دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی /

اگه چاقی دوای دردت پیش منه! نکات طلایی برای انتخاب مناسب ترین شومیز برای افراد چاق+عکس 

چهارشنبه، 07 شهریور 1403
ساعد نیوز:یکی از چیزهایی که افراد چاق و شکم‌دار همیشه با آن چالش دارند، انتخاب لباس مناسب است. متاسفانه آن‌ها فکر می‌کنند که به‌خاطر سایز بزرگ بدن خود، هیچ وقت نمی‌توانند خوش‌پوش باشند. اما این تفکر کاملا غلط است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز، آن‌ها فقط با رعایت یک سری نکات پیش‌ پا افتاده می‌توانند استایل شخصی خود را بسازند و با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جامعه حضور پیدا کنند. شومیز در واقع یک پوشش بالاتنه رایج و شیک برای استفاده روزمره، حضور در مهمانی و قرارهای دوستانه است که اگر در انتخاب مدل و رنگ آن دقت کنید، گزینه مناسبی برای لاغر نشان‌دادن شما خواهد بود. در این مقاله قرار است چند مدل شومیز برای افراد چاق را معرفی کنیم. پس همراهمان بمانید.

جدیدترین مدل شومیز برای افراد چاق

وقتی افراد چاق و دارای اضافه‌وزن، فرم بدن خود را بشناسند، مراحل انتخاب پوشش را راحت‌تر پشت سر می‌گذارند. توجه به فرم بدن به شما کمک می‌کند تا به مدل یقه، آستین، قد شومیز و سایر ویژگی‌های این لباس بیشتر دقت کنید. جدیدترین انواع مدل شومیز برای افراد شکم دار عبارت‌اند از:

شومیز کیمونو

این مدل‌ها که آستین‌های آزاد و گشادی دارند، انتخاب هوشمندانه‌ای برای افراد دارای بازوهای درشتند. شومیزهای کیمونو برای فصول گرم سال به‌منظور استفاده در استایل روزمره، مهمانی‌های دوستانه و مراسم مشابه بسیار مناسب هستند. تنوع در طرح و رنگ این مدل شومیز برای افراد چاق در بازار، هر سلیقه‌ای را راضی نگه خواهد داشت.

شومیز امپایر

شومیز امپایر که به‌خاطر مدل دوخت و برش زیر سینه، خط کمر را بالاتر از آنچه که است نشان می‌دهد، مورد توجه افراد چاق و شکم‌دار قرار می‌گیرد. برخلاف لباس‌های کلوش که افراد دارای اضافه‌وزن را چاق‌تر از آنچه که هستند نشان می‌دهند، مدل امپایر توجه دیگران را به قسمت بالاتنه جلب می‌کند. چون از سرشانه تا زیر سینه متناسب است و بعد از آن به‌اندازه یک چین‌کش شدن معمولی گشاد می‌شود.

مدل شومیز مجلسی برای افراد شکم دار

فرق نمی‌کند مهمانی یا دورهمی موردنظر شما رسمی باشد یا غیررسمی، در هر صورت خرید شومیز مجلسی بهترین انتخاب برای افراد شکم‌دار خواهد بود. این روزها آن‌قدر تنوع مدل شومیز مناسب افراد چاق زیاد شده است که آن‌ها متناسب با موقعیت و سلیقه خود می‌توانند گزینه‌های انتخابی متعددی داشته باشند.

شومیز با یقه هفت

اگر علاقمند به سبک لباس‌های کلاسیک هستید، این مدل شومیز برای افراد چاق نظر شما را به‌خود جلب می‌کند. معمولا مدل‌های یقه هفت به‌خاطر کشیده‌تر نشان دادن گردن، باعث می‌شوند تا افراد لاغرتر به‌نظر برسند. شومیز یقه هفت در دو مدل جلو بسته و جلو دکمه در بازار موجود است که شما با توجه به سلیقه و نیاز خود می‌توانید هر یک را انتخاب کنید.

شومیز با آستین بلند یا بدون آستین

پوشاندن بازوها و پنهان شدن نقص آن‌ها یکی از دغدغه‌های افراد چاق محسوب می‌شود. آن‌ها با پوشیدن شومیز آستین بلند می‌توانند خود را در نظر دیگران کمی لاغرتر جلوه بدهند. در حالت کلی، شومیزهای بدون آستین هم به‌خاطر کشیده‌تر نشان دادن دست‌ها مناسب افراد چاق خواهند بود. اما خط قرمز چنین افرادی باید استفاده از شومیز مدل آستین سه‌ربع باشد. چون دست را کوتاه‌تر و چاق‌تر نشان می‌دهد.

شومیز با قد بلند

شومیزی که بلندی آن‌ تا ران پا می‌رسد، پای افراد را کشیده‌تر و همچنین قد آن‌ها را بلندتر نشان می‌دهد، همین موضوع باعث می‌شود تا لاغرتر به‌نظر برسند. این مدل شومیز برای افراد شکم دار همیشه گزینه‌ای ایده‌آل به‌شمار می‌رود. زمان انتخاب مدل‌های بلند به‌سراغ پارچه‌های لخت و صاف بروید. چراکه آن‌ها تاثیر دوچندانی بر پنهان کردن شکم و پایین‌تنه شما خواهند داشت.

شومیز چین‌دار

اگر تصمیم دارید شکم خود را بپوشانید و در عین حال شیک‌پوش باشید، شومیز چین‌دار بخرید. این لباس‌ها در قسمت سرآستین، سرشانه، پایین‌تنه یا کمر چین زیاد یا کم دارند و عیب‌های بدن شما را به بهترین شکل پوشش می‌دهند.

معمولا توصیه می‌شود زمان خرید شومیزهای چین‌دار از بین مدل‌هایی با پارچه نخی و سبک یا ساتن که حالت ریزشی دارند، انتخاب کنید. چون مدل‌های با پارچه‌های ضخیم و پف‌دار شما را از حالت عادی چاق‌تر نشان می‌دهند.

مدل بلوز برای افراد چاق و شکم دار

فارغ از اینکه افراد چه سایزی دارند، شیک‌پوش بودن از دغدغه‌های همیشگی آن‌ها است. شاید تنوع مدل شومیز برای افراد چاق زیاد نباشد، اما با در نظر گرفتن یک سری نکات ساده می‌توانند بلوزهایی را که در نگاه اول زیبا به‌نظر نمی‌رسند، به زیبایی استایل کنند. از جمله:

بلوز با طرح عمودی

اگر از پوشیدن بلوزهای ساده و تک‌رنگ خسته شده‌اید، شومیزهایی با طرح‌های عمودی را انتخاب کنید. این مدل‌ها که ست کردن آن‌ها با هر مدل دامن و شلواری راحت است، به‌واسطه طرح عمودی از قبیل راه‌راه، گل یا عناصر مشابه، شما را کشیده‌تر و در نتیجه لاغرتر نشان خواهند داد.

بلوز با رنگ تناژ سرد

صنعت مد و فشن به افراد چاق و شکم‌دار توصیه می‌کند به‌جای استفاده از رنگ‌های تند، شلوغ و شاد که اغلب تناژ گرم دارند، از رنگ‌هایی با تناژ سرد که از میدان دید کمتری برخوردار هستند، استفاده کنند. رنگ‌هایی از قبیل خاکستری، سورمه‌ای، مشکی یا دودی بهترین رنگ‌هایی هستند که افراد چاق می‌توانند برای شومیز خود انتخاب کنند تا در دید دیگران لاغرتر و اندامی‌تر به‌نظر برسند.

بلوز با کمربند

انتخاب شومیز کمربنددار همیشه اولویت افراد چاق بوده است. در واقع کمربند باعث می‌شود که اندام شما حالت ساعت شنی بگیرد و کمرتان باریک‌تر به‌نظر برسد. در استایل کردن بلوز کمربند‌دار، قد شومیز اهمیتی ندارد و شما می‌توانید بلوز کوتاه یا بلند را با شلوار یا دامن خود را به بهترین شکل استایل کنید.

چه مدل شومیز و شلوار شکم را لاغرتر نشان میدهد؟

همان‌طور که گفتیم، شومیز بلند به‌تنهایی و شومیز کوتاه با شلوار یا دامن استایل شیکی برای افراد چاق و شکم‌دار می‌سازد. اما اگر می‌خواهید در مهمانی یا دورهمی کنار شکیل بودن استایل خود، کمی لاغرتر به‌نظر برسید، باید در انتخاب پوشش پایین‌تنه وسواس بیشتری به‌خرج دهید.

انتخاب شلوار ست با مدل شومیز مناسب افراد چاق، ارتباط زیادی با قد شما دارد. اگر قد کوتاه یا متوسطی دارید، شلوارهای پارچه‌ای یا جین راسته را توصیه می‌کنیم. اما اگر درشت هیکل هستید و قد بلندی دارید، شلوارهای پارچه‌ای یا جین راسته، مام استایل و بگ می‌توانند استایل شما را جذاب‌تر کنند.

زمان خرید مدل شومیز برای افراد چاق و شلوار مناسب آن، هم‌رنگ بودن این دو آیتم از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر یک‌دست بودن رنگ استایل سلیقه شما نیست، سعی کنید پوشش بالاتنه و پایین‌تنه شما از یک رنگ با تناژ‌های مختلف باشند.

بهترین مدل شومیز و دامن مجلسی برای افراد چاق

آیتمی که هر خانمی باید در کمد خود داشته باشد، دامن ساده مشکی است. چون با تمام شومیزها به‌راحتی ست می‌شود و افراد با هر قد و سایزی می‌توانند آن را با بلوز خود بپوشند. اگر می‌خواهید خودتان را لاغرتر نشان دهید، پوشیدن دامن‌های خیلی کوتاه یا خیلی بلند را فراموش کنید. بهترین قد دامن برای متناسب نشان دادن اندام، دامنی با قد کمی بالای زانو یا کمی پایین زانو است.

یکی دیگر از مدل‌های دامنی که بهترین انتخاب برای افراد چاق محسوب می‌شود، مدل نیلوفری نام دارد. این مدل دامن بلند که در قسمت بالایی تنگ و پایین آن حالت کلوش دارد، شکم را پوشش می‌دهد و بیشتر مناسب افرادی است که پایین‌تنه درشت و چاقی دارند.

برای مخفی کردن شکم شومیز طرحدار بهتر است یا ساده؟

این سوال رایج اکثر خانم‌های چاق است که برای استفاده روزمره یا مهمانی دنبال شومیز مناسب می‌گردند. در پاسخ باید گفت که بهترین مدل شومیز برای افراد چاق به‌منظور مخفی کردن شکم، شومیز ساده است. اما گاهی مدل‌های ساده بسته به مدل یا جنس پارچه باب سلیقه همه نیستند و باید به طرح‌دار بودن آن‌ها دقت کنید. در این حالت پیشنهاد می‌کنیم سراغ شومیزهایی با طرح‌های عمودی بروید. نمونه‌های که طرح‌های شلوغ، گل‌های درشت و درهم دارند، شکم شما را نه‌تنها پنهان نمی‌کنند، بلکه اندام شما را چاق‌تر نشان می‌دهند.

نکات انتخاب شومیز اسپرت و مجلسی مناسب افراد چاق و شکم دار

زمان انتخاب انتخاب شومیز دخترانه اسپرت یا مدل شومیز برای افراد چاق باید به نکات مهمی دقت کنید. از جمله:

  • شومیزهای یقه گرد را به‌خاطر کوتاه‌تر نشان دادن گردن انتخاب نکنید.

  • از پوشیدن مدل‌های چسبان یا خیلی گشاد بپرهیزید.

  • رنگ‌های خنثی را برای شومیز مجلسی یا اسپرت خود انتخاب کنید.

  • از پوشیدن نمونه‌هایی با رنگ‌های تند و طرح‌های شلوغ خودداری کنید.

  • شومیزهای آستین سه‌ربع گزینه مناسبی نیستند و بهتر است بلوزهای آستین بلند یا آستین حلقه‌ای را انتخاب کنید.

  • مدل‌های با پارچه‌های نازک، صاف و لخت را امتحان کنید.

  • از شومیزهای جین آزاد و کمی بلند غافل نشوید.

  • اگر می‌خواهید لاغرتر دیده شوید، شومیزهایی با قد خیلی بلند یا خیلی کوتاه را نپوشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 07 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاه نافذ پسر دردانه هادی چوپان با چشم ها و ابروهای مشکی +عکس/ روح گرگ پارسی در قابی زیبا
(ویدئو) عموحاتم، چهره محبوب برنامه کتاب باز درگذشت 🖤 / بخشی از سخنان زیبای ایشان با صدای دلنشین و گیرا را بشنوید
تصویری از غیرت مثال‌زدنی رهبر معظم انقلاب به زن ایرانی در میان جمعیت+ویدیو
نگاهی به تزئینات خانه ابدی هوشنگ حریرچیان با گل و عکس مرحوم/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله