دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / نظام وظیفه / اخبار /

اعزام ۷۰۰ مشمول خدمت سربازی از همدان به مراکز آموزش نظامی 

چهارشنبه، 24 آبان 1396
کد خبر: 617
ساعد نیوز: به گفته فرمانده انتظامی استان همدان،  به صورت میانگین هر دو ماه یک بار ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر از مشمولان استان همدان به مراکز آموزشی نظامی اعزام می‌شوند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به گفته فرمانده انتظامی استان همدان،  به صورت میانگین هر دو ماه یک بار ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر از مشمولان استان همدان به مراکز آموزشی نظامی اعزام می‌شوند.

سردار بخشعلی کامرانی‌صالح در حاشیه مراسم اعزام مشمولان استان همدان به خدمت سربازی، گفت: امروز قریب به ۶۰۰ نفر از مشمولان خدمت سربازی از آحاد شهرها و روستاهای استان را پذیرش کردیم و اعزام به ۱۴ نقطه مراکز آموزشی در کشور انجام شد.
وی با بیان اینکه هر دو ماه یک‌بار اعزام مشمولان در سطوح مختلف زیر دیپلم، دیپلم و بالاتر از دیپلم انجام می‌شود، گفت: به صورت میانگین هر دو ماه یک بار ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر از مشمولان استان همدان به مراکز آموزشی نظامی اعزام می‌شود.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: خدمت سربازی یکی از بهترین دوران‌ها برای جوانان است که با اشتیاق خود را برای اینکه زینت ایران اسلامی باشند آماده می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه مراکز آموزشی و نظامی امروزه به مراکز علمی و اعتقادی تبدیل شده است، افزود: سربازان امروز با ایمان و اعتقاد و دل‌های پاک در تأمین امنیت کشور تلاش می‌کنند.
سردار کامرانی‌صالح با بیان اینکه خانواده‌ها نگران وضعیت فرزندان خود در طول خدمت سربازی نباشند، تصریح کرد: اکنون شرایط به گونه‌ای است که سربازان هر لحظه که بخواهند می‌توانند از مراکز آموزشی با خانواده‌های خود در ارتباط باشند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل سابمیت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی