دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

افزایش بهای نفت خام در بازار‌های جهانی 

سه شنبه، 16 فروردین 1401
کد خبر: 199210
ساعد نیوز: ادامه تنش‌های سیاسی میان روسیه و اوکراین سرمایه گذاران را بیش از پیش نسبت به آینده بازار عرضه نگران کرده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ادامه تنش میان روسیه و اوکراین به ویژه افزایش تلفات غیرنظامیان و تصمیم کشور های غربی برای افزایش فشار بر روسیه و تشدید تحریم های اقتصادی موجب شد امروز در معاملات بازار های جهانی بهای نفت بیش از ۳ درصد افزایش داشته باشد.

بر این اساس، بهای نفت خام برنت دریای شمال امروز با ۳ درصد افزایش به ۱۰۷ دلار و ۵۳ سنت در هر بشکه رسید. نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت آمریکا نیز با ۴ درصد افزایش، ۱۰۳ دلار و ۲۸ سنت در هر بشکه داد و ستد شد.

اولاف شولتز، صدر اعظم آلمان روز گذشته گفت: ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و حامیانش باید عواقب رویداد های بوچا و کشتار غیرنظامیان را پرداخت کنند.

او گفت که کشور های غربی بر سر تحریم های بیشتر اقتصادی علیه مسکو همگی به نتیجه ای واحد رسیده اند و می دانند که تنها راه در حال حاضر گرفتار کردن مسکو در بحران های اقتصادی بی سابقه است.

امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه نیز پیشنهاد داد تحریم نفت و زغال سنگ روسیه در دستور کار کشور های غربی قرار گیرد ضمن اینکه تاکید کرد: فرانسه هیچ شکی ندارد که روسیه در اوکراین مرتکب جنایات جنگی شده است.

از زمان آغاز تنش های سیاسی و نظامی میان روسیه و اوکراین اعمال تحریم های مختلف اقتصادی علیه مسکو نگرانی ها در مورد آینده بازار انرژی به ویژه در اروپا را افزایش داده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل سابمیت مقاله
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی