دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

افزایش میل جنسی با قطره گل سرخ 

پنجشنبه، 15 دی 1401
قطره گل سرخ یک داروی افزایش دهنده میل جنسی و برطرف کننده افسردگی است که در طب سنتی ایران به فراوانی از آن استفاده می شود. این دارو با کاهش میزان استرس و اضطراب می تواند میل جنسی را در زنان و مردان افزایش دهد.

افسردگی از شایع ترین اختلالات روانپزشکی با شیوع ۲۰-۱۵ درصد است که می تواند موجب افت عملکرد فرد در زمینه های مختلف شخصی و اجتماعی و عدم احساس لذت و ایجاد فشار عاطفی می شود.گل سرخ احتمالاً اولین گلی است که در ایران در قرن دهم میلادی از آن اسانس با روش تقطیر به دست آمد. گل سرخ از دیرباز در متون طب ایرانی به عنوان نشاط افزا، ضدافسردگی و ضداضطراب و در آروماتراپی به عنوان یک ضدافسردگی ملایم اما قدرتمند، افزاینده میل جنسی در زنان و مردان و یک اسانس عالی در مراقبت از پوست مطرح بوده است. اسانس گل سرخ به علت دارابودن ویژگی های بسیار مطلوب؛ موجب ایجاد آرامش دلخواهی می شود. همچنین مشخص شده که اسانس گل سرخ دارای اثر محرک روی مغز انسان است.

قطره خوراکی گل سرخ Rose Oral Drop

یکی از بهترین و طبیعی ترین ( 100% گیاهی ) داروهای موجود در زمینه افسردگی و افزایش تمایلات جنسی که مورد مصرف قرار میگیرد .گل سرخ از قدیم الایام در طب های سنتی مورد استفاده قرار میگرفت و به عنوان دارویی برای درمان افسردگی و درمان سرد مزاجی یا افزایش میل جنسی در هر دو جنس مونث و مذکر به کار گرفته میشدگل سرخ با تاثیرات مثبتی که بر روی مغز میگذارد باعث ایجاد آرامش در فرد بیمار میشود .محققین نتیجه گرفتند از آنجا که اثر ضدافسردگی قطره گل سرخ همانند آمفتامین به صورت حاد و با فاصله کم ظاهر شد.احتمالاً این تاثیر ناشی از تغییر آزادسازی نورآمین های پیش سیناپسی(presynaptic) میباشد. البته باید در نظر داشت که سازوکار احتمالی تاثیر دارو در حیوانات ضرورتاً همانی نیست که در مورد افسردگی انسان وجود دارد.

فواید افشره گل سرخ برای تقویت قوای جنسی زنان و مردان

از آنجایی که گل سرخ به عنوان یک داروی ضد اضطراب عمل می کند، می تواند تا حد زیادی به رفع اختلال در عملکرد جنسی مرتبط با استرس کمک کند. مشخص شده است که اسانس گل محمدی با ایجاد تعادل در هورمون های جنسی، میل جنسی را افزایش می دهد. برای این منظور، باید دو قطره اسانس گل محمدی را در ناحیه گردن مالش داده و یا در اتاق خواب پخش کنید. تحقیقات مشخص کرده است که این قطره می تواند میزان ترشح هورمون تستوسترون در مردان را نیز افزایش دهد. همانطور که مطلع هستید، این هورمون می تواند باعث تقویت میل جنسی در مردان شود. این محصول به طور خاص برای زوجینی توصیه می شود که از مشکلاتی مثل سرد مزاجی و افسردگی رنج می برند.

نکاتی در خصوص مصرف قطره گل سرخ

  • این قطره را دو مرتبه در روز و هر مرتبه 15 قطره همراه با آب مصرف شود.
  • پس از هر بار استفاده، درب آن را محکم ببندید و به دور از نور و در دمای 15 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • این دارو جهت تشخیص، درمان یا پیشگیری از بروز بیماری نیست
  • مصرف آن در کودکان و زنان باردار توصیه نمی شود
  • این دارو را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری