دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

افزایش قدرت خرید بازنشستگان با اجرای "طرح‌ یاری" 

دوشنبه، 03 مرداد 1401
کد خبر: 215298
ساعد نیوز: مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به طرح‌های این مجموعه جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان گفت: "طرح یاری" با همین هدف و به صورت تخفیفی و اقساطی برای بازنشستگان اجرا می‌شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از تسنیم، محمود مرتضایی فرد در هفدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و در آیین تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی که صبح امروز در سالن مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، با اشاره به برگزاری این همایش پس از دو سال وقفه اظهار کرد: البته در این دو سال نیز این همایش به صورت مجازی برگزار شد اما به دلیل عدم حضور بازنشستگان حال و هوای امروز را نداشت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های ورزشی ویژه بازنشستگان افزود: در ایام دهه ولایت نیز این جشنواره با حضور 4 هزار نفر از بازنشستگان در هشت رشته در مجموعه های ورزشی و خانه های امید در سطح استان های مختلف برگزار شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین به برگزاری پیاده روی بازنشستگان در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: در این پیاده روی که به صورت سراسری در سطح کشور برگزار شد جوایز بازنشستگان برگزیده نیز اهدا شد.

مرتضایی فرد به مسئولیت اجتماعی این صندوق اشاره کرد و گفت: در این صندوق این مسئله به یک اصل اساسی تبدیل شده و همه مدیران و معاونین بخشی از انرژی خود را در این مسیر هدایت می کنند و علاوه بر پرداخت حقوق به مسئولیت اجتماعی خود نیز توجه می کنند.

وی با اشاره به برگزاری طرح های حمایتی این صندوق گفت: طرح هایی از جمله "طرح یاری" جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت بازنشستگان اجرا شده که در این طرح مبلغی در حقوق بازنشستگان شارژ شده و آنها می توانند با مراجعه به فروشگاه های مورد نظر کالاهای مورد نیاز خود را به صورت تخفیفی و اقساطی خریداری کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)