دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

آبگوشت ایرانی سر سفره رونالدو ؛ جورجینا و سلیقه ایرانی پسندش +عکس 

شنبه، 21 مهر 1403
ساعدنیوز: تصویری از میز غذای ج-ورجینا همسر رونالدو را مشاهده می کنید که جورجینا در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، رودریگز در بوئنوس آیرس از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسیا به دنیا آمد. خانواده او، از جمله یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا، با بستگان پدری‌اش زندگی می‌کردند. زمانی که رودریگز یک ساله بود، مادرش تصمیم گرفت که می‌خواهد به اسپانیا بازگردد و خانواده آنها به شهر شمالی اسپانیا، خاکا در استان اوئسکا نقل مکان کردند. او یک خواهر ناتنی، پاتریشیا رودریگز که دختر پدرش از همسر اولش است، دارد.

رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید، جایی که او به عنوان فروشنده مشغول به کار بود، از سال 2016 با فوتبالیست پرتغالی در رابطه است. در نوامبر 2017، رودریگز یک دختر از رابطه با او به دنیا آورد. همچنین در آوریل 2022 دوقلوهای آنها به دنیا آمدند که تنها یکی از آنها سالم ماند. وی بارها به دلیل تسلط بسیار کم به زبان انگلیسی مورد انتقاد بسیاری از افراد قرار گرفته است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 21 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
صحبت های شنیدنی حاج آقا قرائتی : بعد از اکسیژن و غذا هیچ نیازی مثل همسر نیست!! همسر لباس است
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
نگاهی به کیک تولد محمد خاتمی رئیس جمهور سابق با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیک/ از بریدن کیک تا فوت کردن شمع توسط آقای سیاستمدار +عکس
صحبت های خنده دار حاج آقا قرائتی :پیغمبر به پسره گفت مادر پیرتو شوهر بده گفت نمیشه اون حتی نمیتونه راه بره و مادره زد تو سر پسرش که خفه شو تو بهتر میفهمی یا پیغمبر😂
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله
استایل فرانسوی ساناز سعیدی آرام سریال از سرنوشت ؛ کلاه کَج شیک با عینک گِرد هنری
مراحل سابمیت مقاله
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه