دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

آب پرتقال گیر سفید اسمگ مدل CJF01 

چهارشنبه، 06 تیر 1403
آب پرتقال گیر سفید اسمگ مدل CJF01 یکی از پرفروش‌ترین محصولات این برند است. این دستگاه با ویژگی‌های درخشان خود توانسته از رقبا پیشی بگیرد و در بازار لوازم خانگی، طرف‌داران زیادی دارد. برند اسمگ در تولید محصولات خود، هم به کیفیت و هم به زیبایی ظاهری اهمیت می‌دهد؛ چیزی که در این مدل آب مرکبات گیر هم دیده می‌شود.

در ادامه این مطلب، تصمیم داریم اطلاعات کامل و دقیقی در خصوص این دستگاه آب پرتقال گیر سفید اسمگ مدل CJF01 در اختیارتان قرار دهیم تا اگر قصد خرید دارید، با دید باز تصمیم بگیرید؛ پس حتما تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

مشخصات کلی آب پرتقال گیر سفید اسمگ

آب پرتقال گیر CJF01 اسمگ محصولی است که می‌توانید برای آب‌گیری پرتقال و سایر انواع مرکبات در ابعاد بزرگ و کوچک از آن استفاده کنید. اجازه دهید قبل از هر چیزی، با مشخصات کلی این محصول آشنا شویم.

موتور

یکی از مهم‌ترین مواردی که در خرید تمام محصولات آب مرکبات گیر مورد استفاده قرار می‌گیرد، موتور آن‌هاست. اگر این بخش از قدرت و عملکرد درستی برخوردار نباشد، دستگاه پس از مدت کوتاهی از کار می‌افتد.

در این محصول از برند اسمگ، یک موتور بسیار قدرتمند با توان 70 وات تعبیه شده است. این موتور بدون هیچ سروصدایی کار می‌کند و لرزش چندان محسوسی هم ندارد. مجهز شدن آن به سنسور خاموش شدن یکپارچه هم ویژگی مثبت دیگری است که امنیت و طول عمر دستگاه را بیشتر می‌کند.

جنس بدنه

برای ساخت فیلتر و مخزن فشاری آب پرتقال گیر سفید اسمگ از استیل ضد زنگ یا همان استنلس استیل استفاده شده است. این متریال، هم از مقاومت بالایی برخوردار است و هم کمترین میزان آلودگی و میکروب را به خود جذب می‌کند.

برای تولید بدنه دستگاه هم ترکیبی از آلومینیوم دایکاست و پلاستیک به کار رفته که هر دو مقاومت بالایی دارند و محصول را از هر گونه ضربه، خط و خش یا زنگ زدگی محافظت می‌کنند.

طراحی ظاهری

آب پرتقال گیر سفید اسمگ از نظر ظاهری، بسیار شیک و جذاب بوده و می‌تواند برای خرید جهیزیه هم انتخاب خوبی باشد. این محصول ابعاد جمع و جوری دارد و بسیار سبک است.

تمام اجزای این دستگاه، به آسانی از هم جدا می‌شوند و شما می‌توانید بعد از هر بار استفاده، قطعات آن را تمیز کنید. حتی امکان قرار دادن این قطعات داخل ماشین ظرفشویی هم وجود دارد و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

بررسی مزایا و معایب آب مرکبات گیر اسمگ مدل CJF01

تمام لوازم خانگی برقی از مزایا و معایب خاص خود برخوردارند و شما به‌عنوان خریدار باید بعد از بررسی آن‌ها، تصمیم بگیرید که آیا خریدشان به نفعتان است یا فقط پولتان را هدر می‌دهید. آب پرتقال گیر سفید اسمگ هم از همین قاعده پیروی می‌کند و برای این‌که به خرید بهتر شما کمک کنیم، در اینجا به نقاط ضعف و قدرت این محصول اشاره خواهیم کرد.

مزایا

این مرکبات گیر از نقاط قوت زیر برخوردار است:

  • از سیستم ضد چکه برخوردار است.

  • به درپوش محافظ گرد و غبار مجهز شده است.

  • در ساخت این دستگاه از مواد bpa یا همان بیسفنول که برای سلامتی مضر هستند، استفاده نمی‌شود.

  • پایه‌های آن به‌صورت ضد لرزش هستند.

  • حمل و جابجایی آن راحت است.

  • مصرف انرژی پایینی دارد.

  • امکان استفاده از آن برای تمام مرکبات با هر سایزی وجود دارد.

  • طول سیم برق آن 100 سانتی‌متر است که برای استفاده‌های خانگی کاملا مناسب به نظر می‌رسد.

معایب

بدیهی است که این محصول هم در کنار مزایای فراوان، از نقاط ضعفی برخوردار باشد. برخی از این نقاط ضعف این دستگاه عبارتند از:

  • این دستگاه فاقد تنظیم سرعت است.

  • چرخش دو طرفه ندارد.

  • هیچ نشانگری برای زمان روشن بودن دستگاه روی آن تعبیه نشده است.

البته این موارد، چندان هم روی عملکرد آب پرتقال گیر سفید اسمگ تاثیر منفی چندانی نمی‌گذارند و دلایلی نیستند که با استناد به آن‌ها، بتوان گفت ارزش خرید ندارد؛ بنابراین، با خیال راحت می‌توانید آن را سفارش داده و برای آبگیری مرکبات استفاده کنید.

نحوه عملکرد آب پرتقال گیر CJF01

کار کردن با این دستگاه به‌دلیل طراحی خاص و متفاوتی که دارد، بسیار راحت است. در اکثر مدل‌های دیگر آب مرکبات گیر، باید میوه‌های نصف شده را با اهرم فشار می‌دادید؛ اما در این دستگاه، فقط باید فشار کمی به مخروطی وارد کنید تا شروع به‌کار کرده و تا قطره آخر، میوه مورد نظر را آبگیری کند.

در حین کار کردن آب پرتقال گیر سفید اسمگ، تمام قطرات آبمیوه به لیوان یا ظرفی که زیر خروجی دستگاه قرار داده‌اید، هدایت می‌شود و هیچگونه ریخت‌وپاشی در محیط آشپزخانه به‌وجود نخواهد آمد.

طراحی این محصول به‌صورت آرگونومیک انجام شده و حتی در استفاده طولانی مدت هم دستتان خسته نمی‌شود. در پایان کار، فقط کافیست قطعات دستگاه را تمیز کنید و سیم آن را از طریق محفظه جمع‌آوری سیم، در قسمت زیرین دستگاه جمع کنید تا ظاهر آن مثل روز اول، بی‌نقص و ایده‌آل باشد. برای قیمت انواع دستگاه های آب پرتقال گیر اسمگ به این صفحه از نمایندگی اسمگ مراجعه کنید.

قیمت آب پرتقال گیر CJF01 اسمگ

قیمت محصولات برند ایتالیایی اسمگ، در مقایسه با برخی از برندهای دیگر کمی بیشتر است. این موضوع به بالاتر بودن کیفیت محصولات و همچنین استفاده از طراحی خلاقانه آن‌ها برمی‌گردد. در مورد آب پرتقال گیر سفید اسمگ هم همینطور است و شاید قیمت این محصول در مقایسه با آب مرکبات‌گیرهای دیگر بازار، به‌خصوص برندهای ایرانی بیشتر باشد.

با این وجود، اگر به کیفیت ساخت، طول عمر، نحوه عملکرد و سایر مشخصات این دستگاه دقت کنید، به روشنی متوجه می‌شوید که قیمت آن کاملا منصفانه است و ارزش خرید بالایی دارد. در این صورت شما فقط یک‌بار هزینه می‌کنید و تا سال‌ها از دستگاه خود استفاده خواهید کرد.

خرید آب پرتقال گیر سفید اسمگ مدل CJF01 با بهترین قیمت

در این مطلب سعی کردیم شما را با یکی از بهترین محصولات برند اسمگ، یعنی آب پرتقال گیر CJF01 آشنا کنیم. این محصول از کیفیت بالایی برخوردار است و طول عمر زیادی هم دارد؛ همچنین قیمت آن هم مثل دیگر محصولات برند اسمگ، کاملا منصفانه به نظر می‌رسد.

البته شما باید برای بهره‌مندی از امکانات این محصول، حتما به فروشگاه‌های معتبری مراجعه کنید که نماینده برند اسمگ در ایران هستند. در این صورت خیالتان از بابت اورجینال بودن محصولات و کیفیت آن‌ها راحت می‌شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی