دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

ابتلای افراد به کرونا در گیلان بیشتر خوشه ای است 

سه شنبه، 31 تیر 1399
کد خبر: 91970
ساعد نیوز: معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان، ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا در استان را مسافر و افراد در تماس با مسافران دانست و تصریح کرد: ۷۰ درصد مبتلایان در سطح استان سکونت دارند و متاسفانه شاهد ابتلای خوشه ای به کرونا هستیم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، دکتر آبتین حیدرزاده با اشاره به روند افزایشی ابتلا به بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ نفر در سطح بیمارستان های استان بستری هستند و ۱۰ درصد این بیماران بدحال بوده و در ICU تحت تنفس مصنوعی قرار دارند.

وی میانگین ترخیصی روزانه بیماران کرونایی را ۵۰ نفر دانست و افزود: با توجه به بدحال شدن بیماران طی سه هفته گذشته، طول مدت بستری ها افزایش یافته است و لذا از هم استانی ها می خواهیم پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا در استان را مسافر و افراد در تماس با مسافران دانست و تصریح کرد: ۷۰ درصد مبتلایان در سطح استان سکونت دارند و متاسفانه شاهد ابتلای خوشه ای به کرونا هستیم، یعنی افرادی که مبتلا شده اند در یک مراسم یا تجمع با هم حضور داشتند و یا یکی از اعضای خانواده کرونا گرفته و سایر اعضا منتقل کرده است.

حیدرزاده، با تاکید بر لزوم فاصله ۱.۸ تا دو متر افراد از یکدیگر در فضای خارج از خانه، گفت: نوع انتقال ویروس کرونا در استان گیلان بیشتر از طریق تجمعات و میهمانی ها بوده است.

وی با بیان اینکه خارج از فضای منزل حتما ماسک استفاده شود، اضافه کردک مردم در دورهمی های دوستانه و میهمانی و ساحل و پاساژ و.. شرکت نکنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله !