به فرهنگ لغت سری بزنید

دیکشنری ها فقط برای یادگیری کلمات نیستند بلکه فرهنگ لغت هایی وجود دارند که عبارات کامل را یاد می دهند. آن ها به شما کمک می کنند تا جملات و ضرب المثل های رایج را راحت تر یاد بگیرید.

5.به یادگیری گرامر ادامه دهید

کلمات سازنده جملات هستند اما بدون قوانین گرامری نامرتب و گیج کننده می شوند! شاید یادگیری گرامر خسته کننده به نظر برسد اما به شما کمک می کند تا جملات را خیلی راحت تر بسازید. خواندن کتاب های آموزشی در زمینه دستور زبان یا نصب اپلیکیشن های آموزشی در این زمینه به شما کمک می کنند تا راحت تر این مبحث را یاد بگیرید.

6.آموزش زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان با کمک موسیقی

آیا شما هم یک آهنگ زیبا و خاطره انگیز از زمان جوانی یا کودکی تان را به خاطر دارید! بدون شک هنوز هم می توانید این آهنگ را علی رغم گذشت سال های زیاد بخوانید. زبان نوعی موسیقی است. کودکان و بزرگسالان با کمک موسیقی انگلیسی را سریع تر یاد می گیرند. آهنگ ها به زبان آموزان کمک می کنند تا اعداد و حروف را راحت تر به ذهن بسپارند و کلمات جدید را بیاموزند.

7.برنامه های مختلفی را روی گوشی یا لپ تاپتان نصب کنید

اپلیکیشن ها یک راه میانبر برای آموزش زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان هستند. شما می توانید با کمک این برنامه ها حواستان را بیشتر درگیر کنید و سرعت یادگیری تان را افزایش دهید.

8.بیشتر از همه تمرین کنید

بهترین راه برای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان «ارتباطات» است. فرقی نمی کند به صورت حضوری با دوستانتان ارتباط برقرار کنید یا به آن ها ایمیل بزنید، در شبکه های اجتماعی با آن ها گفتگو کنید یا تلفنی با آن ها صحبت کنید؛ در هر صورت شما مجبور می شوید حرف بزنید و از جملات و عبارات مختلفی استفاده کنید. حرف زدن باعث می شود از اشتباه کردن نترسید و از اشتباهاتی که پیش می آید درس بگیرید.

درباره دوره های آموزشی مرتضی جاوید چیزی می دانید؟

با یک جست و جوی ساده در اینترنت وب سایت های مختلفی را می بینید که هر کدام زبان انگلیسی را با تکنیک متفاوتی آموزش می دهند اما وب سایت های محدودی هستند که متناسب با نیاز کاربران راهکار ارائه می دهند. وب سایت مرتضی جاوید محصولات مختلفی را در زمینه آموزش زبان و تقویت حافظه دارد. از محصولات زبان این وب سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پکیج مکالمه انگلیسی و ۱۰۰۰ لغت
  • پکیج ۲۰۰۰ واژه شگفت انگیز
  • پکیج آموزش زبان ویژه کودکان
  • وبینار تقویت writing
  • وبینار تقویت وبینار reading
  • وبینار واژگان تخصصی مهاجرت
  • وبینار کتاب ۵۰۴ واژه
  • سمینار ۲۰ راز مگو در یادگیری زبان

چرا از این محصولات استفاده کنیم!

  • این محصولات برای زبان آموزان از سطح مبتدی تا پیشرفته قابل استفاده است.
  • این پکیج ها محدودیت سنی ندارند و زبان آموزانی که به دنبال آموزش زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان هستند و در رنج سنی ۹ سال تا ۹۰ سال قرار دارند، می توانند از آن استفاده کنند.
  • این محصولات برای اقشار مختلف جامعه از بانوان گرفته تا محصلین، کنکوری ها، کسبه، کارمندان یا مدیران کاربرد دارد.
  • با کمک این پکیج ها شما می توانید هر آنچه را که نیاز دارید به راحتی یاد بگیرید.
  • هزینه این محصولات نسبت به هزینه کلاس های حضوری کم تر است.
  • زمان بندی آموزشی در این پکیج ها منعطف است و شما می توانید بر اساس شرایط کاری یا وظایف روزانه ای که به عهده دارید آن ها را تنظیم کنید.

و در نهایت باید بگوییم که امروزه به دلیل پیشرفت اینترنت و تکنولوژی شما نمی توانید، بگویید که وقت کافی ندارم. همه ما می دانیم که مردم دنیا برای گذراندن زندگی و تأمین رفاه خود و خانواده شان دائماً در جنب و جوش هستند و همیشه کاری برای انجام دادن دارند اما این تفکر که بگوییم یادگیری زبان انگلیسی کار زمان بری است و روزانه به زمان زیادی احتیاج دارد هم درست نیست. شما باید زمانتان را مدیریت کنید و بفهمید که در کدام ساعت ها بیکارید و بهتر یاد می گیرید سپس با کمک کلاس های آنلاین و مجازی یادگیری زبان را شروع کنید. تکنیک های مختلفی برای آموزش زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان وجود دارد که بهترین های آن را به شما معرفی کردیم فقط باید پشتکار داشته باشید و تمرین روزانه را فراموش نکنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل اکسپت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله !