دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

افتتاح و بهره برداری از پروژه های بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی شوشتر 

یکشنبه، 15 مهر 1403
کد خبر: 411742
ساعدنیوز: به منظور توسعه و ارتقاء سطح سلامت 8 پروژه بهداشتی و درمانی با حضور دکترسیدعلی مرد رئیس دانشکده علوم پزشکی و معاونین، حجت الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند، دکتر سیدموسوی فرماندار، حجت الاسلام حبیب پور امام جمعه معزز و سایر مسئولان محلی افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ما از شوشتر؛ دکتر سیدعلی مرد اظهار کرد: پانسیون الزهرا(س) بیمارستان الهادی(ع) با زیربنای 510 متر مربع به علاوه 430متر محوطه سازی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. این پروژه با هدف بهبود شرایط کاری و رفاهی کادر درمان راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر افزود: پایگاه سلامت شهید نورمحمدی با زیربنای 225 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل طرح تفاهم‌نامه 2 هزار واحد بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دیگر پروژه های افتتاح شده است. این پایگاه نیز جمعیتی بالغ بر 5607 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد که خدمات بهداشتی و درمانی مختلفی را به ساکنان منطقه ارائه می‌دهد.

وی اذعان داشت: پروژه دیگر زیست پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهید شرافت؛ با زیربنای 413 متر مربع و اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون تومان که از محل طرح تفاهم‌نامه 2هزار واحد بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأمین شده، این مرکز هم چنین جمعیتی بالغ بر 19600 نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد و خدمات جامع بهداشتی و درمانی را به ساکنان شهری و روستایی منطقه ارائه می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: زنجیره سرد با زیربنای 220 مترمربع، آزمایشگاه آب شناسی با زیربنای 115متر مربع و هم چنین آزمایشگاه مرجع شبکه آزمایشگاهی معاونت بهداشت(آزمایشگاه مولکولی) با زیربنای 110متر مربع و اعتباراتی بالغ بر 4میلیارد تومان از محل تفاهم نامه 2هزار واحد بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مهم ترین پروژه هایی بودند که امروز با حضور مسئولین محترم افتتاح شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به پروژه خانه بهداشت هیلدا (خرمن خاک) با مساحت 240مترمربع که در هفته دولت افتتاح شد گفت: خانه بهداشت یحموره با مساحت 150مترمربع هم از پروژه هایی است که در هفته آینده افتتاح خواهد شد. که اعتبار این دو پروژه سه میلیارد و 800 میلیون تومان از محل طرح ملی محرومیت زدایی می باشد.

دکتر مرد در پایان ضمن تشکر از مسئولینی که در تکمیل و افتتاح پروژه ها یاری رساندند یادآور شد: این پروژه‌ها با هدف ارتقاء سطح سلامت و بهبود کیفیت زندگی ساکنان مناطق مختلف به بهره‌برداری رسید و نقش مهمی در توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی شهرستان ایفا خواهند کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 15 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تله‌کابین سواری بامزه سهیلا منصوریان، قهرمان ووشو با دست شکسته/ پند اخلاقی سهیلا منصوریان: از تک‌تکِ لحظات زندگیتون لذت ببرید+ عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
گریم و استایل بسیار شیک و البته متفاوت عمو پورنگ برای نقش خاله الهه/ خانوم بودن هم بهش میاد، مگه نه؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
علیرضا بیرانوند: توی شهر خرم آباد برای چند تا خانواده خونه گرفتم با رهن کامل و سندشون پیش خودمه؛ هر سری که میرم اضافه تر میشن+ویدیو
فرزاد حسنی : درود به سردار سلیمانی ، به همه نشون دادی مَرده و قولش خیلی مَردی
(ویدئو) رونمایی نفیسه روشن از گربه کیوتش که رنگ چشماش یکیش آبیه یکیش خردلی/ یعنی خوشگل‌تر و خاص‌تر از این گربه وجود داره؟
مراحل سابمیت مقاله
ویدیو/ رونمایی از همسر ایده‌آل مجید واشقانی توسط حامد آهنگی/ مجیده خانم با موی بلوند روسی+ عکس