دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

آگاه و مفید در جایگاه برتر «لیگ بورس‌های فیاس» قرار گرفتند 

پنجشنبه، 18 آذر 1400
کد خبر: 182088
ساعدنیوز: لیگ بورس‌های اروپایی-آسیایی فیاس که هر ساله برترین‌ کارگزاری‌های کشورهای اروپایی و آسیایی را انتخاب می‌کند، امسال نیز دو کارگزاری بزرگ کشور -آگاه و مفید- را به عنوان برترین‌ کارگزاری ها معرفی کرد. 

لیگ بورس های اروپایی-آسیایی فیاس که هر ساله برترین کارگزاری های کشورهای اروپایی و آسیایی را انتخاب می کند، امسال نیز دو کارگزاری بزرگ کشور -آگاه و مفید- را به عنوان برترین کارگزاری ها معرفی کرد.

فیاس (فدراسیون بورس های اروپایی و آسیایی) هر ساله بر اساس معیارها و استانداردهای جهانی کارگزاری های کشورهای اروپایی و آسیایی را رتبه بندی می کند. این فدراسیون با هماهنگی سازمان بورس و اوراق بهادار کشورها، اقدام به رتبه بندی کارگزاری های برتر بر اساس حجم معاملات، ارزش معاملات و سهم از بازار در قالب یک مسابقه ی بین المللی می کند که امسال نیز مانند سال های گذشته دو کارگزاری آگاه و مفید توانستند رتبه های برتر این لیگ را به دست آورند.

گفتنی است، فدراسیون بورس های اروپایی و آسیایی (FEAS) هر ساله رقابتی را با عنوان «لیگ قهرمانان فدراسیون بورس های اروپایی و آسیایی» برگزار مي كند که طی آن با بررسی عملکرد فعالان بازار سرمایه در کشورهای عضو، برگزیدگان را در دو بخش «بازار سهام» و «بازار بدهی» در قالب نشان های طلا، نقره و برنز اعلام می کند.

در لیگ امسال 50 کارگزاری بورسی از 15 کشور دنیا - ارمنستان، اردن، قزاقستان، یونان، بلاروس، کویت، رومانی، قبرس، سوریه، مصر، ایران، عراق، عمان، فلسطین و ازبکستان- با یکدیگر به رقابت پرداختند که با توجه به همه گیری ویروس کووید 19، مراسم اعطای جوایز و کنفرانس سالانه برگزار نخواهد شد.

فدراسیون بورس های اوراق بهادار اروپایی-آسیایی پس از فدراسیون جهانی بورس ها به عنوان بزرگترین فدراسیون در زمینه اوراق بهادار به شمار می آید و در حال حاضر 19 عضو اصلی، 7 عضو وابسته، 7 عضو ناظر و 4 عضو همکار از 15 کشور در این فدراسیون حضور دارند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC