دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آزمون ها / دکتری /

اعلام شرایط پذیرش دکتری 97 دانشگاه علم و فرهنگ 

شنبه، 22 اردیبهشت 1397
کد خبر: 6397
ساعد نیوز: شرایط پذیرش در مقطع دکتری تخصصی دانشگاه علم و فرهنگ در سال تحصیلی 97-98 اعلام شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز بنابر اعلام دانشگاه علم و فرهنگ، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی پذیرش دانشجویان مقطع دکتری در این دانشگاه به شرح ذیل می باشد:

شرایط و ضوابط عمومی

1- دانشجویان این دانشگاه، در صورت تأمین اعتبار، از مزایای وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نیز از تسهیلات صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران (وام ازدواج و وام های عادی ضروری و اضطراری) برخوردار خواهند شد.

2- این دانشگاه هیچگونه تعهدی در قبال تأمین خوابگاه ندارد. اما تلاش خود را برای اسکان دانشجویان در خوابگاه‌های خصوصی معتبر و مورد تأیید خواهد داشت.

3- اعطای هر نوع مدرک تحصیلی منوط به گذراندن تمامی واحدهای مصوب درسی رشته تحصیلی، از جمله تصویب و دفاع از پایان‌نامه مربوط است.

4- در صورت ترک تحصیل، اخراج و یا انصراف از تحصیل، بدون عذر موجه به تشخیص دانشگاه، کل شهریه دوره تا زمان تحصیل دریافت خواهد شد.

5- از دانشجو همزمان با ثبت نام، ضمانت لازم برای تحصیل در طول مدت دوره آموزشی اخذ خواهد شد.

 شرایط و ضوابط اختصاصی

1- به منظور پاسداشت زحمات و خدمات ارزنده دانشمند جهادگر زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی بنیانگذار پژوهشگاه رویان، پذیرش در دوره روزانه رشته زیست‌شناسی جانوری- سلولی و تکوینی ، به طور مشترک با پژوهشگاه رویان و بدون اخذ شهریه صورت می‌پذیرد.

2- رتبه‌های اول آزمون دکتری سایر کد رشته‌های دانشگاه (برابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور)، که محل تحصیل خود را دانشگاه علم و فرهنگ انتخاب نمایند در صورت پذیرش نهایی از مزیت تحصیل رایگان بهره مند خواهند شد.

3- رتبه‌های دوم تا پانزدهم آزمون دکتری (برابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور)، طبق جدول زیر از تخفیف در شهریه برخوردار خواهند بود.

عنوان، کد رشته، ظرفیت پذیرش و تخفیف شهریه مقطع دکتری دانشگاه علم و فرهنگ در سال 1397

 

4- با عنایت به برگزاری رشته زیست‌شناسی جانوری- سلولی و تکوینی با همکاری پژوهشگاه رویان، و نظر به اهمیت طرح‌های پژوهشی این پژوهشگاه و لزوم بهره‌مندی از توانمندی‌های دانشجویان مستعد برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی بنیادی و کاربردی در عرصه سلولهای بنیادی، دارا بودن حداقل معدل کل 17 در مقطع کارشناسی ارشد برای داوطلبان رشته زیست‌شناسی جانوری- سلولی و تکوینی ضروری است. لذا خواهشمند است دانشجویانی که حدنصاب معدل را ندارند، از انتخاب این کد رشته و ارسال مدارک خودداری فرمایند.

5- دانشجویان دکتری به ازای انتشار یا ارائه هر مقاله متناسب با سطح علمی و میزان اعتبار مجله یا کنفرانس، براساس مصوبه شورای پژوهشی دانشگاه مستند به آیین‌نامه تشویق فعالیت‌های پژوهشی، از تخفیف در شهریه برخوردار خواهند شد.

6- دانش‌آموختگان مقطع دکتری، مشروط به احراز صلاحیت‌های لازم و نیاز واحدها، مؤسسات، پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های جهاد دانشگاهی، برابر مقررات و ضوابط مربوط؛ برای همکاری در طرح های علمی، پژوهشی و آموزشی معرفی خواهند شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل سابمیت مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟