دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / جذب هیئت علمی / وزارت علوم /

اعطای تسهیلات بن کتاب به دانشجویان و اعضای هیات علمی پیام نور 

پنجشنبه، 25 دی 1399
کد خبر: 129567
ساعد نیوز:معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور از اعطای تسهیلات بن کتاب به دانشجویان و اعضای هیات علمی این دانشگاه خبرداد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مهر، محمد هادی امین ناجی گفت : نخستین دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران با شرکت ناشران خارجی و داخلی سراسر کشور از یکم لغایت ششم بهمن ماه به صورت مجازی از طریق سامانه www.tehranbookfair.ir برگزار و خرید کتاب از ناشران به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه (ketab.ir) صورت می گیرد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور افزود: سقف یارانۀ اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان ۲۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۶۰ درصد، معادل ۱۲۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان است و ۴۰ درصد، معادل ۸۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

وی تصریح کرد: سقف یارانۀ اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۴۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۵۰ درصد، معادل ۲۰۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۵۰ درصد، معادل ۲۰۰ هزار تومان نیز برعهدۀ معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور خاطر نشان کرد: یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) به صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص می یابد، لذا برای ثبت نام نیاز به واریز وجه نیست و سهم خریدار از یارانۀ اعتبار خرید کتاب هنگام خرید کتاب محاسبه و کسر می شود.

وی افزود: هر کد ملی تنها یکبار مجاز به دریافت یارانۀ خرید کتاب (بن کتاب) است و با توجه به بودجۀ اختصاص یافته و سقف اعتباری تعیین شده برای هراستان، اولویت ثبت نام با متقاضیانی است که زودتر ثبت نام کرده اند. بدیهی است پس از تکمیل ظرفیت و اعتبار استان، امکان ثبت نام متقاضیان جدید نخواهد بود.

علاقه مندان برای اطلاع از نحوه ثبت نام ناشران، بن نمایشگاه، سرویس های ارسال کتاب و سامانه فروش کتاب می توانند با سامانه پاسخگویی نمایشگاه مجازی کتاب به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل اکسپت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI