دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه /

آخرین مهلت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کنکور ارشد ۹۶ 

شنبه، 21 بهمن 1396
کد خبر: 2682
ساعد نیوز: فرصت انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت کدرشته های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۹۶ ساعت ۲۴ امشب ۲۱ بهمن پایان می یابد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، حسین توکلی - مشاور عالی سازمان سنجش افزود: مرحله دوم اعلام‌ ظرفیت‌ رشته‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۹۶ از سه شنبه ۱۷ بهمن آغاز شده است و تا امروز ۲۱ بهمن ماه تعداد ۲۸۶ نفر در این مرحله انتخاب رشته کرده اند.

وی افزود: ظرفیت‌ پذیرش‌ رشته‌های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت برخی از کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال‌ ۱۳۹۶ تعداد ۸۳۷ نفر است.

توکلی خاطرنشان کرد: این مرحله با توجه به تقاضای بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی غیرانتفاعی به منظور تکمیل ظرفیت اجرایی شده است و داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌اند، می توانند تا ساعت ۲۴ امروز شنبه ۲۱ بهمن با مراجعه به سایت سازمان سنجش، نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی یادآور شد: داوطلبان واجد شرایط می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته امتحانی خود، نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه از کدرشته‌های امتحانی مندرج در این اطلاعیه اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: گزینش‌ نهایی‌ در هر یک‌ از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ ۱ و ۲ آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۶ انجام‌ خواهد شد.

وی افزود: هر داوطلب‌ منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ کدرشته‌ تحصیلی‌ خواهد بود که‌ در آزمون کدرشته‌ امتحانی‌ مربوط شرکت‌ کرده‌ باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله !
سابمیت مقاله چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی