پاک کردن ریمل ضدآب با چند ترفند ساده

  یکشنبه، 09 اردیبهشت 1403   زمان مطالعه 3 دقیقه
پاک کردن ریمل ضدآب با چند ترفند ساده
پاک کردن ریمل ضدآب یکی از کارهایی است که شاید به‌سادگی انجام نشود. پاک‌کردن ریمل ضدآب چند روش مخصوص درعین‌حال ساده و سریع دارد که به مژه‌های شما آسیب نمی‌رساند و بهتر است قبل از حذف‌کردن آن از کیف لوازم آرایشی خود این راه‌ها را تست کنید. همراه ساعد نیوز باشید.

شاید استفاده از ریمل‌های ضدآب یکی بهترین موارد هنگام مواجه با آب و رفتن به مناطق گرم و مرطوب باشد اما به همان اندازه ممکن است برایتان دردسر درست کند!

روش‌های پاک کردن ریمل ضدآب


اطراف چشم از نقاط بسیار حساس هستند که ممکن است در اثر استفاده از مواد پاک‌کننده با ورود مواد شیمیایی به داخل چشم آسیب ببیند؛ بنابراین مهم است که چه روشی برای پاک‌کردن آرایش چشم به‌ویژه ضدآب انتخاب می‌کنید.

محلول پاک‌کننده آرایش چشم دوفاز


ازآنجایی‌که هر پاک‌کننده‌ای قدرت پاک‌کردن این ریمل‌ها را ندارد، بنابراین باید به سراغ پاک‌کننده‌هایی بروید که مخصوص چشم طراحی شده‌اند.

برای استفاده از این محصولات کافی است در ابتدا محصول را به‌خوبی تکان داده و سپس پس از آن یک پد آرایشی را به پاک‌کننده آرایش چشم آغشته نموده و پس از چند ثانیه بر روی چشم نگه‌داشتن، با حرکت آهسته روی پلک و مژه‌ها حرکت نمایید. در صورت لازم بودن این کار را با استفاده از پدهای جدید، چند بار تکرار کنید.

دوفاز

روغن‌های طبیعی


گاهی اوقات لازم نیست برای پاک کردن ریمل ضدآب از راه‌های پیچیده استفاده کنید. در این شرایط می‌توانید از روغن‌های در دسترس مثل زیتون، نارگیل و سایر روغن‌ها استفاده کنید. این روغن‌ها دارای نوعی پاک‌کنندگی طبیعی در فرمولاسیون خود بوده که بدون استفاده از مواد شیمیایی یا ترکیبات مضر، آرایش شما را پاک می‌کنند.

برای استفاده از روغن‌زیتون جهت پاک نمودن آرایش چشم کافی است یک پد پاک‌کننده آرایشی را به مقداری روغن‌زیتون آغشته کرده و آن را چند ثانیه روی پلک خود نگه دارید، سپس به‌آرامی مژه‌های خود را پاک‌کرده و در نهایت صورت خود را با آب ولرم شسته تا روغن‌های اضافی از آن‌ها پاک شود.

نکته مهمی که هنگام پاک کردن ریمل ضدآب باید به آن توجه کنید آن است که این پدهای آرایشی را برای مدت زمانی روی پلک‌های خود نگه دارید تا محلول به‌خوبی به خورد مژه‌هایتان برود.

شامپو بچه یک پاک‌کننده عالی برای ریمل‌های ضدآب


ازآنجایی‌که شامپو بچه فاقد سولفات و همچنین دارای فرمولاسیون بسیار ملایمی برای نوزادان است باعث می‌شود استفاده از آن برای ناحیه دور چشم کاملاً بی‌خطر باشد. تنها کافی است چند دقیقه چشم‌های خود را با شامپو بشویید.

پاک کردن آرایش

نکات مهم پاک کردن ریمل ضد آب خوب

  • لازم است بدانید هنگام پاک کردن ریمل، پد آرایش پاک‌کن را بر روی چشمتان قرار داده و کمی فشار دهید. توجه داشته باشید که هرگز پد آرایشی را به‌شدت روی پلک خود قرار ندهید. پوست اطراف چشم بسیار حساس بوده و فشار بیش از حد نه فقط به پاک‌شدن ریمل کمکی نمی‌کند؛ بلکه سبب تحریک چشم، التهاب و ایجاد چروک پوستی می‌شود.

  • یکی از کارهای اشتباهی که بسیاری از خانم‌ها هنگام پاک کردن ریمل ضدآب انجام می‌دهند آن است که با ناخن ریمل‌ها را از روی مژه‌ها خود می‌کنند. اما هرگز ریمل را با انگشت خود از مژه جدا نکنید، این کار سبب کنده‌شدن مژه‌ها می‌شود.

  • برای پاک کردن ریمل ضدآب از آرایش پاک‌کن‌های ملایم و مخصوص چشم استفاده نمایید.

  • به‌جای پنبه از پد پنبه‌ای استفاده کرده؛ زیرا الیاف پنبه به‌راحتی جدا می‌شوند و به مژه می‌چسبند و اگر بخواهید آن‌ها را از روی مژه‌های خود جدا کنید، باعث کنده‌شدن مژه‌هایتان می‌شود.

  • برای پاک‌کردن چشم و ریمل ضدآب از مصرف دستمال مرطوب‌های معطر و سایر پاک‌کننده‌های آرایشی که حاوی ترکیبات خشک‌کننده نظیر الکل و مواد معطر هستند خودداری کنید.

  • پد پنبه‌ای را به پاک‌کننده آغشته نموده، سپس آن را به مدت 30 الی 45 ثانیه روی چشمان خود قرار دهید. این کار سبب ازبین‌رفتن رنگ و پلیمر ریمل ضدآب شده و به‌راحتی پاک می‌شود.

  • برای پاک کردن ریمل ضدآب به‌هیچ‌عنوان از پاک‌کننده صورت استفاده نکنید، پاک‌کننده‌های معمولی برای چشم بسیار خشن هستند.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (55 نظر) نگاهی به دکوراسیون شیک و اروپایی مراسم سومین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با رونمایی از تم آبی رنگِ خاصِ جشن+عکس/ مثل همیشه متین و باوقار (36 نظر) (فیلم) شهید امیرعبداللهیان: به ظریف خداقوت می‌گویم، از او آموختم / نیمه شب از او پیامک و ایمیل دریافت می‌کردیم (35 نظر) آشپزی سرصبحی مینا مختاری همسر کدبانو و شیک بهرام رادان/ ماشاءالله با یه بچه کوچیک غذاهای جورباجور هم میپزه+عکس (22 نظر) دورهمی خانوادگی علی دایی در خانه ابدی پدرش +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (20 نظر) (عکس) ماشین های شیک و باکلاس سهیلا منصوریان، بانوی قهرمان ووشو و دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2024👌 (20 نظر) بازیگر زنِ جوانِ سینما: من نماز خوندن رو از شهاب حسینی یاد گرفتم+ویدیو (20 نظر) ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه (20 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی پسر حامد آهنگی برای تولد 10 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (16 نظر) کیک تولد باکلاس و 2 بعدی احسان علیخانی برای تولد 37 سالگیش/ مبارکا باشه+ عکس (14 نظر) سفره غذای پر خرج و رنگین و دورهمی صمیمی بازیگران در یک مهمانی چرب و چیلی به سبک مایه دارهای عربستان+عکس (14 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) خلاقیت خنده دار پدر ایرانی با پارک زانتیا وسط پذیرایی خانه اش حماسه ساز شد+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت🤣 (14 نظر) حضور نرگس محمدی در جشن تولد جاریِ قدبلند و آب زیرِ کاهَش+عکس/ لوکیشن مراسمش حرف نداره😍 (13 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (13 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایت رهبر معظم انقلاب از روزی که قصاص شد
لیست کاملی از بازیگران معروفی که از همسرانشان طلاق گرفتند/ از مهدی پاکدل تا پژمان بازغی و رامبد جوان+عکس
محمد فاضلی سکوت را شکست؛ من رفتنی‌ام، ایران تو بمان
حمله عجیب همراه بیمار داغ دیده به دماغ تکنسین اورژانس/ وقتی موقع رفتن به سرکار شانستو با خودت نمیبری😂
داغ داغ/ قیمت همستر کامبت در صرافی kucoin اعلام شد/ بنظرتون کوبیدن رو شکم همستر اینقدری ارزش داره؟
لیست کامل پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران در یک ماه اخیر/ از تمساح خونی جواد عزتی تا مست عشق و سال گربه+عکس
فراری دادن جوانان از سواحل با موسیقی کلاسیک!
دانشجویان چفیه پوش دانشگاه استنفورد آمریکا با بر دست گرفتن پرچم‌های فلسطین از مردم مظلوم غزه حمایت کردند
برگزاری نخستین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان
کارگردان مستندهای انتخاباتی نامزدها چه کسانی هستند؟
آرزوی شهادت یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری در حواشی داغ امروز پنجشنبه 31 خرداد 1403
واکنش علی مطهری به تنش در میزگرد مسعود پزشکیان / با اینکه دوست ماست اما مقصر است!
گفت‌وگوی جالب با مادر رهبر انقلاب درباره رهبری و حضرت امام؛ از ایام زندانی بودن هر سه پسرشان تا جمله "تو یوسف میشوی" امام خمینی به رهبر
زندگی جوان ترین کاندیدای ریاست جمهوری زیر ذره بین؛ از همسر جراح تا ماشین سوزوکی و خانه ای در میدان شهدا
تبلیغ حجاب با این همه ناز و عشوه؟! / خانم رنگی رنگی شما هم مسئولی!