دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

آدمخوار فراری دستگیر شد/ او دوستش را در جنگل خورد 

یکشنبه، 27 اسفند 1402
کد خبر: 380347
ساعدنیوز: مرد روسی که در جریان سفر به دل جنگل و تمام شدن مواد غذایی، یکی از دوستانش را کشته و خورده بود، بعد از 10 سال فرار دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری آنلاین، در تابستان 2012، الکسی گورولنکو، 46 ساله، به همراه 3نفر از دوستانش به نام‌های ویکتور کوماروف، آندری کوروچکین و عبدالله اف برای یک سفر ماهیگیری به جنگلی انبوه در سیبری رفتند. اما این سفر آنطور که تصور می‌کردند پیش نرفت و به دلیل پرت شدن خودرویشان به رودخانه، در جنگل سرگردان شدند.

آنها با اندک آذوقه‌ای که داشند در جنگل به راه افتادند تا اینکه هر چه داشتند تمام شد و در این زمان بود که ناگهان یکی از آنها به نام ویکتور کوماروف ناپدید شد. 3 نفر باقی‌مانده به راهشان ادامه دادند تا اینکه چند روز بعد، الکسی تصمیم هولناکی گرفت. او به دوست دوران کودکی‌اش یعنی آندره حمله کرد و او را به قتل رساند و جسدش را تکه‌ تکه کرد و به همراه عبدالله اف وی را خوردند.

بعد از این اقدام آنها توانستند خود را نجات دهند و از جنگل بیرون بیایند.

اما مدتی که از ناپدید شدن آندری گذشت، خانواده‌اش برای پیدا کردنش به پلیس مراجعه کردند و تحقیقات برای یافتن سرنوشت او آغاز شد. ماموران به سراغ دوستان آندری که با وی در جنگل بودند رفتند و آنها در ابتدا وانمود کردند که از او خبری ندارند، اما بلاخره در بازجویی‌های پلیسی لب به اعتراف گشودند.

عبدالله‌اف به پلیس گفت که یکی از دستانشان به نام ویکتور در میان درختان گم شد و او و الکسی برای فرار از گرسنگی آندره را خوردند.

الکسی نیز اعتراف کرد که آندری را به قتل رسانده و بعد او را خورده است. با این اعترافات، از آنجا که در قوانین روسیه قانونی علیه آدمخواری وجود ندارد، عبدالله‌اف مجازات نشد اما الکسی در سال 2014 محاکمه و به 12 سال زندان محکوم شد.

با این حال وی در آخرین جلسه دادگاه حاضر نشد و فرار کرد. الکسی از آن زمان تحت تعقیب بود تا اینکه سرانجام بعد از 10 سال، کاراگاهان بخش جستجوی سرویس فدرال روسیه در منطقه ساراتوف، در یک عملیاتی برنامه ریزی شده، زمانی که الکسی می‌خواست با یکی از اقوام خود در روستای ارمیوکا ملاقات کند، او را دستگیر کردند.
اکنون الکسی در زندان به سر می‌برد و در انتظار محاکمه به سر می‌برد.


5 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دستبندهای اسپرت دخترانه ؛ دختر خانم های جوان برای انتخاب دستبند ببینند
نگاهی به کیک تولد با تم حیواناتِ ساتین پسر نازِ شیلا خداداد+عکس/ لوکیشن مراسم خونه پر زرق و برق و لاکچری شونه😍
(فیلم) چرا قاضی زاده هاشمی سه سال پیش سفره را روی فرش تکاند؟ / به من حتی پیشنهاد بازیگری داده شد!
(عکس) تصویر دیده نشده از مسعود پزشکیان در کنار شهیدی که پیکر پاکش به دریا پیوست ...
ترجمه تخصصی متن
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از آلمانی حرف زدن علی دایی بعد از درخشش در یک بازی با لباس هرتا برلین / چقد آدم حسابی هستی تو مرد ...
تمرینات سخت ورزشی ابریشم ارجمندخواه دختر وزنه بردار ایرانی/هزار ماشالله شیر زن ایرانی +فیلم
چشمان پر از اشک، تسبیح در دست و ذکر خدا تنها دل مشغولیِ مادر سیدابراهیم رئیسی با گذشت نزدیک به 40 روز از فراق فرزند شهیدش +عکس
از حضور عروس و دامادها تا یک قَرنی‌ها پای صندوق رای! + فیلم و عکس
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍